![]() |
wat drink jij het liefst
Ik doe een onderzoek naar wat mensen het liefste drinken dus barst maar los
|
choco:P
of bullit omdat ik anders te dood ben op school |
waarom staat er 3 stemmen en dan 8 keer gestmt?
|
Citaat:
|
water en thee, lekker makkelijk
|
Frisdrank, nl cola light.
|
Tijdens werktijd: Koffie
Met stappen / feestjes: Bier Alle andere momenten: Frisdrank, en dan vooral cola. Heb volgens mij echt een cola-verslaving. :bloos: |
water
|
Ik heb gestemd op koffie, thee, water en frisdrank (meestal cola light of dubbelfris).
's Ochtends rond een uur of tien en 's avonds na het eten drink ik het liefste koffie, overdag het liefst water, rond een uur of vier 's middags en 's avonds laat een glas frisdrank, bij het middageten het liefst thee :) Ik houd van variatie. |
Ice Tea en thee. ;)
|
Citaat:
|
thee (iedere ochtend en vaak s middags ook)
water (de hele dag door) vruchtensap (als ik iets kouds wil drinken, maar geen water;)) warme choco (als ik iets warms wil drinken, maar geen thee en bovendien iets gezelligs wil drinken) |
veel water
thee (groene) en massaal veel cola en fanta en fristi |
frisdrank
|
frisdrank: cola light en fernades Cherry Bouqet
en thee. |
"Anders, nl.. " bier, wijn en water
|
warme choco, maar eigenlijk cola light
|
Koffie, cola, appelspa, bier en wijn.
|
Thuis: thee, Roosvicee Multivit of water
Uit/feestje/'iets drinken': bier/witte wijn/rosé/tequila (maar meestal bier) |
Water.
Dat heb ik leren drinken, maar nu kan ik niet meer zonder :) Elke dag heb ik een flesje water in mn tas zitten en als ik zonder kom te zitten, vul ik m gewoon weer ergens bij. Lees: ik loop een cafe binnen ofzo en vul m bij in het toilet. (de kraan, niet het toilet zelf ;) voor alle bijdehandjes) Nu vind ik het ook echt heerlijk om te drinken. Gewoon lekker zoet zelfs. Klinkt miss raar, maar als ik dorst heb, smaakt het wel zo :) Verder drink ik thuis af en toe thee en heel af en toe koffie. |
ik drink meestal en het liefst water. maar ik drink ook wel graag thee of warme choco :o
|
drink sowieso anderhalve liter spa rood op een dag, en bij mijn ontbijt fruitontbijt, melk en sinaasappelsap. 's middags nog thee of warme choco als het koud is, en 's avonds voor de tv een glas frisdrank of ijsthee met nul bubbels ofzo. maar ik <3 water (met bubbels)
|
Citaat:
|
Het liefst cola
Al kan een kopje thee soms ook heerlijk zijn |
Citaat:
|
Nu ik zo ziek als een hond ben hou ik niets anders binnen dan thee en jus d'orange, die dus :)
Als ik me gewoon goed voel vind ik fruitsapjes en frisdrank altijd erg lekker (y) En met uitgaan natuurlijk bier :o |
Water, vruchtensap en bier/wijn.
|
Ik vind het een grove belediging dat melk er niet tussen staat :P(n)
kortom: melk |
Citaat:
|
In de zomer water, in de winter thee. Ik ben met weinig gelukkig. :)
|
frisdrank; redbull en cola light
|
Citaat:
sorry :bloos: :bloos: :bloos: maar er is wel de optie iets anders... |
Citaat:
|
frisdrank & vruchtensappen
|
Ik heb gewoon het liefst een pintje of een glas cola :)
|
Pepsi max is mijn fix.
|
Thee, warme choco & sap, hoewel ik ook veel water drink, maar dat drink ik niet het liefst.
|
Het liefst drink ik karnemelk, warme chocolademelk en cappucino
|
ik drink alles wel eens wat er staat
|
Water en frisdrank (cola light).
|
melk het liefste!
|
Thee, vruchtensap en water.
|
Citaat:
|
WATER! :D
en ook vaak thee, maar had niet helemaal meteen door dat ik er twee mocht kiezen en water drink ik toch het liefst!;) |
Koffie, thee, water
|
punica en water
|
De Punica van nu is helaas zó anders dan die van 'vroegah'.
|
nou ik drink het nog steeds graag (Y)
|
frisdrank, vruchtensap, water of melk
|
Ik vind frisdrank lekker, warme choco met slagroom!!!!
Koffie ook 1 keer op een dag. Biertje is ook niet verkeerd, en Port is ook een lekker drankje (word je lekker warm van) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04. |