![]() |
ik wil hem verrassen... maar hoe?
aangezien ik deze vakantie abnormaal veel geld ga verdienen, wil ik samen met mijn vriend iets leuks gaan doen. nou weet ik wel dat iets leuks niet altijd geld hoeft te kosten, maar als ik het toch heb...
ik wil hem verrassen met iets romantisch, maar ik heb geen idee met wat... iemand een idee??? :confused: |
un hotelletje boeken ofzo? Da's wel romantisch!!!
Offuh, un dagje naar de Efteling, hahaha, maar da's mijn persoonlijke voorkeur (heb ik goeie herrinneringen aan) hahaha :p |
ballonvaart of een bungee of parashut jump met zijn 2en :confused:
|
2 daagjes disneyland parijs ofzoiets? Lijkt me wel romantisch en s'avonds lekker knus in het hotelletje...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
met de boot naar engeland :)
|
hoe moet een meisje van 16 een hotel boeken ?
dat kan niet.. er moet zoiezo iemand van 18 of ouder boeken.. en volgens mij laten ze het oko niet toe als er 2 minderjarige komen.. weet niet hoe oud je vriendje is.. maar als ie 18 of oudeer is.. zou ik hem dus wel verassen maar nog niet boeken (want dat kan nog nie) |
Citaat:
maarja, ik zal verder mn mond maar houden, heb zelf niet echt goeie ideetjes, maar dat komt ook omdat ik zelf nooit geld heb en nooit over dat soort dingen die geld kosten nadenk. |
ik heb geen zin om idieeen te geven je ziet ze hierboven allemaal verschijnen of onder.. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vaak word er om meerderjarige gevragen voor zekerheid van het hotel.. en ligt ook aan seizoen he.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |