![]() |
Burgemeester steelt lippenstift
Ik las dat vanochtend in de Volkskrant op pagina twee.
Er was een burgemeester van één of andere plaats afgetreden vanwege het feit dat ze was betrapt op het niet betalen van een lippenstift (ter waarde van 7,50 euro). Zelf zei ze dat ze het vergeten was, maar volgens het personeel leek het op een gewone winkeldiefstal. De politie zegt dat het winkelpersoneel goed gehandeld heeft, maar er zijn burgers die vinden dat het personeel de burgemeester geprobeert heeft zwart te maken. Wat vinden jullie van deze hele zaak?? |
Belachlijk dat zulk onzin nieuws in de krant staat. Telegraaf staat er ook al vol mee. Op de voorpagina "de lenzenvloeistof van mevrouw ... ontploft"...Wow, wat een nieuws..
|
Ik dacht dat ze hem gewoon over het hoofd had gezien....
Hallo, ze is heus niet zo gek dat ze een winkeldiefstal gaat plegen, als burgemeester zijnde. Weer zwaar overtrokken onzin. |
Beetje triest een burgemeester zal heus niet het risico nemen om betrapt te worden, gewoon zielige mensen die da beweren, ze geeft wel het goede voorbeeld door af te treden als burgenmeester. :confused: alhoewel ik het niet nodig vind.
|
Een burgemeester verdient meer dan genoeg om een beetje lippenstift te kunnen kopen, dus het zal wel grote onzin zijn. :)
|
Ik kan me niet voorstellen dat een burgemeester zoveel risico gaat nemen voor een lullig lippenstiftje. Het lijkt er inderdaad op dat ze slachtoffer is geworden van tegenstanders, die spijkers op laag water zochten.
|
Citaat:
|
Citaat:
burgemeester van amsterdam verdient dus super veel, maar die van een klein gehuchtje veel minder (hoewel dat nog niet zo weinig zal zijn, denk ik) |
Ben ook een keer zonder na te denken naar buiten gelopen met zakdoekjes die ik vergeten was af te rekenen. Het was dat een vriendin bij me was die zei: hey, heb je die nog niet betaald?
Oeps, vergeten. Terug gegaan en netjes betaald. De kassiere keek me aan of ik gek was :D Gatara |
Kijk, voordat je een oordeel vormt over zo'n onderwerp heb je gewoon meer info nodig.
Citaat:
Maar ach, waar hebben we het eigenlijk over? :) Had iemand uberhaupt van Heythuysen gehoord? :confused: ;) :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Of is vergeten af te rekenen.....het is haar eigen keuze geweest om af te treden, van mij hoefde het niet. Gewoon boete betalen en klaar. Ze mag dan wel een voorbeeldfunctie hebben, maarja
|
Citaat:
Volkert van der G.? Ik vertrouw het niks! Heythuysen zal nooit meer hetzelfde zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Wow... Lenzenvloeistof die kan ontploffen, stel je voor...
:p |
bij de drogist pak je een mandje... als je de liippenstift dan 'vergeet' af te rekenen moet er haast wel opzet in het spel zijn... of je bent gewoon superoliedom...
in geval 1 is het zeer goed dat je aftreedt als burgemeester. Diefstal is diefstal en als burgemeester heb je het goede voorbeeld te geven. in geval 2 denk ik dat het beeld wat van haar is ook zo ver is gekomen dat het verstandig is af e treden. Veel mensen zullen denken dat het tóch diefstal is en dus ze moet volgens reden 1 aftreden... Goede zaak dat ze is afgetreden |
Citaat:
|
Echt zwak dat je na zo'n voorval nokt met het burgermeester zijn.
REIE |
ik vind het: :oNZIN (n)
|
Ja, dat heb ik ook gehoord ja. Lachen, toch. Ik vind dat aftreden wel ver gaan hoor. Wat mij betreft gewoon een HALT-straf!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56. |