![]() |
voor de meiden
woe van jullie draagt nog wel eens van die leren jasjes met van die knopen bij de hals, of is het niet meer in?
|
ik das uber-in
|
Nee, dat heb ik eigenlijk nooit gedragen. Ik heb wel zoiets van leer alleen dan gewoon met een kraag.
|
Nooit gedragen, eigenlijk. Maar dat was vorig jaar/jaar daarvoor toch zo'n onwijs grote trend? Denk dat 't nu over is, zie het (gelukkig) nooit meer.
|
hoe zit dat dan??? knopen bij de hals???
|
ik draag het niet, ook nooit gedragen
maar ziet ut ook nie meer dus denk da ut nie meer in is he.. |
Nee, ik zie het niet voor me
|
Nee, ik draag geen leer
|
Van die leren korte jasjes met een rits in het midden en een kort opstaand kraagje met drukknoopjes. Veel al van nepleer in de meest aparte kleurencombinaties.
't ziet er imho niet uit. |
oja 't hangt niet meer in de winkels dus echt in zal het wel niet meer zijn.
|
Citaat:
|
ik vond ze wel stoer eigenlijk.. een vriendin van me had hem in het zwart, van nepleer, en het stond haar echt superkewl. maar okay, zij deed dan geen lipleesbroek aan, gebruikte geen tonnen make-up, en het jasje zelf was zonder neppige slangenprint :/
ik was zelfs van plan er zelf eentje te kopen, maar ik had niet echt iets wat er bij stond, en toen ik de prijzen zag besloot ik het toch maar niet te doen. |
'k vond ze eigenlijk ook wel nog leuk,maar niet met slangenprint,en het liefst gewoon,zonder die knopjes bij de hals,nouw ja,ik vond ze eigenlijk wel heel leuk ;)
|
Citaat:
|
Volgens mij zijn ze alweer hardstikke uit :p ;)
Maar ze kunnen best leuk zijn, alleen zijn ze meestal erg fout gecombineerd (n) |
Citaat:
of die maar die klikdingetjes :D |
hmm nee.
|
hmzz ik heb geeneens een leren jasje eik.
mjah kweenie houd daar nie zo van eigenlijk.. toch meer zo'n jasje die je echt bij je outfit draagt zegt maar.. niet als jasje voor buiten, maar echt als kleding.. tja je hebt daar ook van die hele foute van geloof ik.. gewoon zwart vind ik wel leuk, maar als mensen paarse jasjes met slangenprint gaan dragen dan haak ik toch een beetje af.. zwart vind ik dus best leuk, niet om zelf te dragen dan.. maar goed.. Maar allerlei gekke kleuren en motiefjes dat hoeft dus niet voor mij.. |
:confused: misschien een fotootje.....? (y) .. Ik snap namelijk niet zo goed wat je bedoelt.
Ik heb gewoon een lange bruine leren jas, met normale kraag.... |
Ik vind die dingen walgelijk, ofzo :D
|
neej vreselijke dingen...
|
hm neej, want kheb nooit leren jasjes gehad, maar knoopjes bij de hals??? zo 2 van die drukkertjes ofso? :confused: --> plaatje??
|
nee houd ik niet echt van.
|
ik heb gewoon een lange leren jas (rode :p ) met een rits (maar dies kapot :( ) en ook zo'n kraagje met 2 knoopjes. Wist niet eens dat dat 'in'was :confused: maar gewoon in dezelfde kleur hoor :)
|
Hoe ziet dat eruit?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33. |