![]() |
Nirwana Tuinfeest 2002 in Lierop
Vrijdag 9 Augustus: Veld open: 19.30 uur Aanvang: 20.15 uur Entree: 15 Euro v.v.k. 17 Euro Dagkassa 20.15 - 21.00 uur The Apers 21.20 - 22.05 Hi-Dramatic 22.30 - 0.00 uur Shane Mc Gowan and the Popes (UK) (Ex Pogues) Zaterdag 10 Augustus: Veld open: 12.00 uur Aanvang: 13.15 uur Entree: 15 Euro v.v.k. 17 Euro Dagkassa 13.15 - 13.45 uur Duke Resurrection 14.10 - 15.00 uur De Snevo's 15.30 - 16.29 uur Dimension Seven 16.50 - 17.50 uur Racoon 18.20 - 19.20 uur Green Lizard 19.50 - 20.50 uur Peter Pan Speedrock 21.20 - 22.20 uur De Heideroosjes 22.50 - 0.15 uur Beef Zondag 11 Augustus: Veld open 's middags: 14.00 uur Gehele middag Die Lustige Slagerfreunde (Tirol!!!) Veld open 's avonds: 18.30 uur Entree: 14 Euro v.v.k. 16 Euro Dagkassa 20.00-20.45 Tackedak 21.15-22.45 Bløf bron wie gaat er naar nirwana 2002? |
nirwana, tja, in lierop of in dronten.
hehe, maar die in dronten zuigt, dodelijk saai en dom, en ik kan het weten, want ik woon er in de buurt. en ik ben daar soms, als ik me egt verveel, of gewoon zin in bier heb!! |
is dat in Lierop????
daar ben ik namelijk een keertje geweest ja en opzich was dat niet zover weg.. als ik een van die dagen niks te doen heb en we mijn mamz auto mogen lenen en een bob-persoontjes kunne vinden kom ik misschien nog wel ff langs ;) klinkt wel gezellig namelijk.. :) |
hmmzzzzzzz, in lierop is het ja!
zoiets komt nie in dronten, was het maar waar! maarja, ik ben misschien van de partij, ligt aan de bestuurder, of ie eindelijk is nuchter kan blijve!! |
is in lierop, sorry.. vergeten er bij te zetten :)
|
excuses aanvaard, maar voor mij was het al logisch......
|
ik ga dr wel ff heen
tis toch maar 3 km fietsen |
Citaat:
hehe, is inderdaad niet echt heel ver weg... kunnen we op zich wel naar toe gaan:) enne hehe, wanneer kom je weer gezellig film kijken... (wat ik trouwens niet helemaal snap waarom de vrijdag net zo duur is als de zaterdag???) |
de apers wil ik zien
maar dan heb ik al een ander feest en zaterdag kom ik niet, te duur voor niks boeiends |
Citaat:
:mad: grom |
wat een prijs :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga denk ik wel
dimension seven is echt gweldie gewoon |
Waar ligt lierop :confused:
|
roel, wij mochten toch op zaterdag gratis he? :)
|
Citaat:
wij zijn ooit oowk een keer in dat nirwana dingetje geweest, was wel geinig... beetje boeren maar goed... |
Citaat:
|
mjah ik sta op de gastelijst.. jenny(Shadow Of Death) oowk :D
en me ouders en broertje oowk.. moet kunne :D *heeft alle reclameborden voor nirwana tuinfeest, inc ehbo bordjes ensow, gemaakt* :D |
Citaat:
|
Citaat:
*wil beef t-shirt met alle handtekeningen* kdenk dak harco(mede organisator) maar n keer lief aan ga kijke :p |
kzal der zijn :).. op zaterdag dan :)
|
Jammer dat ik die zaterdag op vakantie ben...:(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02. |