![]() |
genomen worden
genomen worden door een vrouw met een voorbinddildo :hoe denkne jullie daar over
|
vetwreedrelext! laat de volgende dag de uitwerpselen ongeremd vloeien!
|
hm.. ik heb het welleens voor de fun voorgesteld.. aan me vriend
hij wil er nix van weten (gelukkig maar) |
Mwahahahahaha!! :D:D:D *ziet het al voor zich* Ik denk niet dat ik als meid dat ooit zou willen... wat heb je daar zelf nou aan. En als jongen... mh, kan me er ook weinig bij voorstellen :D:D
|
kzou dat ook nie willen hoor.. ook al zou ie er om smeken :D
Lijkt me echt niets... Naast het feit dat het mij al pijnlijk lijkt om anaal genomen te worden.. dus het lijkt me niet dat hij er om zit te springen :D |
yummie :p
Nee lijkt me echt niks. |
NO ANAL! ( en daar zijn ik en me vriend het over een) BAHBAHBAH
|
Nah.. dan kan ie evengoed homoseksueel worden.. komt op hetzelfde neer.. en voor alle duidelijkheid.. Ik heb NIX tegen homoseksualiteit!
Geen anale sex.. daar zijn mijn vriend en ik het ook over eens |
Nee, dank je.
|
Serieus een van mijn grote wensen. Echt serieus.
|
nee ik kan die drang eigenlijk wel onderdrukken. *krijgt een beeld voor zich en gaat even een glaasje water drinken*
|
Citaat:
Net alsof iedereen die homo is, zichzelf anaal laat nemen. Wat dus helemaal niet klopt. Als jij het hier niet mee eens ben, prima. Maar leg dan eens uit waarom je vind dat elke jongen die anaal lekker vind evengoed homo kan worden. En kom dan niet aan met "ja homo`s doen dat toch ook". Lesbische meiden doen ook aan beffen, maakt jou dat dan lesbische wanneer jij "gebeft worden" ook lekker vind? Komt allemaal op hetzelfde neer. Sorry dit moest ik effe kwijt. Nu even ontopic, Nee mij lijkt het niks om anaal genomen te worden, het is niet de gedachte die erbij komt kijken maar meer de pijn. Bij het pijpen vind ik het wel fijn wanneer ze me met 1 vinger stimuleert daarzo, maar meer dan dat kan ik denk ik ook niet hebben. |
volgens mij is dat de droom van elke vrouw.
mijn vriendin haar zus heeft zo'n voorbinddildo :O maar nee lijkt me niks |
als ik een vriend had en die het zou willen, zou ik het ook best willen doen.
|
ik snap echt niet wat daar leuk aan is, ik bedoel: een vrouw heeft toch niet voor niets géén lul....
het lijkt me trouwens echt supervaag om dat te doen als meisje... *stelde het zich ff voor..* :D Hmm nee, dat zie ik echt niet zitten, dan voel ik me net een jongen :S Ik ben sowieso niet echt fan van hulpstukken :D |
nee dankje
|
Mijn poeperd is een UITgang en dat blijft ie ook. Mijn vriend denkt er ook zo over dacht ik. Correct me if I`m wrong... :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Btw, Bog, je doet je nick geen eer aan :D. |
Citaat:
wie heeft bepaalt dat dat wel kan en achter alleen uit is ? dat is zekler "normaal" zucht.. |
Citaat:
als je het hebt over genot, zal de anus daar ook wel bijhoren volgens bepaalde mensen, ok. |
Citaat:
je geeft dus toe dat de anus ook 2 richting verkeer kan zijn.. en net beweerde je nog van niet... |
En dat met zo'n nick :D
|
Citaat:
|
|
(y)
|
ik gelief geen vorwerpen in me sterretje.
anders was ik wel homo geworden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
100 % heterosexueel en ik kan je verzekeren dat ik mij allesbehalve misleid voel wat dat betreft. |
*ligt helemaal in een deuk :D*
(zegt genoeg lijkt me? :rolleyes: ) |
Citaat:
|
nee bedankt
|
Hahahahaha, doet me denken aan een sex & the city aflevering. Samantha had toen haar rug verrekt.
" Maar nee, ik ben blij met wat ik heb en voel er niet veel voor om tekeer te gaan met een stukje plastic in een endeldarm. Het idee alleen al maakt me misselijk.... Bah! |
Citaat:
Alleen al het beeld van mijn vriendin met een voorbinddildo wekt al zoveel weerzin op dat ik er niet verder over na wil denken. |
Staaf in je ster?! Goeiemorgen, wat een beeldspraak!
|
Citaat:
er zijn denk ik net zoveel vrouwen die anaal worden geneukt dan mannen hoor.. alleen durft niemand het toe te geve |
Citaat:
haha |
Citaat:
|
Ik moest r ook wel om lachen :D
Maar nee lijkt me echt niks... |
Oh, ik zou m'n vriendje weleens willen nemen juah, als hij dat nou toch lekker vind :)
|
Citaat:
|
Citaat:
nu nog vriendje zoeke die da wil he :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar Roelof..... natuuuuurlijk wil ik dat :) ow en euhm CryptapiX, je zou je nog verbazen over hoeveel jongetjes hier toch wel zin in hebben :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |