![]() |
plannen van kinderen
Hey jongens, Zelf ben ik christen maar tog wil ik nog wel iets vragen aan andere christenen, namelijk is het verkerd als je getrouwd bent je kinderen te plannen? Mijn pa en ma zijn er wel tegen((kvraag me tog af hoe ze het maar bij 3 kinderen hebben kunnen houden maar dat terzijde)) maar kheb eigenlijk niet echt zin om het met hun hoerover te hebben dus vraag ik het maar es aan jullie.
thanx zomer |
Waarom niet?
Ik weet niet of jij van 90 maanden huwelijk minimaal 10 kinderen wilt hebben? Sex doe je in eerste instantie voor je plezier, daarna pas voor je nageslacht. |
Tjah, dat is idd het moderne Christelijke denken, na WO II mocht je ineens ook seks hebbben voor je plezier, en niet alleen voor nageslacht. Dusseh....volgens mij is dat geen probleem.
|
weenie of k christen ben
maar wil wel wat zegguhhh als jij er nog niet klaar voor bent, niet doen ! want das ook sielig foor je kindje later, als je er wél klaar voor bent, dan heeft iedereen er feel meer plesier fan. duzzzz |
Het is inderdaad beter voor het kind dat jij erover nagedacht hebt, dan dat ze zomaar uit het wilde weg geboren worden.
pas doen als je er klaar voor bent en als je denkt dat de tijd rijp is. veel succes :p :D ~ |
Ik neem aan dat je protestants bent, in enigerlij vorm? Dan zou je wel eens zelf de bijbel kunnen lezen ofzo, volgens mij ging het daar toch om?
Citaat:
En eendje47 moet eens leren typen ofzo... |
ik zie het zo: Kinderen krijgen is een geschenk. Maar je kunt niet onbeperkt blijven bevallen dus zul je het geschenk soms weigeren (voorbehoedsmiddelen)
|
Citaat:
fout! sex doe je om voor nageslacht te zorgen, dat doen mensen, dat doen alle dieren op deze aardkloot , dan is ons instinct..... |
Nou zomer, je hebt wel model-christelijke ouders hoor! Hoe hypocriet is het om te zeggen dat je kinderen niet mag plannen als je ouders zelf maar 3 kinderen hebben. Je kan me niet vertellen dat je ouders maar 3 keer sex hebben gehad in hun leven.
Ik zou dus lekker sex hebben wanneer jij dat wilt. En van mij mag je best een condoom gebruiken als je daarmee nog even uitstelt dat er over 9 maanden een klein baby'tje voor de deur staat. |
HALLO???? Dit is 2002, niet 1920 ofzo! Tuurlijk mag je kinderen plannen! Wat voor een superchristelijke ouders heb jij! Trouwens, ff een christelijk verantwoorde verklaring. Volgens de bijbel moet je goed voor je kinderen zorgen, ja? Wel, als jij nu weet dat je voor 10 kinderen niet zo goed kan zorgen als voor 2, dan mag je er toch voor zorgen dat die kinderen het niet slecht hebben door er simpelweg voor te zorgen dat ze er niet komen!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02. |