![]() |
Bepaalde aanraking
Ik ben laatst naar mijn oma (van in de 80) geweest. Die legde haar hand op mijn schouder en liet haar arm toen even zakken over mijn rug, tot ongeveer aan het begin van mijn onderrug, toen ik net bij haar gearriveerd was.
Is dit een normale aanraking? Of heeft het bepaalde bijbedoelingen als je dat doet? De omgang met haar is altijd normaal geweest. En ik denk wel dat dit ook gewoon is, maar ik wou het toch even vragen, om het even zeker te weten. Ik heb ergens op www.lichaamstaal.nl gelezen dat het misschien onder een "expressieve aanraking" valt (omdat het dan denk ik een korte streling te noemen valt). Kan dit kloppen? |
Het is je oma. Als jij tot nu toe nooit problemen met haar hebt gehad, zie ik niet in waarom zij hier verder iets mee zou bedoelen. Misschien was er niet eens echt bij nagedacht.
|
Citaat:
|
nou als je Freud moet geloven ;-) grapje hoor.
|
Als jij je over dit soort dingen al druk moet maken, wat een kutleven zal je dan wel niet hebben...
|
Citaat:
Het topic mag wat mij betreft wel gesloten worden. |
euh als je eigen oma je rug aanraakt dan ga je daar rare dingen van denken? verknipte geest heb je dan
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55. |