![]() |
Hebben jullie alweer last van de najaarsdepressie?
Ik wel :o
|
ik ook(y)
|
nog niet :o
zal wel weer zo komen, maar dan moet je veel van die thee ofzo zuipen :o |
sint-janskruid bedoel je denk ik. Maar pas op met de pil!
|
ontopic: Ik zit meer in een dipje dan in een depressie, hopen dat het zo blijft :).
|
Citaat:
en anders lekker licht therapie doen |
Ik heb nooit last van seizoensdepressies.
|
Ik heb alweer een hele doos chocoladezeevruchten op :o
|
Hmm, ik geniet nu wel van de herfst, maar dat komt omdat het de laatste tijd ook gewoon nog mooi weer is hier, lekker warm, zonnig. Als 't binnenkort wat kouder gaat worden, zal ik wel last gaan krijgen.
Sporten helpt heel erg bij mij. |
Nee :confused: Ik ben wel zwaar verkouden, en dat is wel klote maar niet weer zo klote dat ik depressief word.
|
Nee nog niet. Ik vind het weer tot nu toe wel meevallen (op wat buien na) en zaterdag gaat de klok weer terug :cool:
|
Duidelijk.
|
Citaat:
Verder heb ik geen last van specifieke seizoensdepressies. Zeker met dit weer is de herfst puur genieten. |
Ik snap niet dat we het verschil in zomer- en wintertijd nog handhaven, helemaal niet noodzakelijk. Maar ik heb er geen last van.
|
Met betrekking tot wat? Als het met betrekking tot het weer is, dan wel ja. Anders valt het nog wel mee.
|
nooit van gehoord :)
|
Citaat:
|
Nee...?
Aan het eind van de winter, dan komt dat pas. Nu kan je nog struinen door hopen blaadjes en voetballen met eikels :) |
Citaat:
ont; nog niet echt, 't is nog best aardig weer geweest de laatste weken. |
Nee. Ik vind niks vervelend aan het najaar, gelukkig en kan er dus ook zonder depressie doorheen.
|
Ja, door een combinatie van factoren. :(
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, die krijg ik geloof ik ook nooit. Ik vind het altijd wel lekker, op de bank kruipen met een lekker warme trui en dan warme chocolademelk met slagroom. (Y)
|
Nogal zelfs gvd :mad: :mad: :mad: :mad:
|
Zelfs warme chocolademelk en chocoladekoekjes werken niet
:eek: |
Neh.. Elk seizoen heeft zo z'n charmes. Hoewel ik er niet van hou om natgeregend te worden op de fiets. :)
|
Ik hou van de herfst, maar toch voel ik me vandaag niet zo goed.
|
Seizoensdepressies doe ik niet aan.
Ik ben gewoon ouderwets depressief (Y) |
megavrolijk eigenlijk :D
|
Nee want ik ben verliefd.
|
Citaat:
|
herfst <3
|
Nee. Ook nooit gehad ook niet. Ik vind het zo raar dat men zijn/haar humeur kan laten bepalen door het weer.
|
Citaat:
Voor mij is het niet bewust maar voel me in de zomer over het algemeen nét iets beter dan in de winter (vooral januari, februari (n). Terwijl ik eigenlijk best van de herfst/winter hou :). |
Ik word wel altijd pis-chagrijnig als het weer zo warm en vochtig is, dat je je 's nachts je bed uit zweet. (n)
|
Ja nogal
in december komt het wel weer goed :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, want het is nog steeds lekker weer en nog redelijk lang licht.
Als ik straks in het donker vertrek en weer in het donker thuiskomt, zou ik er wel eens last van kunnen krijgen ja. |
Ik heb er nog geen last van maar ik vind het nu ook nog wel lekker weer. Het is wel wat kouder, natter en winderiger maar het zonnetje schijnt er nog lekker bij en het ziet er mooi uit buiten dus ik geniet nog even van de herfst :)
|
Citaat:
Iemand nog tips;)? |
Herfst. (y)
|
Mensen die in Maastricht nu durven te jammeren over een winterdepressie zijn echt gek, 't is hier 24 graden, blauwe lucht en zonnig :D
|
Citaat:
Ik ben er een beetje bang voor :p Vorig jaar had ik er volgens mij wel echt last van, maar daarvoor nooit. Hoop dat het deze winter niet zo is, maar ik weet het niet... Vroeger werd ik ook niet misselijk van kermisattracties en tegenwoordig wel :( Vroeger was alles beter!! |
Citaat:
|
Het wordt allemaal wel eens stukje erger, ja.
|
Na anderhalf jaar zomer ben ik wel weer eens toe aan een lekker herfst. Jammer dat ie zo lang op zich laat wachten (N)
|
Zeer zelden last van, dus ook dit jaar laat ik het lekker overwaaien. :p
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20. |