![]() |
Ik zou willen dat je hier was
Ik zou willen dat je hier was
Liggen in mijn armen Ik zou willen dat je hier was Jouw lichaam dicht bij dat van mij Een hand aait je hoofd De ander heb je vast Ik zou willen dan je hier was Dat je bij me past Een kusje in je nek Je draait je hoofd wat bij Ik zou willen dat je hier was Jou lippen tegen die van mij Maar ik lig helaas te dromen Een droom nog niet ontwaakt Ik zou willen dat je hier was En me zachtjes wakker maakt |
Hmm, vooral de herhaling stoort me. Zoiets als dit is misschien leuk om aan je vriend(in) te geven, maar het is voor mij weinig interessant.
|
heej... een gedichtje in dezelfde stijl als ik meestal gebruik. Dat zie ik niet vaak. Ik hou wel van simpele woorden, lekker lopende zinnen en rijm. Wat ik nog wel een beetje mis is een soort van dubbele bodem, metafoor of pakkend einde. Zo is het allemaal wat voorspelbaar. Maar ik denk idd ook wel dat als je het aan iemand geeft, dat die het wel zal kunnen waarderen
|
Ik hou niet echt van ditsoort dingen, maar ik vind het naar het einde wel leuker worden. De eerste strofe zou ik schrappen en vervangen, de derde strofe vind ik ook niet echt, en van de tweede strofe vind ik de tweede zin gedwongen. Maar het loopt best wel lekker en het is gewoon schattig:).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48. |