![]() |
Light The Fuse 2007!
LIGHT THE FUSE 2007
http://members.home.nl/robhuiskes/Fl...tf2007%20A.jpg Flyer by Hypekid.com Friday 2-3-2007 The Italion Stallion (ger) Your Mistake (nl) Damaged Goods (bel) Cracks In The Wall (nl) Brat Pack (nl) Rush 'n Attack (nl) Saturday 3-3-2007 Said And Done (nl) One Voice (bel) Hoods Up (ger) Black Haven (bel) Straight A's (nl) Dirty Money (uk) Deal With It (uk) Citizens Patrol (nl) Room 13 (nl) Idiotic monday, the LTF afterparty 5-3-2007 Justice True Colors War Hungry Venue Innocent Deldenerstraat 25 Hengelo (ov) 7551AA The Netherlands http://www.innocent.nl More info asap! www.lightthefuse.nl www.myspace.com/lightthefuserecords robhuiskes[at]gmail.com http://members.home.nl/robhuiskes/Fl...tf2007%20B.jpg |
Ik kan gerust zeggen dat ik er zin in heb :)
|
Leuk, maar duurt nog een eeuw.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sikey!
Overigens niet in de goudvishal helaas....;) |
ja wist het al maar super veel zin in. Eens kijken of het ltf 2 jaar geleden kan overtreffen.
|
2 jaar geleden was het inderdaad wel vrij vet. Ik kan me toen herinneren dat ik vooral de vrijdag gigantisch naar de tering was. en dat dat later opgenomen is en tijdens een show is uitgezonden.
en dat zaterdag die Icepick show fucking goed was. |
Nou het is natuurlijk in zoverre anders dat het enkel innocent is en er tot nu toe enkel nieuwe bandjes staan. Dus een vergelijking met voorgaande edities?
Vond t 3 jaar geleden echt vet. Binnenkomen bij de justice intro en de metropool zien ontploffen. |
Citaat:
Zaterdag geen druppel bier naar binnen gekregen. @ David: ik bedoel qua sfeer. |
Oh dat moet wel goedkomen mits mensen de boel slopen op nieuwe bands. Die toko zit wel vol(nu is dat niet zo moeilijk).
|
Wat een onvoorspelbare schijt line-up.
|
Citaat:
|
Citaat:
ook al ken ik de meeste bands ook niet |
Oja toch wel, heb er alleen een zooi nooit gezien. Zelfs de straight A's niet./
|
Citaat:
Er komt een Clear reünie. |
Hahaha yeah right.
|
Ik dacht, de tpcttl lezend, dat t om n happening in Brussel ging,terwijl t ten years of Fuse feest dit jaar al geweest is :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hengelo! (Kut dat je geen gaar accent op een forum kunt zetten)
Dat is in theorie nog wel te doen. Tegen die tijd nog maar eens kijken, zou wel gaaf zijn (Y) |
Citaat:
ziet er goed uit, in ieder geval toffe bandjes |
Citaat:
|
..hengelooooost! ha! hilarisch
|
Dijenkletser jongen, dijenkletser. (y)
|
staat AL-J ook op light the fuse dit jaar?
|
Citaat:
Nothing Done wilt vast wel spelen. |
ik kom wel weer af mits ik weer een slaapplek in hengelo kan fixen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Engels bandje toegevoegd: Dirty Money (uk)
|
Your Mistake (nl) speelt op vrijdag, tevens release van de mcd op light the fuse records. Hallee
|
Citaat:
|
Siked! Ik hoop nog op Civil Terror en hun tam-tam's!
|
Nog een maandje
[edit] ik vind het klote als je iedere keer die hele lijst opnieuw neerkwakt als er een bandje bij gekomen is. Dus ik zet deze laatste post bovenaan neer |
dit weekend (y)
|
Zin in!
|
Idem!
Vanavond nog snel een setlist in elkaar draaien haha. |
Doen wij daar wel :)
Trouwens... Proficiat David! |
Thx!
|
Ik ga zaterdag wel.
|
Zowel vrijdag als zaterdag present. Voor maandag moet ik afhaken.
|
Alleen vrijdag present. Geen tijd om de zaterdag ook mee te pakken.
|
Alhoewel ik erg enthousiast ben over Bratpack en Rush N Attack en alhoewel ik op deze show mijn bas én telefoon terug kan krijgen, ga het me vrijdag niet lukken vrees ik :(
|
Ziekte, dit gaat me financieel gezien niet lukken.
De groeten aan Luuk R13 van Danny. |
Citaat:
|
Ik moet echt in m'n huis werken. Shit moet af, serieus!
|
Ik moet echt een keer eten. Anders val ik om, serieus! :)
|
Man je hebt toch reserve zat :p Ik daarentegen...
|
Citaat:
En dat willen we niet ;) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |