Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Kleurlenzen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=149204)

~Ierepier~ 04-07-2002 17:55

Kleurlenzen

wat vinden ullie nou van kleurlenzen??

en heeft iemand hie kleurlenzen (gehad)?
Is het moeilijk in doen?

Roos 04-07-2002 18:03

Het is helemaal niet moeilijk in te doen (heb zelf gewone harde lenzen).

Ik heb van mezelf donkerbruin haar en lichtblauwe ogen, maar ik wil een keer hele donkerbruine ogen proberen :)

Scarlett 04-07-2002 18:05

Voor mij was het niet moeilijk in te doen, ik heb zelf lenzen, maar ik kan me voorstellen dat het voor iemand die het niet gewend is, niet zo prettig is om voor 't eerst te doen.. Ik heb zelf paarse en lichtblauwe kleurlenzen gehad, ik vind 't wel leuk. :)

Mortischa 04-07-2002 18:08

ik draag al 2 jaar :o kleur lenzen en zo'n beetje alle kleuren gehad, vin t wel leuk en zo krijgen mensen beetje de kans om een andere kleur ogen te hebben die ze altijd al hadden willen ghebben :) Misschien komt er ooit wel iets waardoor je je kleur kan veranderen :D haha
Ik draag ze beetje omdat ik er verslaafd aan ben geraakt enik sowieso lenzen nodig heb en ubr4haupt liever blauwe ogen had gehad. Ik heb verder nog 'gewone' harde lenzen maar die zitten kut..

Bij sommige mensen vind ik het echt eng staan en onnatuurlijk, maar bij mezelf vind ik het best wel meevallen, alleen dat kan natuurlijk omdat ik t maybe gewend ben bij mezelf. tis trouwens makkelijk in te brengen hoor.

Ditchie 04-07-2002 18:09

Ik vind het op zich wel leuk. Als ik het draag dan meestal af en toe bij feestjes en dergelijk.

Ik heb zelf weleens lichtblauwe kleurlenzen gehad. Ik kon er totaal niet mee overweg. Er stond wel een goede gebruiksaanwijzing bij maar vaak durfde ik het niet. Als je toch besluit om kleurlezen te kopen. En het is je 1 e keer misschien is het dan verstandig om te vragen of je even mag oefenen. Ik ben toen teruggegaan en heb dat ook gedaan. Met succes :)

Ditchie 04-07-2002 18:15

Citaat:

rosi schreef:
Het is helemaal niet moeilijk in te doen (heb zelf gewone harde lenzen).

Ik heb van mezelf donkerbruin haar en lichtblauwe ogen, maar ik wil een keer hele donkerbruine ogen proberen :)

Ruilen :) Precies hetzelfde..alleen ik heb weer donkere ogen. Vandaar mijn lichtblauwe kleurlenzen.

Chelsea 04-07-2002 19:24

ja ik had eerst witte lenzen, een jaar of 2 geleden
maar ik vind lenzen irri, dus draag ze verder niet

Masked Mage 04-07-2002 19:26

ik wou dak ze in kreeg :o

*Fallen_Tear* 04-07-2002 20:36

Ik heb ze ook ( violet ), maar krijg ze dus niet in :o

yvonnaah 04-07-2002 20:37

ik vind die kleurenlenzen kei kewl!! maar dan met bijvoorbeeld een zonnetje ofzo! dus nie een gewone kleur ofzo maar iets heel speciaals! volgens mij is het net zo in te doen dan normale lenzen :confused:

S 04-07-2002 20:39

Ik wil van die witte lenzen, dat je alleen je pupil ziet... :cool:

Maar ze kosten 69 Euro... En ik weet niet of ik ze wel fijn vind. Dadelijk geef ik er zoveel aan uit en doe ik ze nooit in.

3-Maanden Lenzen.

~blue christal~ 04-07-2002 20:57

Ik vind kleur lenzen wel leuk. Zowel de 'normale' als die met plaatjes e.d. erin/op.

