![]() |
Nine Inch Nails [21-03-07, Paradiso]
Mar. 21 - Amsterdam, Holland @ Paradiso
jep! |
Quanta costa?
|
nog niet bekend. je kan er van uit gaan dat het iig niet goedkoop zal zijn :)
|
Rgr. Bedankt voor de mededeling :P
|
Paradiso. (y)
Wil ik henen. Kijken of ik voor gezelschap kan zorgen. |
Aanwezig\m/
|
Te duur.
|
Neen.
|
Goed nieuws!
|
hmm, heeft me op CD nooit heel erg veel gedaan, maar schijnt live toch een enorme belevenis te zijn. En aangezien ik daar heen kan gaan op de fiets, misschien toch wel aanwezig (maar nog even de prijs afwachten)
|
Citaat:
|
Te ver en ik ben een pauper (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Afhankelijk van de prijs. Wil ze toch graag eens in een kleiner zaaltje zien.
|
wil ze toch wel graag in het clubcircuit zien... nu maar hopen dat de entree geen 35 a 40 euro is ofzo.
|
Ben benieuwd hoe duur het gaat worden, indien enigszins betaalbaar ben ik aanwezig. (y)
|
Ohhhhh. Onmisbaar.
|
fck ja, kan me niet schelen hoe duur, ik heb eindelijk een baan.
|
Paradiso, dat valt al mee. (y)
|
ik ga denk ik
|
present (y)
|
omg! (L)
|
Geil. <3
|
Ok, het is ff slikken maar toch ga ik een kaartje halen:
42,50 Euro + reservering & lidmaatschap gezeik. VVK begint de 11de november. De 22ste is er nog een concert van NIN in Paradiso, aldus de website van paradiso. |
Tering, 42,50. Laat maar.
|
Dus ongeveer 50 euro in totaal ben je kwijt... hm...
|
Yea ik denk wel dat ik ga. Is toch onderdeel van m'n 'zien voordat ik doodga' lijst.
|
Citaat:
Ik dacht dat jij ze wel gezien zou hebben. ;) |
'Ze' want live is het meer dan alleen Trent nietwaar? Eh, nee heb nooit de kans gehad eigenlijk :D Verwachtingen zijn hoog.
|
Lijkt me cool...Mooi dat ik die dag toevallig niet hoef te werken, kan ik bij het postkantoor gaan staan. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil wel heel graag, maar het geld ontbreekt... (n)
|
fucking duur, maar ik heb het er wel voor over. hopen dat het niet belachelijk snel uitverkocht is, binnen drie seconden ofzo.
|
Citaat:
fuckzor dat is toch best duur, maar ik ga het gewoon proberen. als het het maar waard is. hoeveel is servicekosten ook weer? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik moet ze echt een keer live aanschouwen. Alleen het niet meer hebben van een OV helpt niet echt mee m 42,50 + reiskosten te dokken. Als iemand zich geroepen voelt om voor mij kaartjes te kopen, geef ik een gevulde asbak terug.
|
hehe die prijs voor pauperalto's :cool:
|
Is het in Paradiso, komen ze met Ahoy' prijzen aanzetten. :')
Moet maar even zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
heh wat duur
maar live is het wel de moeite waard |
Citaat:
|
te duur :mad: :(
|
Ik vond het te duur. Toen ging ik daar vandaag tegen iemand over mekkeren. Toen ontplofte die persoon zowat onder het mom van, NIN is dat waard, zeker als ze naar *Paradiso* komen.
Dus nu ga ik, blijkbaar :) |
poeh wil ze best graag zien hoor, maar dat heb ik er niet voor over.
|
Ik heb nog twee concertbonnen liggen, dus ik ga wel denk ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |