![]() |
Risotto
Heeft iemand al ervaring met maken van risotto? Zou het volgende week eens willen maken maar vind nog niet het juiste recept aangezien een paar personen geen champigons lusten en de meeste risottorecepten wel daarmee zijn.
Alvast bedankt |
Hmmm, risotto zoals ik ken is met kaas, hamblokjes, champignons en erwten. Ik denk dat je gewoon de champignons weg kan laten, toch?
|
met courgette en feta <3
|
Je kunt er natuurlijk doorheen gooien wat je zelf wil. Mensen die geen champions lusten moet je bij voorbaat negeren.
|
met tomaat en zongedroogde tomaten :o (y)
zo maakt mijn moeder het, is echt heerlijk 'k weet wel geen recept, maar ik denk dat ze het zelf ook van internet heeft geplukt. |
|
Je hebt ook pakjes risotto van lassi met achterop een recept. Je hoeft dan niet perse dat pakje te kopen maar dan kan je wel ff het recept afkijken ;) Er is er een met feta en die is erg lekker (y)
|
Je hebt ook risotto van Knorr geloof ik, van die wit met rode verpakkingen. Heel makkelijk te maken en nog gezond ook (veel groentes).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bedankt!!
|
.
|
Kleine blokjes kip bakken in veel kerrie en peper. Daarna courgette en uitje mee bakken. Als de risotto verder klaar is doe ik dat er door heen en roer ik er een zakje parmezaanse kaas doorheen. Vlak voor het serveren nog blokjes tomaat er doorheen roeren (y)
|
risotto met pompoen, paprika, en uien (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39. |