Ik had zelf normale lenzen, maar deed ze nooit in. Ik wou toen al heel graag gekleurde hebben. Maar omdat ik de gewone nooit indeed mag ik ze niet :mad:

Ikzelf denk dat ze niet moeilijk in te doen zijn, mits je gewone lenzen ook makkelijk inkrijgt. En als je (zoals eerder gezegd) gewoon vraagt of je ze bij de opticien een keer mag proberen met indoen lukt het daarna denk ik ook wel.

punkyfish 04-07-2002 22:14

ik vind die kleurlenzen en ook met een figuurtje wel koel, en ik wil opzich ook wel paarse ofzo, maar ik ben wat dat betreft echt verschrikkelijk schijterig :eek: ik weet zeker dat ik dat niet durf in te doen :o... en het is duur. maarja.

Stevill 04-07-2002 22:34

ik heb ook van die witten gehad misschien nog een keertje halen waren wel grappig

freakjuh 05-07-2002 12:14

lenzen indoen is gewoon een kwestie van oefenen, en niej bang zijn om je oog aan te raken enzow....toch niej zo moeilijk??? :D

S 05-07-2002 12:17

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:
ik heb ook van die witten gehad misschien nog een keertje halen waren wel grappig
:cool:

Blubje 05-07-2002 12:49

hm ik vin kleurlenzen wel grappig eigluk die met 'gewone' kleuren zijn leujk om gewoon altijd of vaak te dragen, maar je hebt ook met figuurtjes (zoals kattenogen en bloemetjes enz) die zijn leujk voor speciale dingen ofso ach ja kvin ze gewoon leujk.(punt)

Fr@ukje 05-07-2002 13:21

ik heb lichtblauwe ogen en donkerbruin haar, daarom zou ik wel eens donkerbruine kleurlenzen willen proberen :)

Roxy 05-07-2002 13:32

neej die figuurtjes vind ik niks
zolang het natuurlijk is vind ik het wel mooi... ik zou zelf wel eens blauwe willen proberen...

gevaar 05-07-2002 13:33

Citaat:

~Ierepier~ schreef:
wat vinden ullie nou van kleurlenzen??

en heeft iemand hie kleurlenzen (gehad)?
Is het moeilijk in doen?

ze zijn best wel makkelijk in te doen. :) en staan zeer goed

Sommetje 05-07-2002 16:44

Kleurlenzen vind ik lelijk.

~sweetgirl~ 05-07-2002 16:50

Citaat:

S schreef:
Ik wil van die witte lenzen, dat je alleen je pupil ziet... :cool:

Dat ziet er eng uit. Had een jongen bij mij op school ook, maar die deed er altijd maar eentje in.

S 05-07-2002 17:20

Citaat:

~sweetgirl~ schreef:

Dat ziet er eng uit. Had een jongen bij mij op school ook, maar die deed er altijd maar eentje in.

Kei heftig.

Of ik wil gele lenzen. Gewoon, mijn iris geel.

boardbabe 05-07-2002 18:20

Die dingen zijn leuk! Die figuurtjes vind ik iets minder, maar ik wil wel graag eens gifgroene lenzen of knalblauwe, zo'n fel kleurtje, die witte zijn creepy

Slither 05-07-2002 19:07

Ik vind ze 'n beetje stom... mensen vragen mij nog wel eens of ik kleurlenzen in heb, maar nee - ze zijn van zichzelf lichtgroen :)

Mortischa 05-07-2002 23:13

Citaat:

Slither schreef:
Ik vind ze 'n beetje stom... mensen vragen mij nog wel eens of ik kleurlenzen in heb, maar nee - ze zijn van zichzelf lichtgroen :)
:eek:

FOTO!!! :D

bonsai 06-07-2002 09:57

Citaat:

*Fallen_Tear* schreef:
Ik heb ze ook ( violet ), maar krijg ze dus niet in :o
das toch nie zo moelijk? met je linker middelvinger hou je je (boven) ooglid omhoog, met je rechter middelvinger je (onder) ooglid omlaag en met je rechter wijsvinger zet je je lens in

Luca 06-07-2002 10:11

Ik heb ze nog nooit geprobeerd, maar ik zou ze graag eens gebruiken. Ik heb zelf felblauwe grote ogen en ik wil eens een keertje bruine ogen hebben. Kijken of het mensen ook echt opvalt :)

Stevill 06-07-2002 15:04

Citaat:

S schreef:

:cool:

vinnik zelf ook ik vond net toevallig een foto hijs wel oud dus

http://www.webdeveloping.nl/upload/?7948509875

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54.