![]() |
Clans
Laatste topic dateert ergens van 3 jaar terug zo te zien. Dus ik ben wel benieuwd naar andere clans die hier rondlopen. Zelf speel ik alleen BF2 in een clan, binnenkort waarschijnlijk ook BF2142.
BF2 en 2142: [CROW] Andere [CROW]s spelen trouwens ook SoF2 en Unreal 2004 Vrij gezellige, internationale clan, niet te veel eisen. Vooral gericht op teamwork en houden wel van wat lol. We hebben een paar hele goeie spelers terwijl anderen normaal tot zelfs slechte spelers zijn ^^. Geen vereisten als een bepaalde k/d-ratio of spm. Alleen bunnyhoppers worden niet op prijs gesteld. Bestaat vooral uit Britten en Amerikanen. We hebben ook wat Europeanen en Canadezen. Binnen de clan hebben we een verdeling in squads die wel eens scrims tegen elkaar spelen. De squads zijn vooral gebaseerd op locatie, maar zelf zit ik in de |RVN|-squad die hoofdzakelijk uit Britten bestaat. Vertel :D. |
misschien ga ik bij een cod clan ik had het eens een keer gespeeld (voor de eerste keer) en het bleek dat ik veel beter was dan die kerel terwijl hij 2de in de clan staat en het een redelijk goede clan is.
|
Ik zat bij MSH op xbox live, en nu alleen bij The Brotherhood of Kai, Guild Wars guild.
|
momenteel geen clan maar dat zal misschien aan het kleine feitje liggen dat ik een enorme noob ben :p
|
WoW guild, KoN clanleader.
|
Ik zit momenteel bij de op 2 na grootste clan van de wereld gezien America's Army, en dat is de -=Of-God=- clan, waar ik speel onder de nick Colossus-=Of-God=-. De clan bestaat uit heel veel Amerikanen en een aantal mensen uit de rest van de wereld.
|
tenzij je het over mmorpg hebt, zijn clans kut.
ik heb eens in een cod1uo clan gezeten. hoe iritant. nooit meer. |
speel je sof2 mutant? gewoon v1.00? of gold?
ik speel zelf v1.00 inf jij? |
Citaat:
|
Ik was ooit heel goed in CS, maar dat is alweer een hele tijd geleden. Het leuke was dat ik met mensen samen speelde die ik ook in het echt heel goed kende, dat maakte het erg gaaf.
|
Ik zit in een Guild voor WoW.
Heet 'Omnia' en heeft voornamelijk veel Nederlanders, Engelsen en Zweden/Finnen. Voor de rest zitten er een aantal mensen uit andere Europeese landen in maar ik zou niet weten welke allemaal. |
|
Citaat:
Overigens ben ik wel het enige meisje (er zijn er eigenlijk nog 2, maar die zie je nooit (meer)) en dat geeft wel wat lol en haantjesgedrag :D. |
Citaat:
|
Bellator of Cruor
Grappige CoD2 clan, is ook cod2-only. 15 members ofzo, een paar servers, een ts en dat is genoeg om best veel lol te hebben. :cool: Ben er leader van, samen met nog een gast die ik al een half jaar van deze clan ken. Skill is iets van low+/med ofzo, zo goed zijn we niet. Maar daar gaat het ook niet om, gezellig is het op Teamspeak altijd wel. :) Ohja en het is ook alleen voor Nederlanders. :o |
speel niet meer in clans, begon in 99 met clan gaming op delta force 2 , laatste clan was een duitse pro multigaming clan ge ab Clan met cod 2 maar ik krijg de pokke van clan gaming , te veel commitment
|
Ik ben lid van [KJ] en SCAR.
[KJ] speelt voornamelijk op Ghost recon en mss nog op de Rainbow six reeksen. Vroeger speelden ze nog op MOH allied assault, spearhead en breakthrough maar daar ben ik zo nog wat de enigste die er speelt van de clan(heel soms nog 2 andere) SCAR komt dan weer van Hyperiums en zit nu ook op travian. Samen met 3 maten zit ik in SCAR en met 1 van hen zit ik in [KJ] Op SCAR zitten voornamelijk Belgen en Nederlanders in de leiding (uitz een Brit) en voor de rest zitten er Japanners, Fransen, Engelsen, Duitsers,... [KJ] is vooral Europees getint. |
|
New- 001 van het nu al weer echt oude Halo pc.
Allemaal gasten die het al vanaf het begin spelen en echt heel goed zijn. Aardig grote clan, vooral Amerikaans, 5 servers oid. TS enzo..wel grappig... Halo is wel dood, mja, de mensen die het nog spelen zijn echt pro ;) wel leuk... |
Destroyers, rome total war clan. Die gaan binnenkort over op medieval total war en ik niet dus dan is het verhaal denk ik wel zo goed als klaar voor mij.
Ik vind de contacten met de mensen, voornamelijk Britten en Amerikanen leuk. Ook is het vrij moeilijk een goede 2 vs 2 game op te zetten bij RTW, een goede clanmate zorgt altijd voor goed teamwork en dan kunnen we de tag destroyers vs ?? gebruiken wat altijd goede tegenstanders aantrekt. @ TommY_: Halo 1 of 2? |
Vroeger speelde ik in DOC in Socom en Socom II, maar heb geen tijd meer om mee te doen.
|
ik zit in =|^KTA^|=
Een medal of honor spearhead clan. Spelen niet voor de winst, maar voor de lol :) |
Ik zit in {DRO}, een America's Army clan die voornamelijk de map Bridge speelt. Leden zijn allemaal Nederlands, das wel zo makkelijk :).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |