![]() |
Metallica zoals ze nu zijn.
Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwe nummers die ze na st anger maakten?
St. anger was voor metallica\'s doen een afgang, maar nu maken ze weer andere muziek opeens. http://youtube.com/watch?v=TLsOiTc06ow Dit is echt ontzettend punk achtig. Hier was ik bij, in Arnhem dit jaar. Ik vind het opzich nog wel gaan. Iig beter dan st.anger. http://youtube.com/watch?v=hwsbUUEOT9g Wat me opvalt is wel dat de solo\'s weer terugkomen, gelukkig:) |
Metallica is misschien wel DE band waarbij je een dalende lijn ziet sinds het eerste album (of 3/4 albums) en die steeds erger teleur gaan stellen. Jammer, maar ik hou het originelerwijs bij de eerste 3 albums.
|
|
tsja, ik luister niet veel naar, maar zijn zogenaamd softer geworden door de jaren heen
|
Ongelofelijk, wat een slecht nummer :|.
|
Ach, ik vond Stanger ook wel een aardig plaatje, op de vocalen, de trommels en de lengte van de nummers na.
Dit klinkt ook wel geinig, blij dat Hetfield qua vocalen weer een beetje normaal doet. Dat "I am the right bass player" was schattig. Wat een apenbaard heeft Sjeems trouwens. (n) |
Citaat:
|
ik vertrouw volledig op Rick Rubin. Want aan Metallica heb je niks.
|
haha:)
Mja, naar mijn idee waren de eerste paar albums ook het beste. Ik vind reload en load ook goed, wat veel eigenlijk juist niet vinden. Vanaf t anger stelden ze me eigenlijk teleur. Maar ach, als \"the new song\" in de studio even normaal gezongen word door james is het volgens mij wel een aardig nummer. Maargoed, master of puppets en creping death style halen ze niet meer denk ik. |
Goh. :)
|
Metallica discussies worden echt zo saai.
|
Ja, je hoort inderdaad al veel van dit soort discussies.
Maar ik blijf echt hopen dat er goede dingen op het album komen. Wat ik wel minder vind, in een interview is verteld door kirk hammett dat er \"like fiveteen\" nummers op het album komen. Hm, dat lijkt me niet echt veel soeps in zo\'n korte tijd. |
Citaat:
http://www3.airnet.ne.jp/~vzr04461/a...0Lightning.jpg & http://www3.airnet.ne.jp/~vzr04461/a...%20Puppets.jpg en op gepaste afstand http://www3.airnet.ne.jp/~vzr04461/a...0for%20All.jpg |
Citaat:
|
Ik heb absolúút niets met Metallica. Niet dat ik de eerste paar platen slecht vond, ik vind ze eigenlijk best aardig, maar een band moet mij live overtuigen en daar is tegenwoordig eigenlijk geen sprake meer van.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ze nu 4 keer gezien en die gasten kunnen idd wel een show neerzetten hoor. (y)
|
Citaat:
Wat een drek zeg trouwens, dat whooohooo nr :( |
vreselijk kut en altijd al geweest
|
ik heb geen fuck met metallica maar mijn neefje van twaalf kan het erg leuk naspelen ( dit is overigens geen zeikopmerking richting metallica maar dat joch kan gewoon echt strak spelen(Y))
|
Ze hebben het te goed om nog fatsoenlijke kunst voort te brengen.
|
Zao naamzoek. :D
|
Citaat:
|
ik had een fuck met metallica
|
hard!
|
Het lijkt wel of alle artiesten slecht worden na een tijdje. Maar de eerste tien jaar dat ze bezig waren... (y)
|
Citaat:
|
Troep. Die riff halverwege dat woohooo nummer, vlak voor die solo gaat nog wel. De solo is ook weer Hammett ten voeten uit. Wah aan en dezelfde runs doen. (n)
|
|
Citaat:
En dat ge woohoooo kan echt niet. |
vind metallica niks meer waard sinds st. anger , ook met dat korte haar en alles, maar ze kunnen desondanks nog een hele show maken ,en veel publiek trekken (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb net dat nieuwe nummer geluisterd, maar ik vind net als St. Anger "niet super" (ik vind James zang/tekst echt 100x niets in dat nummer). Ik ben al een tijdje ECHT fan van Metallica, voornamelijk de oudere albums natuurlijk en ik ben het met jullie eens dat de laatste albums de echte "Metallica-sound" minder is geworden. Hoogtijdagen waren toch wel Master of Puppets, And Justice for All, Ride the Lightning, Black Album, Load, Reload, Metallica in topvorm. St. Anger was vooral anders door de anders sfeer die er hing rond de band, het geluid was anders, minder solo's etc. Bij dat nieuwe nummer (en naar wat ik gehoord heb, het nieuwe album) zijn de solo's iig weer terug, maar het blijft anders. Ik wil eerst "horen" voordat ik daarover ga oordelen, maar ik wordt iig niet echt warm van het nieuwe nummer. Al zal ik het album toch wel kopen voor mijn collectie. Maargoed, misschien beseffen ze na dit album dat de Metallica van flink wat jaartjes geleden echt veel beter was dan wat er nu de afgelopen jaren is uitgekomen. |
Metallica van nu is echt bagger. MoP en Blackalbum is tof.
Als je "somekind of monster" hebt gezien weet je het gewoon. De heren van metallica zijn gewoon vrijwel allemaal vieze klootzakken. De enige waar ik nog respect voor wil opbrengen is Kirk Hammet. Die kerel is gewoon beheerst en volwassen... zoals ik hem tenminste in die film zag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat tweede nummer is wel te pruimen, het eerste is om te huilen.
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind dat nr best tof en metallica is retegaaf live.
|
Citaat:
welk referentiemateriaal heb je dan? |
Citaat:
EDIT: Overigens ben ik écht van mening dat het vroeger steengoed was. Ik heb laatst nog een hele avond DVD's zitten kijken van o.a. live shows van Metallica en daar was ik graag een keer bij geweest (Y) |
Citaat:
verder vertrouw ik ook op Rubin en vond ik st. anger best een aardig album. |
Nah.
|
Citaat:
|
Citaat:
Metallica was inderdaad veel leuker als metalband dan als stadionrockband. Hun eerste albums waren ok, maar hebben me nooit echt kunnen boeien. Sinds een aantal jaren (na hun zwarte vooral) vind ik Metallica naast een fenomeen vooral pathetisch. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |