![]() |
probleem met creative muvo
haizz
ik heb deze mp 3 speler (volledig in zwart)van 1 GB. gekocht ergens deze zomervakantie. http://i.expansys.com/i/b/b131068.jpg Als ik liedjes uit mijn map wil slepen naar de mp3 speler, ging dat eerstaltijd goed. ik had zo'n 20 liedjes in mijn map. Het is gelukt om er zo'n 10 over te plaatsen, en sindsdien komt erop 'Fout bij het kopieren, kan het bestand of de map niet maken'. Sindsdien kaner geen enkel liedje meer op, ik kan er wel verwijderen. Weet iemand wat het probleem is? |
Ik denk dat je het gedeelte van je mp3 speler waar je mp3's allemaal staan (bestandsysteem) beschadigd is.
Dit kan bijvoorbeeld als je mp3speler los trekt van het kabeltje, terwijl hij nog aan het laden was. Mijn oplossing: jouw mp3-speler ff formateren. (mijn computer -> rechtermuisknop op de verwisselbare schijf dat als mp3 speler is -> formateren) Let op: de bestanden op je mp3 speler zullen dan wel verwijderd worden. Maar voordat je dat doet, kijk eerst wat de rest hier posten. |
Had hetzelfde probleem met een ander type mp3 speler. Niets raars mee gedaan, ineens deed hij het niet meer. Kan je nog wel afspelen?
Ik zou ook proberen te formatteren. Als er software bij zat, installeren, en firmware updaten. Ik kon daar kiezen om meteen te formatteren, weet niet of dat bij jou ook zo is. |
bij het erop zetten van nieuwe firmware gaan de mp3s bijna altijd verloren.
|
Citaat:
En ik kan nog alles afspelen ,en liedjes verwijderen. Maar diezelfde en andere nieuwe liedjes krijg ik er niet meer op. |
en als ik eerst probeer om de mp3 ergens op mijn pc op te slaan en daarna formatteren?of gaat dat niet?
|
Citaat:
Zo ja, dan moet je altijd gebruik maken van de "veilig verwijderen" van windows xp, om zo corrupte van je bestandsysteem te voorkomen. |
Citaat:
http://i79.photobucket.com/albums/j1...iger/muvo2.jpg het rode omcirkelde is wat in de pc gaat,en zo zet ik bestanden over,zonder iets anders. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41. |