![]() |
heeft wel wat
de dauw van nacht
een fles roze, voor mij in het meer terwijl ik onder dakterras daalt de regen neer zojuist wij-met-z'n-allen maar nu behoorlijk laat denk ik dat het denken mij niet goed meer vergaat mijn hoofd inmiddels in mijn nek de lucht, de fles, de bomen je was er niet je bent er niet je zal ook niet meer komen had ik minder moeten geven? minder ondoordacht? passioneel, wanhopig, verlaten en.. inmiddels zat en toch, het heeft wel wat |
Sja, het heeft wel wat. "terwijl ik onder dakterras//daalt de regen neer" vind ik niet zo sterk. Het straalt iets uit van 'dit is een gedicht dus dan mag dat gewoon na-na". Verder heb ik niet echt tekst-specifieke aanmerkingen, ik vind het hele gedicht gewoon niet heel erg speciaal. Je woordkeuze is te makkelijk, het loopt allemaal wat te simpel in elkaar over. Wel leuk om een keer te lezen hoor, daar niet van.
|
Lekker leesbaar, lekker het gevoel van de havo met schoolfeestjes en gebarsten hoop. Ik vind het een prima, hoewel misschien niet erg diepgaand gedicht.
|
haha, het is grappig dat je dat zegt. Dat was ook precies de insteek. Terug naar de breezertijd (ook al noemde je dat toen nog niet zo)
Dit gedicht heeft niet mijn grootste trots.. :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14. |