![]() |
jahz kweniej of ik me nu aanstel ofzow,maar kheb vandaag n half jaar met me vriend en k kreeg vanmorge een kei lief kaartje in de buz dat wel.. maar ik had gedacht dat we wel wa leukz konde gaan doen.. en nu bel ik em net maar z omdattie niet reageerde op me smsjez zegtiej van ja ik ben vanavond bij een vriend omdat ik morgeochtend vroeg weg moet en dan hoef k nie zo ver.. hij vroeg wel of ik daar ook ff heen kwam maar ik had toch wa anderz in me hoofd dan hele avond bij zn vriende zitte zuipe..:(
|
Ik kan me best goed voorstellen dat je teleurgesteld bent, zeker als je je erop had verheugd om iets leuks te doen. Helaas hecht niet iedereen evenveel waarde aan bepaalde dingen. Misschien vond hij een kaartje wel genoeg. Als je er heel erg mee zit dan kun je het misschien in het weekend inhalen, dan hoeft hij ook niet 's ochtends vroeg op. Probeer er verder geen probleem van te maken, dat is zonde.
|
Kunde ni ffkes apart afspreken ofzo.Zegt da ge iet belangrijk moet zeggen en dant heel belangrijk is.Dan kunde da hem zeggen da ge hem kei graag ziet en da ge hem alleen wou zien en hem in de watten leggen ofzo wetek veel.alé ja ik zeg mor iet hé. mor als ik u was zouk da hem zeker zeggen dat da u dwars zit.
|
Misschien kan hij je manier van typen niet meer uitstaan...
|
Citaat:
Maareh, ik snap wel dat je teleurgesteld bent. Maar misschien betekend een jaar iets samen meer voor hem dan 6 maanden (anders kun je elke week wel een speciale dag houden, omdat jullie dan weer een weekje samen zijn)... |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37. |