![]() |
Wireless Internet
Hoi mensen
zaterdag had ik een Philips X54 Laptop gekocht Intel Duo Core 1.66 Ghz T2300 Processor 2048 DDR2 Memory Geforce Go 7400 512 MB RAM 80 Gb Harddisk Met alle opties die je nodig heb Ingebouwde Wireless card Nu is de vraag, ik had ooit gehoord dat het mogelijk is om te internetten met zo een ingebouwde wireless card.......... zonder dat je een internet abonnement heb, ofwel connectie jatten van andere mensen zo jah, hoe doe je dat enzo? |
Als je een kaart voor draadloos internet in je computer hebt zitten, zoekt de computer naar draadloze verbindingen die jouw bereik liggen.
Je kunt hier in de meeste gevallen geen verbindig op maken omdat het bijna altijd beveiligd is. Dus dat gaat je waarschijnlijk niet lukken, tenzij iemand zijn netwerk niet goed beveiligd heeft Groetjes Sympa |
Ik denk dat je zelf ook wel doorhebt dat dat niet mag :)
|
Citaat:
Ik woon tegenwoordig in Ierland ;) |
ik zal zeggen, zet gewoon dat kaartje eens aan, dan zoekt ie naar alle verbindingen die hij kan ontvangen in zijn bereik, en als er 1 daarvan onbeveiligd is kan je daar op inloggen.
ik weet niet hoe de wet in ierland is, maar ik kan me wel voorstellen dat dat daar ook niet mag. |
Als je hier gaat vragen hoe dat moet dan gaat het je niet lukken
|
Och, ik geef je maar één hint, PaPua:
Je moet iets zien te kraken. Daar zijn een paar handige programma's voor, maar als je ons vraagt hoe je "de connectie van iemand kan jatten" dan weet ik zeker dat je met deze programma's niet kan werken. Dus mijn voorstel: ga zelf op onderzoek uit of laat het rusten. En je verdere vragen rond dit onderwerp ergens anders te posten. |
|
onbeveiligd draadloos netwerk vinden.. dan is het binnen 3 klikjes ofzo gedaan
|
Citaat:
http://www.iusmentis.com/beveiliging...tervredebreuk/ Ik ben verder geen jurist ofzo, maar het is (sinds kort) wel degelijk gewoon niet toegestaan. Los van het feit dat ik het asociaal en lomp vind. |
Citaat:
Zodra een draadloze netwerkverbinding beveiligd is (ook met wep, dat maakt niet uit) en jij omzeilt of breekt die beveiliging is dat Computervredebreuk. Citaat:
edit: had m@rco ook al gepost, nou ja, weet je 't 2x :p |
Citaat:
Aap. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06. |