![]() |
X-factor
Wat vinden we ervan?
|
Wat ongelofelijk veel kansloze mensen. Vond eigenlijk alleen dat dat meisje van 15 aardig kon zingen. De rest was niet om aan te horen. Weten we zeker dat de titel van het programma wel goed is. Had stiekem toch beter nix-factor kunnen heten. Maar op zich wel leuk om te kijken hoe al die mensen zichzelf voor lul zetten. Al begint t wel een beetje oud te worden.
|
Ik vind het programma nog het leukst om die kansloze mensen, die de aarde voelen e.d. Dat ze zo overtuigd kunnen zijn van hun niet-talent.
Bovendien lijkt het dat die 2 jury-leden met opzet bij elkaar zijn gezet om het te spicen, want ik vind eerlijk gezegd die dialogen tussen hun een beetje onnodig, maar ook daaar kicken mensen op. En tja, wanneer er talenten tussen zitten zoals dat meisje met maria mena, vind ik het toch wel heerlijk om naar te luisteren straks. en OMG, die tulpen liederen :eek: |
Het was té duidelijk dat Henk-Jan en Henk hard hun best deden om ruzie te maken. Totaal niet geloofwaardig, maar alleen om de kijkcijfers op te krikken. En dat Henk-Jan opeens toch JA zei bij die twee meiden vond ik erg vreemd.
En de commentaren waren niet "hard maar eerlijk" maar af en toe gewoon "nutteloos en gemeen". Beetje jammer vond ik dat. Ik had me voorgenomen niet te kijken maar kon toch niet wegzappen.. het blijft toch leuk vermaak. |
vind het eigenlijk maar kut, maar kijk het toch:s
|
Ach het is vermaak.
Ik vond het commentaar vaak wat vreemd. En het spijt me zeer maar ik snap niet wat ze met die ouwe vellen van in de 50 of meer moeten. Mocht het zover komen dan zullen ze het van een ander publiek moeten hebben dan wat nu kijkt. En tja.. die jury, ik heb medelijden met die vrouw in het midden. Wat een nutteloos gezeik, voornamelijk elkaar uitlokkend, al dan niet ingestudeerd |
"Ja we geven iedereen een eerlijke kans.
Maar al die mensen van boven de dertig sturen we naar huis want die hebben 'het' gewoon niet." |
naamzoek op Bjorn, dat is een echt talent!
LIMBURGS TROTS |
Citaat:
|
ik hoop dat herman weer meedoet!
|
Henk-Jan is idd onnodig hard. Soms zingt iemand niet geweldig om door te kunnen, maar ook niet zó vals dat diegene volledig afgebrand moet worden. En toch doet Henk-Jan dat dan. Beetje jammer.
En ik vond het met die ouwe donkere man gewoon echt zielig. |
Ik vind het suf, ga het ook niet kijken ofzo.
|
Citaat:
En als ze dan toch met ouwe vellen aan de gang gaan, waarom laten ze hem dan niet door, hij zong redelijk, maar wel beter dan dat vrouwtje met die grijze haren waar heel het gezicht opgevouwen werd tijdens het zingen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
super |
Citaat:
ik krijg een plaatsvervangend schaamtegevoel bij dat gejengel :s |
Citaat:
|
ik vind het maar suf.
ik ontdek net dat een meisje uit mn vorige klas ook meedeed. haha. |
"Ik word van alle koren afgepest omdat ik gewoon te goed ben!"
right.... waarom is t trouwens op zaterdag en zondagavond? |
Citaat:
|
Citaat:
hoewel volgens mij veel hetzelfde erin voorkwam :s |
En op maandag is op RTL7 de zat+zond aflevering achter elkaar, voor de liefhebbers... die twee door elkaar pratende meiden waren wel op meerdere manieren leuk :cool:
|
Citaat:
|
De audities blijven hoe dan leuk.. x-factor of niet..
|
idd, die vent van 62 die ave maria begint te zingen.
|
de audities zijn leuk, zodra je het serieus gaat kijken is het stom
|
ik vond die hugo zo'n ongelovelijk gave man.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat stel met zie zangleraar was kansloos en die Deborah ook (n) .
|
Citaat:
En die ene jongen die steeds teruggehaald werd: ik vond hem juist helemaal niet leuk uitzien maar ik vond zijn stem vergelijkbaar met die van Jim maar dan een tikje minder irritant, minder door de neus. |
|
Ik vind het nogal veronica.
|
Die mensen op het plaatje worden nog wereldberoemd omdat ze niet kunnen zingen. Ik zie ze bij hart van nederland, Jensen en ik dacht ook nog bij 4 in het land.
|
Citaat:
|
|
Haha, die eerste aflevering is geweldig. Corleone! (:D) 'Ik heb de x-factor niet speciaal nodig om door te kunnen breken' :D:D
|
Die hond die meeging de auditiekamer in, en de hele X-stip op zat te vreten :cool: Prachtige televisie dit!
|
Het is niet meer zo boeiend vind ik..
Vroeger was het zo dat je met idols de eerste keer echt gezien moest hebben.. maar zo gaat het altijd wel, net als bij big brother.. de eerste keer is het heel leuk omdat het nieuw is, na tig programma's er over is er niks aan.. Zo gaat het nu ook met dat X-factor. Tuurlijk het blijft leuk dat mensen zichzelf voor lul zet, maar na al die idols programma wat ik eigenlijk ook nooit meer keek, is er gewoon weinig aan.. :o |
Citaat:
|
wat is eigenlijk het doel van x - factor ?!
ik vind trouwens dat die mensen het veel te vaak niet met elkaar eens zijn . de ene vind dat diegene supergoed is :confused: en die ander zegt meteen nee ! |
Dat viel mij ook al op :confused: ze zouden het maar gewoon unaniem met elkaar eens moeten zijn. Maar dan krijg je later ook geen competitie tussen die lui.
Die met dat hondje was leuk :D zat dat hele ding op te vreten. |
hilariteit alom, maar niet iets dat ik moet volgen
|
Ik heb de X-factor niet :(
|
hoe komt t toch dat al die mensen er nog aan mee doen en zichzelf zo voor gek zetten?!
iedereen (..) heeft toch idols deel 1 2 en 3 gezien, en heel hard al die mensen bij de audities uitgelachen.. hoe kunnen ze dan toch zoooo zeker zijn van hun eigen talent en niet door hebben dat zij even slecht zijn als al die anderen die zij zelf uitgelachen hebben :confused: echt ongelooooofelijk!! |
Wat vonden we van Hugo?
Echt wel sneu, dat iedereen hem nu zo betuttelend behandeld. |
Hugo is heel zielig, z'n enige vriend is z'n kat :(
en hij moest bijna huilen, ookal waren ze niet eens heel erg gemeen... |
er zou iemand uit me klas mee hebben gedaan maar tot nu toe heb ik er nog niet gezien...miskien in de ep van vanovond
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |