![]() |
Babel (Brad Pitt e.a., dir: Alejandro González Iñárritu)
Nieuwe film van Alejandro Gonzalez Inarritu (o.a. 21 Grams) met:
Brad Pitt Cate Blanchett Gael Garcia Bernal Koji Yakusho "Een geweerschot in de Marokkaanse woestijn veroorzaakt een kettingreactie die de levens van een aantal mensen op 3 verschillende continenten met elkaar verbindt en voorgoed verandert. Een Amerikaans stel, een rebelse dove Japanse tiener met haar vader en een Mexicaanse au pair die zonder toestemming 2 Amerikaanse kinderen over de grens meeneemt, krijgen zo een onwaarschijnlijke connectie." "four interweaving stories set in Morocco, Tunisia, Mexico and Japan."" Trailer: http://www.apple.com/trailers/paramo...abel/trailer1/ IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0449467/ ik vond 21 Grams erg goed dus ik kijk zeker uit naar deze film, de cast is iig al indrukwekkend. |
Niet slecht, wel saai en niet echt boeiend genoeg om lang naar te blijven kijken :(
|
en dat basseer je op?
|
Gezien, grijpt je niet zo aan als 21 Grams, maar doet nauwelijks onder voor die film. Erg sfeervolle beelden, goede acteerprestaties. Enige punt van kritiek is dat de aandacht soms inzakte, maar dat werd snel goed gemaakt.
|
tof.
|
Oh, deze ben ik ana het downloaden ja. :p
|
Amores Perros was gaaf, 21 grams ook wel, dus ik wil deze ook wel zien.
|
Vorige week gezien in de sneak. Wel een mooie film.
|
Kuttrailer, verraadt weer eens veel te veel ;\
Maar de film lijkt me wel leuk. Amores Perros was geweldig, 21 grams ook niet slecht, dus mijn verwachting is positief. |
Citaat:
Dit is misschien wel een beetje erg negatief, zoals ik al zei geen slechte film, maar hij weet gewoon niet te boeien :( |
Ga ik zien.
Hoe dan ook. |
Citaat:
|
vergeet niet Guillermo Ariaga, misschien wel de beste scenarioschrijver van dit moment.
|
is kaufman ontroond dan? ;)
|
Die regisseur is echt een held, ik wil er zsm naartoe. edit: en de schrijver ook natuurlijk..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het niet echt veelbelovend dat het weer een film met 'samenlopende levens' is. Crash, Magnolia, 21 Grams enz. Van die stijl moet je niet te veel hebben, omdat het wel écht moet zijn om goed te kunnen werken. Twee keer achter elkaar kan haast niet lukken.
|
Dat heeft 'ie anders aardig voor elkaar gekregen met Amores Perros en 21 Grams...En waarom zou je geen twee echte films achter elkaar kunnen maken?
|
In de bios waar ik werk hadden we hem een paar weken geleden in de sneak en ik had moeite met blijven werken want ik was heel erg nieuwsgierig. Het viel me wel op dat het sneakpubliek er niet veel van begreep en regelmatig naar de sneakpreview greep om het verhaaltje over de film te lezen. Hij kreeg gemiddeld dan ook een klein zesje met opmerkignen als saai, langdradig etc.
Maargoed het sneakvolk is niet al te slim soms en ik wil volgende week zelf even gaan oordelen. |
ik heb de film gister gezien. Ik vond hem saai, voorspelbaar en veel te lang. De noodzaak van de verschillende verhaallijnen zag ik niet. Wat heb je aan verschillende verhalen als ze amper met elkaar verweven zijn?
|
Citaat:
|
Zwaar overrated.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarbij waren Amores Perros en 21 grams toch ook allebei zeer verschillende films. |
Citaat:
sommige scènes waren saai en langdradig, en er zat niet echt een verhaal in, maar hij was niet slecht :) |
Ik vond hem wel cool, maar amores perros is beter :o
|
Ik vond hem bijzonder goed, mooi en indrukwekkend (en meer van dat).
Amores Perros vind ik nog steeds de beste van de drie, maar deze komt op de tweede plaats, wat mij betreft. |
Citaat:
Ik vind juist dit soort uitwerkingen cool, het leven zelf heeft ook geen plot. Hier gebeuren dingen, en ergens anders op de wereld komt hetzelfde dilemma voor. Daardoor kan het ook 'verweven' zijn. |
klinkt goed en alleen al voor Gael Garcia Bernal zou ik erheen gaan. :o
|
Citaat:
|
brad pitt spreekt me sowieso niet aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
wel een mooie film, alleen iets te langdradig. had van mij wel wat korter mogen zijn.. en de samenhang tussen de verhalen is inderdaad ver te zoeken.
|
Citaat:
|
Citaat:
(niet zo heel erg, tenminste... het verhaal van de twee toeristen in Marokko en hun kinderen in Mexico horen natuurlijk wel bij elkaar) |
Citaat:
|
Citaat:
|
raar joh
|
waardevolle up zeg...
maja toevallig deze week gezien... gaap duurde echt veel te lang |
:d
|
Ik vond 'm wel leuk maar ik zag de meerwaarde niet van het doof exhibitionistisch chineesje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54. |