![]() |
ik irriteer me aan mensen als ze zeggen...
...
"een paard heeft geen poten, maar benen" "je hebt geen honger, je hebt trek" "écht, ik ben zo verveééélend vandaag" "ik geloof niet in god, maar ik denk wel dat er meer is tussen hemel en aarde" en meer van dat soort klassiekers. vul me aan. |
"ik slaap het liefst in adamskostuum"
|
Afgezien van de tenenkrommende fout in de titel, heb je wel gelijk. Vooral die tweede is ronduit vervelend om te horen. Politiek correcte bullshit :mad:
|
''het is ik erger me aan, en niet ik irriteer me aan''
|
^
|
"mijn vriend zou zoiets nooit doen"
|
"ik ben geen fan, ik ben een liefhebber"
|
"Haha, kut-emo/hippie/gothic"
>Vroeger mochten vrouwen nog niet stemmen rijden en werken <Hahaha dat waren nog eens tijden. "Lijkt mijn kont hier dik in?" "Ik ben niet arrogant ik ben gewoon de beste hahahahaha." "huhu dat moet jij nodig zeggen"¬¬ Bedenk dan een goede comeback. "Sooow man, dissss!" "Jah je moeder is een koe." Gewoon omdat je mij er niet mee beledigd. Je kent m'n moeder toch niet. Het slaat gewoon nergens op. |
"Ik ben teleurgesteld in je."
|
"Als het zo slecht is, waarom is het dan zo succesvol?"
"Dat is jouw mening." En laatst had ik dit gesprek met een rechtenstudent: Hij: "Rechten beslaat alles in de maatschappij." Ik: "Dat is niet waar." Hij: "Jawel, maar dat ga ik jou niet uitleggen, dat snap jij toch niet. Jij studeert geen rechten." Ik: "Gast, je studeert nog maar een week. Je hebt nog maar twee colleges gehad, je bent echt niet opeens rechtenexpert." Hij: "Ik heb vier colleges gehad. En mijn zus is advocaat. Dus." |
O ja, deze:
"Wat kies je, dit of dat?" "Geen van beiden." |
Citaat:
|
|-)
|
"ik wil gewoon vrienden blijven" ;)
"ik zie je meer als broer" "ja jij ja" "dat is echt typisch iets voor jou" |
'Doe eens normaal dan doe je al gek genoeg.'
|
"Tja, zo is het leven."
"Zo gaat dat nu eenmaal in de natuur." |
"Ik doe gewoon mijn ding"
*stuiptrek* |
'Ik ben geen alto, ik ben mezelluf.' :')
|
"ik irriteer me"
"dan ik!" |
Citaat:
|
Uitspraken van mn voormalig economiedocent. Ik heb nu dan ook geen economie meer:
"ik mot ff mn ei kwijt" "ben jij lui of dom?" of deze, van mn pa: "we doen het niet om je te pesten, we doen het om je te helpen" AAAAAHHHHHHHH :mad: :mad: |
Enkele klassiekers:
"Verdonk moordenaar!!!!!11!" "De Linkse Kerk...[vul maar in]" "waarom geef je niet gewoon toe dat je........[vul maar in]" "Maar de Christenen deden het ook!!!1!" "we moeten ook denken aan de lange termijn!!!1!" (Het mag dan waar zijn, maar het is tevens ook bijzonder irritant om het steeds te horen) "Dizkriminaatie!!!11!" "En dat allemaal van mijn belastingcenten!!!1!" "Ik werk keihard en die gasten houden iedere maand hun handjes op1!!!1111!!!!22!!!4 minus 3 = 1!!!!" |
Ohja, ook nog:
"Bush is stom! Bush moet dood! Bush ditdatzuszo!" Als gewone mensen het doen, dan heb ik er geen problemen mee maar als van die mensen het zeggen omdat ze niets beters te doen hebben en geen idee hebben wat hij allemaal doet of laat. Ik heb ook geen idee van wat ie doet maar ik roep dan ook geen "Dood aan Bush" overal te spammen. En: > Wat zijn je hobbies? <Lol maken en leuke dingen doen. "Kankerjoduh!!!1!!!!!!!11!!!" om begrijpelijke redenen. "Hardcore 4 life!!1!!!!!1!!!!1!!!!1111!1" |
Wie zegt er dat die mensen er geen idee van hebben wat hij doet en laat?
|
Citaat:
Zo was toen ik in groep 5 was, toen die verkiezingen waren tussen Bush en Gore en iedereen riep "bush is een boef! Huhuhuh." Je gaat me niet wijsmaken dat ze dan weten waar ze het over hebben. |
'Moet je altijd het laatste woord hebben?'
|
"lekker gewoon"
"gewoon mezelf" "mezelf zijn" "oh/ja, echt?" "goeie zaak" "de hoge heren (in Den Haag)" "consternatie" "poletiek" "ecenomie" "democratische/economische prijzen" "zo ben ik nu eenmaal" "Mark Rutte is een bal" "de gewone man in de straat" "fourgon" "hoe noemt da?" "zo'n dingen" |
"Naaaaaaaaaaaaaaaauuuuwww"
"Ohohohooooooooooooh" die hoor ik zo vaak he |
Citaat:
:| Citaat:
Citaat:
|
"uuro" of "uiro" :(
|
Het is voor je eigen bestwil.
|
Citaat:
|
Oh ja, "de gewone man in de straat" en "de hoge heren in Den Haag". Bah.
En mensen die boos worden op de buschauffeur als er vertraging is ofzo. "Ja, maar ik kom wel te laat op mijn werk zo." En "die buitenlanders komen onze banen inpikken". Alsof ze je overvallen in het Vondelpark en de volgende op jouw werk verschijnen en je salaris krijgen. Bovendien was je nog veel bozer geweest als ze geen baan hadden en van hun uitkering waren gaan leven, dus bek dicht, knurft. Wat ook kut is: "dat had leuk geweest" in plaatst van "dat was leuk geweest". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jonge, houd je mond nou maar je weet niet waar je over praat.
of Ik kom van de straat, ik weet waar ik het over heb |
On topic:
"De ironie is gewoon niet te harden!!1!1!" "Wat kom je lullen?!!1!!" "!!11!!1" |
"Okee jongens, even centraal''
|
Citaat:
*denkt* Ik ken geen cliché dingen, maar ik vind het altijd érg vervelend en irritant wanneer mensen gaan klagen over 'buitenlanders'. Ik hou niet van bekrompen mensen met véél te veel trots (n) |
Citaat:
|
Gelukkig zie of spreek ik dat soort mensen nooit :cool:
|
"Dat zég ik toch"
of nog erger "Dat heb ik altijd al gezegd".. vooral als ze dat dus serieus nog nooit gezegd hebben :| |
"dan ik "
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Hoor je nou wel wat je zelf zegt" (dit gaat altijd gepaard met een zelfingenomen grijns). :mad:
"We lachen je niet uit, we lachen je TOE." "Jeweettoch" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29. |