![]() |
zoenen met meiden
hallo, mijn vriendin heeft altijd egzegd dat ze niet met een meid wil zoenen. Ik heb egzegd dat t evt best mag maar alleen als ik er zelf bij. Nu waren we met een gorep in de discotheek en daar heeft ze toen ik er niet bij was gezoend met 2 vriendinnen. Die vriendinnen hebben ook beide een vriend en die 2 vrienden stonden er bij. Nu kregenw e ruzie omdat ik vond dat dit niet kon. ik vond dat ze rekening met mij moest houden maar ze dacht er op dat moment niet aan zegt ze en ze vindt dat ik niet voeral bij hoef te zijn. Wat vinden jullie? zeur ik? of klopt dat van haar kant nou niet?
|
Waar ben je bang voor? Wat vond je er vervelend aan?
Want ik heb ook wel eens met vriendinnen gezoend en mijn vriendje vond dat alleen maar leuk. Of is dat het probleem?? dat je het niet gezien hebt? |
en dat ze altijd gezegd heeft het niet te willen. het juis tdoet wnr ik er niet ben. 2x dak me herinner zei een meid kom maar op en ik en die vriend ook aanmoedigen, wil ze niet. Nu wilde die 2 vrienden van haar vriendinne het en doet ze t wel.
|
Misschien wilde ze het altijd wel, maar was ze er te verlegen voor en nu waren de omstandigheden misschien zo goed dat het gewoon veel makkelijker gebeurde.
|
Mensen kunnen nu eenmaal van gedachten veranderen. Weet je of ze alcohol had gehad? Dat kan namelijk ook invloed hebben. Tenminste, ik doe dan eerder dingen die ik eigenlijk niet verwacht had. Verder vind ik wel dat er twee kanten aan zitten, maar eigenlijk vind ik dat jij ook een beetje zeurt. Je hebt altijd gezegd dat je het niet erg vond. Is er ooit bij gezegd dat je het niet erg vond, zolang jij er maar bij was? En sowieso, met vriendinnen is het anders als met 'zomaar iemand'.
|
Ik vind dat jij niet overal bij hoeft te zijn, ze mag toch zeker ook wel masturberen als jij er niet bij bent? :nono:
Ik zou me hoogst onprettig voelen om speelsel uit te wisselen met een chick als mijn vriendje er met z;n neus bovenop staat te loeren. Ik vind het dan ook een onredelijk verzoek. Net zoiets als 'je mag wel met meiden neuken, maar dan wil ik ook meedoen.' Bespottelijk. :o |
Persoonlijk vind ik zoenen met iemand van dezelfde sexe even goed vreemdgaan als zoenen met iemand van een andere sexe. In een hetero-relatie dan, in een homo-relatie zit t weer anders.
Ik ben verbaasd dat de meesten hier t kennelijk geen vreemdgaan vinden, als t principe hetzelfde blijft: handelingen met een partner die niet de jouwe is. Maar goed. Jouw vriendinnetje heeft een keuze gemaakt waar jij t niet mee eens bent. Heel basaal gezegd zul jij je moeten afvragen of je met deze keuze kan leven de ja of de nee. |
heh ik ga toch ook niet met gasten zoenen
|
Citaat:
ik vind t maar raar. ik ga toch ook niet zoenen met, zeg, EggeD hierboven me. Kom op zeg. |
dude, maak je niet druk.
|
Citaat:
Voor de ts kan ik me voorstellen dat hij het jammer vindt dat zij het gedaan heeft terwijl hij er niet bij was, want dat was immers de afspraak. Maarja, of je daar nu echt een probleem van moet gaan maken? |
Je zeurt, ja het is jammer voor je dat ze het zo gedaan heeft. Misschien had ze ineens zo'n drang naar dat meisje en kon ze je niet even erbij roepen. 'Kijk mij zoenen dan'.
Maar ik vind jouw vriendin ook raar. Als je zo graag met een ander wil zoenen (ongeacht het geslacht), dan doe je dat toch niet binnen een 'relatie'? Ik ken maar weinig stellen die een 'open relatie' hebben. |
man of vrouw, speeksel uitwisselen met een ander is vreemdgaan. EN dus een :nono:
Maar ja, je lokte het zelf uit, en ze kon je moeilijk roepen of wel dan :p |
Als afgesproken is dat zoenen met een meisje geen vreemdgaan is, dan zeur je behoorlijk ja.
Kom op zeg, als je het niet erg vindt dat ze met een meisje zoent, moet je daar niet achteraf over gaan zeuren. als je het alleen maar goed vindt als je er zelf bij bent, vind je het wrsch gewoon geil om te zien en tsja helaas pech voor jou dat je niet kon genieten. |
Citaat:
|
je vindt t alleen stom omdat jij er niet bij was, sukkel
|
Ik zou het sowieso niet chill vinden als mijn (op dit moment hypothetische) vriendin zou zoenen met wie dan ook..., dame of heer..
|
ehja, als ik een vriend had en die ging me zitten pushen met een chick te zoenen zou ik ook denken, rot jij maar lekker op:)
en als ik een keer vet bezopen ben en een van mn liefste vriendinnetjes is bij me en het moment is perongeluk zo dat we elkaar zouden zoenen (want mn vriend heeft gezegd dat ie dat niet als vreemdgaan ziet) dan zou ik ook gek staan te kijken als ie daarna opeens gaat lopen mekkeren. voor alle duidelijkheid heb ik geen behoefte met een ander te zoenen als ik verliefd ben, laat staan met een chick. |
A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
|
tja de hypocrisie van de man: seks met andere vrouwen mag, zolang ik erbij ben.....
|
^true that
|
Jammer... daar gaat je lesbische fantasie.
Als ik het goed begrijp heeft zij eerst aangegeven dat ze niet met een meid wil zoenen. Jouw reacti: oh, doe maar op, ik vind zoiets prima. en ik wil het graag kunnen zien want dat vind ik geil Dus heeft ze inderdaad begrepen dat ze een meisje kan zoenen zonder dat dat een probleem is voor jullie relatie. Achteraf moet je dan niet gaan zeuren dat je er niet bij mocht zijn. Oh, en ik vind dit iets helemaal anders dan vreemdgaan. Als mijn vriendin het in haar hoofd zou krijgen dat ze het absoluut eens met een meisje wil doen, zal ik dat vrij vervelend en vreemd vinden, maar seks met een vrouw... ik kan het haar niet geven. Dus daarvoor zal ze het toch bij een ander moeten zoeken. En neen, geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om het daarom uit te maken. Of ontgoocheld te zijn. Maar ik wil daar zelf NIET bij zijn. En ik wil het liever ook NIET weten. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik had geen zin om dat allemaal uit te werken. |
Gewoon slaan
|
Wat maakt het nou uit of je erbij bent of niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon niet met een ander zoenen als je een relatie hebt dan krijg je ook geen gezeik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meide die zoenen met andere meide zijn Geil :)
|
Citaat:
|
Persoonlijk vind ik dat ook vreemdgaan...
Maar sow what... Ja al zou ik dat doen zou ik het ook niet doen waar mijn vriend bij is hoor :confused: ale ja...zie je mijn lief zijn gezicht al? :nono: :bloos: |
Nix voor mij, een meid die met anderen gaat zitten zoenen, of het nou mannelijk of vrouwelijk is, er komt gezeik van en ik vind het nix dus dan gaat t niet door.
|
ik moet zeggen dat mijn ex een keer een avond lang heeft lopen gillen dat zoenende vrouwen zo geil zijn totdat ik dat dus met een vriendin deed. Dat vond hij dus niet zo leuk...eigen schuld dikke bult op dat moment.
|
Dit vind ik eigenlijk niet kunnen... als je een vriend hebt.. hoor je niet met andere mensen te zoenen...
|
Citaat:
ze mag het doen, maar als jij er zelf bij bent. hm. als jullie duidelijk afgesproken hadden dat jij er bij moest zijn, was het niet eerlijk geweest. maar volgens mij hadden jullie dat niet en wellicht zei jij dat het 'wel mocht' omdat ze het toch niet wilde :nono:. |
ik zou dr dumpen
|
Wat een bitch zeg, beetje geile dingen doen met haar vriendin zonder dat jij erbij bent terwijl ze toch weet dat jij wil toekijken (en uiteraard wil fantaseren dat je er middenin zit)
Wat dext0r zegt, dumpen die handel, en zoek maar een wijffie dat wel met andere meiden zoent om jou op te geilen. |
Ik vind dat niet normaal, ik vind het niet meer als logisch dat jij daarvan op de hoogte wilt zijn. Dat is toch wel het minste wat ze met je kan doen, rekening houden.
Ik snap niet dat er mensen zijn die zeggen, maak je niet zo druk, je hoeft toch niet overal bij te zijn. Komop zeg, hoe kan je erop komen om dat hier te antwoorden. |
Citaat:
ik denk dat er meer zo denken :| en ik kan ze geen ongelijk geven! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben ik nou zo ouderwets of is dit ook gewoon vreemdgaan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36. |