![]() |
[TK] Paard
Even hier kijken..
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=5&t=675819 |
//off\\ dat je je paard kunt verkopen!:eek:\\
ik krijg gewoon nog een brok in mijn keel als ik jouw berichtje lees...heb zelf ook mijn pony destijds moeten verkopen...zo moeilijk! succes d'r mee! |
Wat ontzettend jammer dat je hem moet verkopen!
Ik ben zelf ook af en toe in twijfel of het nog wel zin heeft mijn merrie te houden. Aan de ene kant wil ik heel graag weer wedstrijden rijden, aan de andere kant kost het klauwen vol geld waardoor ik naast mn studie 5 dagen p/w moet werken om het allemaal te kunnen betalen (n) Heb wel echt met je te doen. Erg leuk beest, ziet er prachtig uit met dat koppie en zo te zien ook goed gebouwd. Leeftijd is ook super. Mag ik ik vragen wat voor prijs je in gedachte hebt? Bij ons op stal zijn nog mensen op zoek naar een leuke E pony. |
Citaat:
En @ Biep, je hebt pb. |
Prachtig paardje...
Ik heb m'n paard ook moeten wegdoen, nu een jaar of twee geleden, wegens tijdgebrek en de dure stalling. Maar ik heb toen het geluk gehad dat vrienden van ons ook met paarden bezig zijn, en toen hebben we hem aan hen gegeven. Daar heb ik toen ook veel moeite gehad, dus voor jou ook veel sterkte! :) |
Wat moet het paard ongeveer gaan opleveren?
|
de febo betaald ook goed!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In welke klasse wou je met hem gaan starten toen je wedstrijden wou gaan rijden, en in welke discipline?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij is onder voorbehoud verkocht dus er kan een slotje op! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30. |