![]() |
[TK] Muismat met rekenmachine
Hoi,
ik heb een muismat met rekenmachientje te koop. De muismat is van harde ondergrond: grijze kunststof en het rekenmachientje is rond (diameter ongeveer 7cm) en zit vast aan de muismat aan de bovenkant. Je kan m losklikken, maar als hij vastzit kun je 'm ook draaien. Ik probeerde telkens een foto neer te zetten, maar dat lukt me om 1 of andere reden niet. Schijnbaar heb ik dus nog steeds geen idee hoe ik een foto moet plaatsen :D Mensen met tips ivm plaatsen vd foto :p en/of mensen die interesse hebben...ik hoor het wel!(y) Edit: ik vraag iets van 6euro voor de muismat, en ik kan m opsturen maar dan komen er verz.kosten bij maar we kunnen ook afspreken dat je m komt ophalen op station Arnhem. |
één topic per persoon max :o
en een foto op internet: ga naar www.igorrrai.com , klik op browse en zoek de foto in je computer en zet de link die je krijgt dan tussen [ img] en [/img ] (y) succes. |
Die dingen liggen voor 3 euro bij de Action/Wibra.
|
Citaat:
Moet toch ns vaker eerst die regel-topics gaan lezen :D Anders moeten de FB'ers deze maar sluiten, kunnen mensen reageren via pm evt |
Citaat:
|
Topic mag weer open, het andere topic is gesloten omdat alle dingen verkocht zijn. (y)
|
Citaat:
|
waarom biedt je tweedhands dingen aan voor een nieuwprijs?
|
Citaat:
|
Tsja, het verzenden is waarschijnlijk nog duurder dan het matje zelf...
|
waarom verkoopt ze haar dildo niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
@ Tonsillitis: gunst, wat zijn we weer origineel & volwassen :rolleyes: |
Citaat:
|
Ok mensen, als we dan zo nodig moeilijk moeten gaan doen over de kleine lettertjes, dan keil ik dat ding meteen wel weg. Lekker makkelijk, geen gezeur meer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik bied een postzegel om hem op te sturen.
|
Citaat:
|
Deze kan dicht
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17. |