![]() |
White and Nerdy
Nieuwe van weird all.
Hoe vinden jullie dit nieuwe lied? Ik vind het vooral leuk omdat het een gigantisch kut lied belachelijk maakt. |
Wel aardig, vooral dat over de Holy Grail.
Maar de grap van zijn nummers is er eigenlijk behoorlijk snel vanaf en ik vind het ook wel jammer dat ie doorgaans geen echte parodiën maakt. |
|
Als parodie vind ik deze niet eens zo heel leuk, maar het nummer zelf heeft een ontzettende hook.
|
Citaat:
|
Lekker nummer.
|
Citaat:
|
Wel cool gedaan, tbh.
|
Citaat:
|
oud.
|
Citaat:
|
Bono hou je grote kenkermuil nou eens.
|
Citaat:
|
Vervelend jongetje ben je :(
Ontopic: Weird Al blijft de shit (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
BOVENDIEN, dat was helemaal niet wat je bedoelde, want toen je dat schreef had ik mijn reply met 'kombeks' nog niet geschreven. Kortom, je lult weer eens totale onzin en snapt blijkbaar de structuur van het gesprek niet. Godver, die zure stroom diarree met klonten die uit je bek borrelt zal wel storend zijn voor je omgeving. |
Citaat:
scroll eens omhoog, en lees eens. moet ik groter lettertype gebruiken? moet ik het letter voor letter voor je posten? en het woord ''onzin'' begon toen ik jou hier leerde kennen, later |
Citaat:
|
Citaat:
|
hahaha bono1991 zit in de jostiband, kut voor hem.
|
Citaat:
Gast. Ik post iets, een bewering. Dan quote jij dat en jij schrijft daaronder, en ik citeer letterlijk: "Butt-ass hip hop :nono:" Wat de fuck moet ik daar nou mee? En nergens op slaande, loze kreet. En als ik dan begrijpelijkerwijs om uitleg vraag is het enige wat ik krijg een paar pseudosnedige opmerkingen omdat je blijkbaar te lui bent om even fatsoenlijk uit te leggen wat je bedoelt met je gelul. Citaat:
Gast, waar de FUCK heb je het over? Typ jij gewoon meteen maar neer wat er in je opkomt? Ga jij voor een random combinatie van woorden? En wat met dat 'later' aan het eind? Zo'n zelfverzekerde 'ik heb hem hard gedisd' uitspraak is totaal niet gepast in deze situatie, zeker niet van zo'n pisloser als jij. |
wat een veertienjarig jongetje al niet op een
|
Citaat:
|
ik zou het niet pikken hoor bono!
|
Ik ook niet, maar ik ben Bono niet en Bono heeft het nu eenmaal te pikken.
|
Een flamewar in een topic dat ik ben begonnen, echt jongens, ik ben gevleid :bloos:
..bedankt.. *pinkt een traantje weg* |
Niks flamewar, gewoon de kat met zijn snuit in zijn pis drukken.
|
Gaaf! nu ga ik douchen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |