![]() |
Wat vond je vroeger vies, maar nu lekker?
Voor mij is dat Taxi
|
Olijven, banaan, champignons was ik geloof ik ook geen fan van terwijl ik daar nu gek op ben.
|
spinazie
|
ontbijtkoek
pompoensoep appelstroop |
Kaas.
Ik eet op brood, of tostie sinds een paar maanden, begin van de zomer ongeveer. Gewone hamburgers bij die grote fast-foodketen beginnende met een M vroeg ik altijd zonder kaas. Alhoewel ik dat nu nog steeds zou doen, mocht ik daar ooit nog een gore hamburgers kopen. Ei. Dat ik sochtends zelf een eitje bak, met spek of ham, is ook pas sinds dat ik kaas ben gaan eten. Kijk, dat het in gerechten voorkwam, die at ik nog wel, maar vond het gewoon niet lekker. Dat ik zelf ben gaan bakken, kwam door dat ik in Duitsland een keer roerei at, sochtends, met een bak koffie die gratis was na de eerste bak. http://i23.photobucket.com/albums/b3...s/yummie-1.gif |
Sperziebonen, boerenkool, chocolademelk, tonijn
|
Allerlei soorten vis en schaal- en schelpdieren. Rijst. Macaroni/spaghetti met tomatengroentensaus. Kaas op brood. Pompoen. Allerlei soorten bonen en erwten.
Ik at dat vroeger altijd allemaal wel hoor (behalve zalm, garnalen en pompoensoep, dat at ik niet). Maar niet van harte. En nu wel. |
garnalen, olijven, feta
en vind spruitjes tegenwoordig ook wel te eten :o |
olijven, koffie & wijn
|
Banaan
En calamares, die zijn ook smerig in een random cafe. Hartstikke taai. Totdat ik ze at bij de vriend van de moeder van mijn vriend (jaja ;)). Zoooo zacht en lekker... echt zalig :bloos: |
Koffie :D
en wijn en allemaal van dat soort "grotemensendrankjes" als kind was ik echter wel altijd al een groot voorstander van bier :D |
je bent nog steeds een kind hoor :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Witvis
|
heel veel, als kind was ik een hele moeilijke eter, nu vind ik bijna alles lekker
bijv. allerlei soorten groenten en fruit, eet nu alles (en vind het ook lekker) behalve zuurkool en rauwe tomaten vis rijst/nasi mja ga maar door :o ik was echt erg vroeger ben alles gaan eten door mijn bijbaantjes eerst in een groentewinkel (van mijn baas moesten de werknemers alles geproefd hebben wat verkocht werd) en daarna in een restaurant (avondeten daar was het hoofdgerecht van het 3 gangen menu die avond) |
Citaat:
als kind, daar bedoel ik mee als kleuter en kind vind ik de basisschooltijd, daarna zie ik het maar als tiener ofzo. |
Rode kool.
|
- appelmoes
- krentenbollen (maar alleen met kaas erop) ;) |
Het 1e wat me te binnen schiet is mosterd.
|
Heel veel groenten, zoals bijvoorbeeld bloemkool. En ik lustte vroeger geen prik, dus geen cola e.d.. Nu lust ik eigenlijk alles.
|
Ik kan niks bedenken, ik lustte alles wel en nu nog steeds.
Citaat:
|
Sperziebonen (maar dat is omdat mn moeder ze al dente had gemaakt en dat vonnik lekkerder dan die slappe zooi:o )
En zuurkool |
pizza
chinees lasagne sla witlof met name de bovenste 3; wat heb ik wat gemist zeg :p |
champignons en krentenbollen
|
Olijven is het meest extreme voorbeeld.
|
Citaat:
|
Bloemkool, olijven, allerlei soorten kaas (uitgezonderd jonge, dat luste ik altijd al), rozijnen en alles met rozijnen in, gestoofde prei, asperges,...
|
Paprika.
EDIT: Oh ja, vis lustte ik vroeger ook niet. Nu vind ik nog steeds lang niet alles echt lékker, maar ik eet het wel. |
Voornamelijk wijn, dat drink ik nu wel vaker.
|
Witlof en Kippenlever.
|
Citaat:
Maar dan nog moet het lekkere sla zijn. Mijn zus maakte altijd lekkere fruitsla, toen was ik wel snel 'hooked' ja :bloos: |
Vis. Vroeger vond ik dat niet lekker maar tegenwoordig ga ik steeds meer soorten vis wel lekker vinden.
|
bier
witlof andijvie |
friet
sigaretten |
Feta, champignons, paprika, bitter lemon, thee zonder suiker, meloen, volkorenbrood, etc.
|
koffie en wijn
|
ik kan niets bedenken, lust nog steeds geen vis (alhoewel ik sommige soorten wel eet, want het is gezond) of koffie.
|
kaas en vleeswaren. Vroeger lustte ik dit niet maar ik heb het gewoon leren eten en vind het nu echt lekker op brood :)
en een volkoren knackebrodje met kaas :o zó lekker |
Meloen
|
Een Sauzijsenbroodje (of hoe je dat schrijft?!?)
|
wijn
|
Citaat:
|
lasagne
|
Koffie...en paddestoelen heb ik ook moeten leren eten.
|
chocomousse. niet goed.
|
Olijven
|
Witlof, tomaat.
|
Bloemkool is nu wel te weten. Eigenlijk tot mijn verbazing lust ik nog steeds niet, wat ik vroeger al niet lekker vond.
|
Sla :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |