![]() |
adsl
Ik weet niet of het hier hoort, maar anders wordt het wel verplaatst.
Sinds kort woon ik samen. We willen graag een adslabonnement afsluiten, maar we kunnen alleen online shops vinden waar je een abonnement kunt afsluiten. Ik zoek eigenlijk een winkel waar we een doe-het-zelf pakket kunnen kopen (Amsterdam). Weet iemand een winkel met allerlei aanbieders of zit je dan toch aan internet vast? De levertijden van online winkels spreken me niet zo aan (vaak ong.3 weken). A.s. dinsdag wordt trouwens onze telefoonlijn van kpn aangelegd, maar direct adsl aansluiten was niet mogelijk. |
Je kunt bij T for Telecom alles in de winkel laten aanvragen, zij regelen voor jou de aanvraag en vervolgens zorgt de provider ervoor dat je een DHZ-pakketkrijgt.
Ik heb dat zelf ook gedaan omdat ik geen zin had om online genaaid te worden met kleine lettertjes. Voor de dichtsbijzijnde winkels kun je hier kijken: http://www.tfortelecom.nl/index.php?do=WinkelView |
Hmm zit ik toch nog aan de lange levertijden vast of niet :(
Bedankt trouwens voor de goede tip |
Ja, die levertijd heb je sowieso.
Er zijn trouwens wel meer winkels die ook ADSL kunnen leveren; bijv. Dixons, Belcompany en Primafoon. :) |
Ja, die was ik vergeten te noemen inderdaad.
Maar reken op een levertijd van 4 weken. Mijn beste ervaringen heb ik toch nog steeds met XS4ALL. Ooit op een donderdag besteld en de dinsdag erna lag er een pakket klaar voor me. Maargoed, XS4ALL kost wel meer, ik heb het er zelf graag voor over. |
Goed nieuws :)
We bleken al een televisie-aansluiting van UPC te hebben, dus het was alleen een kwestie van een DHZpakket van chello op te halen. En nu zit ik dus op mijn nieuwe draadloze netwerkje te internetten, woeehoeee :D |
Nou, lachen met Chello, echt gecondoleerd.
|
Hoezo, bevalt me goed! Bekenden van me hebben ook geen problemen met chello :confused:
Bedankt voor je condoluance |
Haha, chello. :') I feel so sorry for you.
www.breedbandwinkel.nl voor het geval je het uitvallen van the Internets en resetten van de modem zat wordt. :) |
Hmm ik ga af op mensen die ik ken!
Mijn boven én onderburen gebruiken het, mijn schoonouders ook. Heb van allemaal positieve reacties, dus daar ga ik vanuit :) |
Dat is niet zo slim :)
|
Citaat:
En niet geheel zonder reden!!!!!!!!!!!! Xs4all levert in tegenstelling tot Chello wel een stabiele verbinding met support. |
Wel een beetje jammer dat hun prijzen niet echt meer van deze tijd zijn. 6 MBit voor 60 euro per maand, kom op zeg. :| Bij Demon betaal ik daar 36,50 voor en dat werkt ook perfect. Wel een beetje jammer dat Demon is overgenomen door XS4ALL, maar goed. We zien wel waar het schip strandt. :p
|
Misschien is het signaal in Amsterdam beter! :)
Laat wel weten als het slecht blijkt te gaan, maar tot nu toe geen problemen! (y) Ben allang blij met internet, aangezien ik het voor mijn werk vaak nodig heb! |
Tot nu totaal geen problemen met de verbinding.
Wél een vreemd UPC voorval, kregen vandaag een brief binnen: Van nu af aan (omdat we er toestemming voor hebben gegeven :confused: ) wordt er dmv automatische incasso afgeschreven. Vreemd.. |
Citaat:
|
Ik heb adsl van speedlinq en dat was binnen 3 weken werkend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat is tegenwoordig wel goede provider? die te betalen is voor een student :) oh en in rotterdam...
Kwam op aantal providers die wel leveren in Rotterdam, - Speedlinq 4096/1024 K/bits, eerste jaar 9,96 p/m - 12move 3072/512 K/bits, eerste jaar 10 p/m daarna 15 p/m, eenmalig 24,95 - HetNet 4000/256 K/bits, 24,95 pm - XS4all (favo maar te duur) 3000/512 K/bits, 39,95 p/m maargoed ik heb echter alleen ervaring met casema en xs4all, bevallen me erg goed :) maar casema is niet in rotterdam... iemand ervaring met goed goedkoop internet? |
Citaat:
gebruik daarna het onbeveiligde netwerk van die neger aan de overkant die altijd stoned op de stoep zit :D |
dan gebruik ik wel gewoon die antenne die ik heb liggen :p
tijdje de overbuurvrouw van internet voorzien hehe |
Hmm ook een tijdje van onbeveiligde netwerken geprofiteerd! Totdat ze allemaal een voor een beveiligd werden (of heb ik misschien data-limiet verbruikt :D ) In elk geval, ik kwam er niet meer op. Dat is pas frustrerend :mad:
|
Citaat:
Ik heb zelf ook erg goede ervaring met XS4all. Ik zat eerst bij HCC net maar die zijn (probleemloos) overgenomen. Ik heb alleen gedoe met de nieuwsserver maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. Overigens woon ik nog bij m'n ouders dus hoef ik zelf niets te betalen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als iemand zo stom is om wel een draadloos netwerk te nemen zonder hem te beveiligen, is het ook wel een sukkel toch! Zeker met data limiet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Zucht.. :rolleyes:
IK vond het vervelend, want ik had even geen andere opties. |
Heb zelf ADSLvan Planet internet (met dhz pakket) en kon dat voor een jaar of 4 terug telefonisch makkelijk regelen, weet niet hoe je dat nu moet doen. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |