![]() |
drummen/drumcomputer/drumtracks
Ik zoek drumcomputer software die draait op Ubuntu. En verder wil ik me verdiepen in drummen, iemand tips kwa leesvoer? Ohjah een iemand toevallig een idee waar ik legaal drumtracks kan downloaden?
BVD. |
Citaat:
|
Citaat:
|
www.toontrack.com
of al die stuff op op linux draait weet ik niet, maar t is allemaal toffe software. |
post eens een link naar wat nuttige uitgewerkte nr's als je wilt mickel?
|
geen idee; ik houd me niet bezig met die scene. Maar het lijkt me niet onrealistisch dat er wel (demo) tracks te vinden zijn oid :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
beetje jammere comeback bono, beter ga je je hardmaken voor wereldvrede of weer een strontvervelend album opnemen met dat bandje van je.
|
Citaat:
|
en van een comeback kan jij nog een hoop leren maat
|
:p :p :p :p
:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p |
maar ik laat jou maar met rust, want ik bespaar een hoop tijd , en jij een hoop gezeik lttr
|
ik ruik een ban
|
Je zou het een of ander met wine kunnen draaien. Ik had destijds wel wat met hydrogen gedaan (gewoon # apt-get install hydrogen geloof ik).
|
probeer het is op www.mainmusic.nl
|
Ok, thnx voor de reacties allemaal, Hydrogen heb ik gisteren geinstalleerd, zal het later deze avond eens checken.
Hm idd, uitgewerkte nummers analyseren is goed idee. Wine kreeg ik hier niet aan de praat, maar zal het nog eens proberen, hebik tenminste meer keuze in software. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37. |