![]() |
Buffy the musical op tv?
Van www.net5.nl:
In het najaar zijn er weer kersverse afleveringen van zowel Buffy, Angel als Charmed. Ook heeft Net 5 de musical van 'Buffy the Vampire Slayer' aangekocht. Deze musical wordt ook in het najaar uitgezonden. De exacte datum is hiervan nog niet bekend. We houden je op de hoogte. |
Het is nog de vraag of ze de lange versie uitzenden of de korte. Ik hoop uiteraard de lange. Only time will tell.
|
JEEEH !!!!
nog meer goed nieuws voor diegene die het niet wist volgende week donderdag BBC2 (dacht ik) rond 19:35 oude Buffy afleveringen! :D vin ik ook nog wel leuk |
Buffy musical komt op tv
op woensdag 2 oktober, na aflevering 6 op net 5 dus eerst buffy, charmed en angel en daarna de musical (zal rond 11 uur zijn) is om 23.15 |
Oehhhhh :o
dit is een oude :) |
Citaat:
|
beter als een appart nieuw topic te openen... :)
bedankt voor de info... :) |
klinkt leuk :)
maar wat moet ik me voorstellen bij een musical van buffy??? :s ik bedoel gaan ze dan ook zingen enzo?? :D |
Euhm ja. Dat is de bedoeling van een musical, tog? ;)
Wel kewlie liedjes btw, zker die van Giles en Spike, maar ik vind ze allemaal kewl, kan niet kiezen :o :p |
Same here... :D
gewoon een aflevering in musical versie... is zeker weten een aanrader om te kijken... :D en verrek, mooi zingen kunnen ze allemaal nog... :P :D Mijn favo is toch wel een beetje Where do we go from here... alhoewel de rest ook gigantisch leuk zijn... :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58. |