![]() |
Belangrijk: duidelijkheid over de meeting!
Uit de poll kan ik concluderen dat er nog maar 2 plaatsen in aanmerking komen, zijnde Utrecht en Amsterdam.
Er stemden 8 mensen op Utrecht en 9 op Amsterdam (hoewel die 9e niet eens komt *zucht*). Ik wil duidelijkheid over wie waarheen zou gaan, zodat er eindelijk kan worden bepaald waar die komt. Dus, als je komen wil, post hieronder dan even je naam en of je naar Utrecht of Amsterdam (of beide) zou gaan. Bij voorbaat dank. Ik kan zelf zowel naar Utrecht als Amsterdam, hoewel Utrecht de voorkeur heeft. |
Utrecht:
******** Amsterdam: ******** (hangt van de mensen af) |
Utrecht:
******** Fleet Admiral Amsterdam: ******** (hangt van de mensen af) Fleet Admiral |
Ik ben die 9e, vrees ik? Ik kom alleen als er leuke mensen komen en als het beter met me gaat, want in de conditie die ik nu bezit, kan ik het niet aan... We'll see.
|
Citaat:
Maar hoezo conditie... depressie? Of iets lichamelijks? |
Citaat:
|
Anne, ik vind het jammer dat het niet zo goed met je gaat. Ik wil echter duidelijkheid over de meeting. Hij is zondag; lijkt me dat je nu wel kunt melden of je zondag komt (dit geldt voor iedereen). Die paar dagen maken zo weinig uit, of je moet lichamelijk ineens ziek worden (dat kan helaas altijd).
Na ja, beterschap ofzo. |
Het ziet er niet echt uit dat het feest wordt... dus nee, ik geniet van mijn vrije weekend...
|
Utrecht:
******** Fleet Admiral Mef Amsterdam: ******** (hangt van de mensen af) Fleet Admiral Mef |
Citaat:
Maar jullie dan veel plezier op de meeting als ie doorgaat, jammer dak niet kan |
Marc: vriendelijk verzoek: laat dit tot dat de meeting geweest is de laatste topic over de meeting zijn. Wil je ipv de poll iets anders, dan vraag je dat ff aan een fb, die verandert dat dan wel. Dit is nu al de zoveelste topic, plus dat het zo niet werkt (in 'losse' topics), dat heb je al eerder ervaren.
|
Citaat:
Nu moet gewoon duidelijk zijn wat het wordt; als niet dan kunnen we hem net zo goed aflasten *wil weten wie die 8 mensen zijn en geen meeting met 2 anderen houden* Merkt dat meetings regelen op psychologie altijd zo'n zooitje is.. |
Niet zoals het nu is iig :) Femke wil ik wel ontmoeten .. maar Daniel is dan alleen maar een vervelend aanhangsel :p
*herinnert zich beginnende DK meeting met Esther en Daniel* |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kom niet. Blijkt nu ook dat ik met mijn moeder bij iemand op bezoek ga en ik weet ook nog niet of ik mee ga, maar ik blij sowieso ook liever thuis nu. Misschien een volgende keer? :) Anne |
Citaat:
Femke = Mef Daniel = Fleet Admiral |
Citaat:
|
*up*
.. *krijgt het gevoel dat het geen zin meer heeft* |
Sorry maar ik had ook gestemd (geloof Amesterdam, Rotterdam en Utrecht), maar ik kan ook niet komen. Dit doordat de vorige meeting niet zo goed bij m'n ouders is aangekomen :o
Misschien volgende keer? Iig als het door gaat veel plezier! |
Hmm..
8 - L!M - Gothic - Anneee - ??? :| Na ja, de 20ste is de DK meeting in R'dam :) |
Citaat:
|
*beredeneert*
8 mensjes Utrecht: ******** Femke Anneee L!M Gothic Internationalist en Iotje? ??? Oftewel; er komt dus geen hond meer :eek: @Mef: Als je er zin in hebt, kunnen we 1-op-1 meeten morgen. Kan bijvoorbeeld in R'dam of Breda? Is dichterbij voor jou :) Een andere mogelijkheid is dat je de 20ste (zaterdag) naar Rotterdam komt, dan is er een meeting van de Kantine; ben ik ook aanwezig :) Zie meeting manager |
Citaat:
|
Citaat:
Jou heb ik zaterdag pas nog gesproken :D Op de hippie meeting ben je ook, toch? |
Citaat:
..en ik mis je :( (bovendien ben ik nieuwsgierig naar Femke :p) |
hmmz is niet echt wat voor mij meetings praat niet zo makkelijk liefst zit ik gewoon altijd alleen dus.....
|
Citaat:
Dat is nou de ware aard van het internet. Een stel wanhopige jongens die al kampend achter elk meisje aanzitten :/ Als je nieuwsgierig bent, kun je haar altijd mailen he? :p *deelt niet, speelt niet* |
Hehe, ********juh = een beetje in luvvv :)
[edit] Sorry dat was behoorlijk off-topic, maar ik kon het nie laten om dit ff te posten. :p [/edit] |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken haar niet eens in realiteit :) |
Citaat:
Anyway, wat gaat er morgen gebeuren? :o |
Citaat:
2) Geen flauw idee :/ |
Ik zal er niet zijn, sorry!
Geen geld... Ook weinig interessante mensen. Sorry, volgende keer zal ik er weer zijn, hoop ik. Volgende week heb ik VWO mondeling, moet nog héél wat boeken lezen... :( Ik had gestemd: Amsterdam, Utrecht, Eindhoven (dacht ik). |
Citaat:
maar k wil op zich best meeten. Kantine meeting niet zoveel zin in, daar zit ik nooit. Als je hier nog ergens rondhangt :p let me hear something. k wil op zich wel naar Rotterdam komen, Breda zit ik nu bijna iedere dag :) anders mail k wel ff over een andere datum ofzo |
Citaat:
zorry voor deze overdreven reactie |
Citaat:
Wel nu, het kan in principe gewoon morgen :) als je naar Rotterdam komt, mag het al helemaal niet zo'n probleem voor mij zijn :) Morgen 14:00 op Rotterdam CS? :D :o En anders volgende week? [edit] *heeft mailtje gestuurd* |
Citaat:
Ik ben morgen gewoon om 14:00 @ R'dam CS, Pim (Unexplained) komt ook waarschijnlijk. Houden we een mini-meeting ofzo :) |
Citaat:
|
Citaat:
Cu @ 14:00 :) |
klinkt gezellig :D
We zien wel waar we uitkomen.. |
Volgens mij zal ******** nu eindelijk bevangen worden door de majestueuze hartstocht van het erudiete vrouwwezen.
|
zow :eek: d'r wordt nog ècht gemeet ook :eek: :D :p
|
Yup, meeting heeft plaatsgevonden na enige vertraging :) Het was opzich wel gezellig, in ieder geval leuker dan thuis zitten :o :D
|
hoeveel kwamen er?
jullie zaten er met z'n 2-en? :D:D:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je bent gewoon onzeker :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11. |