![]() |
Tokio Hotel
yyyyyyyaaaaaaaaaa geweldige band vind ik:)
wwww.myspace.com/tokiohotel ^^ daar hoor je wat stukjes=P |
Oh jee...
|
|
Je bent vergeten het streepje van de 'v' door te trekken.
|
typisch. 15 jarige meisjes vinden het altijd leuk om naar andere meiden in een band te luisteren.
|
ik ben niet 15 en jullie zeggen wel dat het meiden zijn maar het gaat om de muziek en niet om het uiterlijk, ja voor jullie mss wel
|
hahahaah je draait de wereld op zijn kop
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind bill onwijs fascinerend.
|
Citaat:
|
ja weet ik maar ik ga mijn echte leeftijd niet zeggen=P
en jaa ik vind bill heel lekker xD |
Okee Farah, Ik zou heel erg graag van jou willen horen waarom je deze band dan zo geweldig vind?
Vind je ze gewoon lekker? Vind je de muziek goed? Of zijn het de diepzinnige teksten? (als je die kan verstaan dan. Ik niet, ik ken geen Duits.) Deel het ons mede. PS: lullig hoor dat je je echte leeftijd niet zegt. Schaam je je ervoor ofzo? Ben je stiekem al 30? |
ik zou ze ook een voor een doen xD
|
Citaat:
die lijken niet op meiden. en ze hebben best goeie muziek (vooral 1e 3 albums) |
ik zit in vwo 5 (hell no 30 xD)
en ik vind de muziek mooi en de teksten ja die raken me er zit gevoel in vooral rette mich die bezorgt me echt steeds weer kippevel en ja het is natuurlijk mooi meegenomen dat tokio hotel zelf ook heel mooi is :D maar als iemand mooi was en zijn muziek vreselijk ga ik er echt niet na kijken ben geen wannabee=P |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ik zou dat wijf van de vocalen doen als ze wat dikkere tieten had. Die chick met die dreads is ook nog wel geil.
Maar goed, dit staat natuurlijk zo ver van rock 'n' roll af dat de grootte van je ballen exponentieel afneemt tijdens het luisteren van die nummers. Voor vrouwen geldt dat voor hun tetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hebben jullie dat verhaal gehoord dat z'n broer het op z'n 15e al met tig meisjes had gedaan. Wtf, zijn die meisjes blind ofzo?! |
ja dat of een dikke lul + bijbehorende portemonnee.
|
Citaat:
|
Het is een shemale.
En ja sacrilege ik heb al die tijd geleefd, heb je me gemist? |
Je hebt speciaal een account aangemaakt om dit te kunnen vertellen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maak ze dood
|
Genoeg dan...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06. |