![]() |
[Visueel Prob]
Beste deskundigen,
ik heb een probleem, groot probleem zelfs. Als ik WoW speel (is alleen daar nog bij voorgekomen) doet na een tijdje spelen mijn beelscherm raar. Er gaan balken, rondjes e.d. over mijn beeldscherm knipperen, het lijkt dan alsof er een soort whirlpool op mn beeldscherm komt die ronddraait en allemaal kleurtjes die erin zitten. Het beeld van WoW erachter wordt vaag en knippert. Ik heb de nieuwste directX, drivers etc zijn allemaal ok. Wie kan me helpen hiermee want het is echt superklote! :( Mijn systeem is: Windows XP home SP2 Intel Pentium 4 Centrino 1,5ghz Ati mobility radeon 9700 512 MB ram Mvg, Zao |
kun je niet proberen andere drivers te installeren?
en eerst je huidige drivers uninstallen, reboot, nieuwe installen, reboot |
Citaat:
|
zou je eens een screenshot kunnen maken ? verder is dit volgens mij een laptop toch ? die zijn ook niet echt gemaakt om te gamen.
|
Citaat:
|
Kan ook zijn dat je videokaart natuurlijk rot is, het kan op artifacts lijken. Maak maar een foto van je scherm ofzo, als screenshot niet lukt.
|
Hieronder de foto's:
http://img.photobucket.com/albums/v494/Zao/DSC01280.jpg http://img.photobucket.com/albums/v494/Zao/DSC01279.jpg Verder heb ik mijn videodrivers weer opnieuw geinstalleerd e.d. maar dat werkt niet. |
Garantie?
|
Citaat:
|
Heb je de nieuwste drivers? Nieuwste versie van WoW?
|
Citaat:
Nadat ik net een aantal minuten America's Army speelde trad hetzelfde probleem toch daarbij op :s :s :s :( :( :( |
Dat is helemaal niet vreemd. Artifacts doen zich soms alleen voor bij bepaalde vertex pipelines bijvoorbeeld. Het kan prima zijn dat je videokaart gewoon niet goed is. Ik zou garantie claimen.
|
Tja, bij een laptop is er ook weinig anders dat je in zo'n geval kunt doen :o
|
Ok, ik heb nu WoW gedeinstalleerd dus ik ga ff kijken of het misschien daaraan lag, anders ga ik zeker terug ja (woon toch niet zo ver van de MyCom)
|
Ik heb WoW geuninstalled en nu doet alles het weer gewoon prima. Volgens een maat van me moest ik dat doen, nouja, nu maar weer overnieuw proberen
|
WoW weer geinstalleerd, same problem :s Anyone any idea what the hell is happening?:s
|
Dat is al lang gezegd. Terugsturen dus. En de volgende keer geen laptop meer kopen (Y)
|
Inderdaad, als je serieus wilt gamen kun je nog altijd beter een desktop kopen.
Gewoon retourneren die laptop en garantie claimen. |
Ik ga iig morgen eerst naar de WoW helpdesk bellen, daarna de MyCom helpdesk. Dank voor jullie hulp (y)
|
Het zijn artifacts, daar zal WoW écht niets aan kunnen doen.
|
Citaat:
Maar het is prima mogelijk dat je artifacts alleen tegenkomt in bepaalde spellen. Zo ook een unlockte 6800LE kaart die probleemloos werkt maar bij een paar spellen wel problemen geeft. |
Wat is dat nou steeds voor gelul; "laptops zijn niet om te gamen" dan hoort die videokaart het alsnog wel normaal te doen. Hou eens op met die onzin, Laptop's zijn prima om op te game.
Je moet geen laptop kopen puur om te gamen maar als je er al eentje hebt kun je er echt wel een paar spellen op draaien.. |
Citaat:
Maar je hebt gelijk: ook al is het traag/trager, je zou geen artifacts moeten zien. Dat staat daar los van. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59. |