![]() |
Rat Race
Me ouders hadden m gehuurd en ik had m vannacht gekeken, in het begin leek t me een beetje een stomme film maar hoe langer hij duurde hoe meer dubbel ik lag :D Hij is echt koel, vooral die acties met Hitler en die koe hahaha :)
Verder vind ik de rollen goed uitgewerkt en goed gespeeld wat vonden jullie van deze film? |
Ik heb hem in de bios gezien. Erg leuke komedie en inderdaad beter dan verwacht. Met Hitler is echt het leukste deel
|
Rat Race rulez! Ik heb 'm vanmorgen geizen en ik lag echt dubbel!
|
met hitler was zekers mooi gedaan ja! ook die weddenschappen de hele tijd als je ze niet verwacht was lachuh
|
You should've bought a squirrel
:cool: |
ik dacht ook dat het een kutfilm was, maar ik heb me rotgelachen :D
|
Zeker een grappige film!
"it's a race! It's a race!" |
Citaat:
|
Wát een anticlimax was 't einde -- en nog voorspelbaar ook.
Verder wel 'n aardige comedy. |
dom en daarom leuk. gewoon lekker gevaarloos vermaak. rowan atkinson speelde eigenlijk weer gewoon mr bean maar dan met een italiaans accent en john cleese heeft door de jaren heen veel komsiche skills verloren, maar goed.
|
Ik vond die weddenschappen tussendoor toch echt 't best.
Vooral die en met doe hoer, ik lag echt dubbel! :D 'T verhaal is dan maybe niet 1 van de beste maar de grappen zijn wel errug goed! |
Citaat:
|
vond de film echt prachtig! Meteen toen ik zag wie er allemaal in meespeelden wou ik um zien!
|
Citaat:
|
khad er in et begin niet zo'n hoge verwachtingen van.. ik hou van lachfilms die in 'simpel' zijn (Naked Gun, Hot Shots etc), maar die zijn nogal zeldzaam de laatste tijd :/ maar Rat Race had ook van die simpele momenten.. dat stuk met Hitler was geweldig (y)
|
Hehe, ik vond het echt een vage film, ik heb wel hard gelachen ook om vooral die Hitler dingen :D
"I wanna go to the barbiemuseum" :cool: :D En dat die vader dan die snor heeft en loopt te schreeuwen bij die bijeenkomst van overlevenden van WOII en met zn arm loopt te zwaaien enzo :D :D Of dat meisje die naar de wc moet, terwijl ze in de auto zitten ghehehe |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |