![]() |
U2 & Greenday single maar 1,5 week te koop?!?!
Citaat:
|
Omdat: Bono.
|
dan kan men het weer verpatsen op ebay aan echte fans.
|
denk omdat de mensen dan het persee moeten hebben en dan allemaal naar de winkel haasten omdat ze niet zo lang de tijd hebben, dus verdien je er meer geld mee, want iedereen wil hem toch even hebben
|
althans.,denk ik:P
|
je hebt wel veel van bono begrepen als je denkt dat zijn voornaamste doel met dit soort projecten geld verdienen is.
|
downloaduhhhh
|
Citaat:
|
huuuuu heeft bono zijn haar afgeknipt?
|
Citaat:
|
hij is al te donloaden op limewire enz. enz.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Begrijp ik het nou verkeerd of beschouwen ze zich als 'the saints'?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uhuhuhu, "Bono" uhuhuhu
http://www.wisopinion.com/blogs/uplo...ead-711924.jpg |
Citaat:
|
uhuhuhuhuh
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoeven* sorry :nono:
|
maar laat maar, ander krijgen we allemaal een ban :p
|
alleen jij hoor.
|
Citaat:
|
Zal ik dan maar de eerste zijn die hier wel positief en serieus op reageert. Ik ben altijd al groot fan geweest van U2 (de muziek welteverstaan van Bono op zich ook wel want tsja iemand zal zich er hard voor moeten maken, niet dat hij nou de enige is maar je snapt hopelijk wel wat ik bedoel) en Greenday dus toen ik deze titel las kwam een droom zo ongeveer uit. Ik ga hem dus ook duidelijk halen.
|
Citaat:
|
Ik vind u2 kankersaai op een paar nummers na.
Zo ook voor greenday. |
u2 en greenday, een dubbele reden om deze single maar eens niet te luisteren (y) .
|
Ik zou het anders wel een partij gaaf vinden als het siamese geval op de cover in het echt bestond.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
replay blue jeans.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien besluit ie wijselijk dat het nu wel een keer lang genoeg heeft geduurd. :) :) :)
|
Citaat:
|
|
Citaat:
vind hem wel dik ok (y) het is tenslotte voor het goede doel :D |
Kutmuziek voor een goeddoel blijft kutmuziek.
|
jezus, wat een kutnummer zeg (n)
|
Citaat:
en ik vind t maar een vaag nummer. t lijkt op een wazige mash up... |
tering wat ziet die billy joe er tegenwoordig kanker emo uit. en wat een gruwelijk kutnummer is dat zeg. echt verschrikkelijk.
|
Omdat de platenmaatschappijen ernstige gewetensbezwaren zouden krijgen bij het verspreiden van dergelijke kutheid gedurende een periode langer dan anderhalve week.
|
Ik huil tegen m'n pappie aan de telefoon.
Tis uitverkooooocht... Fuck it, ik kom naar huis! Ik wil die hippiemuziek toch nieeeeeeet... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10. |