![]() |
hoe krijg je je ex terug
Heej ,
best dom van mezelf dat ik dit vertel maaarja , :bloos: Iemand tips om je ex terug te krijgen , Ik kwam er toch achter dat ik niet zonder hem kan . Zoals t zinnetje gaat Gaat het niet altijd zo dat je niet weet wat je hebt totdat je het verliest ? |
Je belt hem op, en je zegt, heb je al een nieuwe vriendin?
En als het is nee, waarom vraag je dat? omdat ik je mis. |
Ik heb eigelijk al met hem gepraat ,
Maar niet echt goed Hoe laat ik hem weten dat hij echt alles betekent voor mij |
Dat is niet zo heel moeilijk :confused:
|
Je krijgt nooit de ex terug die je het allerliefste wil.
En misschien hé, misschien is het daarom wel je allerliefste ex. |
Citaat:
|
Zullen we dan de vicieuze cirkel maar meteen rond maken?
Citaat:
|
Hoe moeten wij dat nou weer beoordelen vanachter onze computer, zonder dat jij extra informatie geeft?
Vertel het hem gewoon, in het ergste geval wil hij je niet terug. Dat is erg vervelend voor jou, maar dna heb je het in ieder geval geprobeerd. |
Niet.
|
Ga naar hem toe... ga janken en als ie dan niet bezorgd doet...dan weet je genoeg :o
|
Wat dacht je van zeggen wat je ervan denkt en voelt en blablabla en als hij het niet meer ziet zitten heb je pech???
|
niet zonder goed na te denken waarom het je ex is?
|
Citaat:
Maar er is geen vast recept, wij kunnen niet tegen TS zeggen; ga onder zijn raam staan, doe een dansje, val op je knieën en het komt helemaal goed. |
Citaat:
|
Hoe lang is het al uit, eigenlijk? En heb je nog contact met hem? Zo ja, praat dan eens met elkaar.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vroeg gewoon of ze nog een toekomst zag ondanks dat ik het uitmaakte en toen zei ze ja. En toen was ik net zo oud als de TS schat ik, dus gewoon vragen.
|
Citaat:
Citaat:
Bij mij werkte het om geen contact meer te hebben, toen mailde hij uiteindelijk dat ie me toch wel erg miste. Maar ik had dan ook geen groots plan om hem weer terug te krijgen; ik deed m'n best om door te gaan met mijn leven. Dat het uiteindelijk toch weer gebeurd is, was niet gepland en eigenlijk ook volkomen onverwacht. Maar ik ben wel erg blij dat het gebeurd is :o Als ik jou was zou ik eigenlijk hooguit een keer nog vertellen wat je voor hem voelt. Als hij op dit moment niks meer met je wil, moet je het laten rusten. Ik zou dan ook niet gaan zitten wachten of hopen. Je kan hoe dan ook beter proberen verder te gaan met je leven. |
Citaat:
Ik wens TS verder veel succes. |
over het algemeen is het niet voor niets een ex
dus die wil je niet terug :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
je bent nu een fb? :eek: heulen met de vijand noemen ze dat :p ;) |
gewoon zeggen "wat dacht je van een seksrelatie" geen enkele jongen zegt daar nee tegen, en dan stiemen weer overgaan op een normale relatie.
of zoals niet-zielige mensen doen: doorgaan met je leven |
Citaat:
|
Citaat:
|
Naaktfoto's naar hem sturen en erbij zetten: "Dit mis je hé?"
En dan maar hopen dat ie je knap genoeg vindt of geen knapper ding heeft opgescharreld. (y) |
Citaat:
Verder alles goed hoor. |
Citaat:
|
Ja het schijnt echt zo te werken hoe harder je iemand wil hoe minder je die persoon krijgt en andersom.
Misschien dat je hiermee wat aan de slag kan gaan. Gewoon aanhalen en afstoten. |
Zeg dat je zwanger bent.
|
Wat is er toch zo moeilijk aan gewoon zeggen wat je vindt/denkt/wilt? Daarmee los je vrijwel elk probleem op. En dat is het antwoord op vrijwel elke vraag. Zolang je niets zegt, blijf je met het probleem zitten. Klaar.
|
Citaat:
|
Ligt aan het probleem/situatie (y)
En minstens de helft van dit soort topics zijn ook volkomen overbodig. Pas als je niet kunt reageren met "gewoon aan haar/hem vragen/vertellen", dan is het pas een waardig topic, aldus in mijn ogen. |
Citaat:
als hij erachter komt dat ze dat gewoon deed om hem te krijgen loopt het slecht af! |
Citaat:
helaas. |
Citaat:
|
Citaat:
|
"ik kan niet zonder hem" :confused: :s
wat een pathetisch gejank. |
Citaat:
|
Citaat:
Weet heus wel dat het heel naar is enzo en dat het kan voelen alsof je dood wilt maar echt niet zonder iemand kunnen is per definitie slecht. Afhankelijkheid (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ligt er ook aan hoe je hebt uitgemaakt he
en idd WAAROM is het je ex? |
Je bent nog jong, er komen nog genoeg exen. En het is niet voor niets je ex.
Aangezien je al met hem gepraat hebt, betekent dat hoogst waarschijnlijk dat ie je niet terug wil. Einde verhaal dus. |
Citaat:
|
Dat is wel een ernstig geval jah.
Maar 'tis moeilijk als jij hem terug wilt, maar hij jou niet. & aangezien je al met hem gepraat hebt maar wat heb je dan tegen hem gezegt? 'Kweet niet wat de rede is waarom jullie uit elkaar zijn maar als 't een ruzie was ofzo dan zou 't misschien nog goed kunnen komen maar als 't echt uit is etc. dan is 't wat lastiger. & 'kdenk dat 't ook moeilijk is voor hem.. ik bedoel.. als jij 't uit zou maken met iemand en die persoon wilt je terug maar jij wilt echt niet terug dan is 't precies 't zelfde maar 'tis vervelend om in jouw schoenen te staan & 'kweet precies hoe 't voelt, 'kheb 't nu nog steeds een beetje maar 't verdwijnt langzaam. Maar er zit nix anders op, je moet gewoon met hem praten en zeggen hoe je voelt en dat je hem echt mist en praten over hoe en waar 't fout ging tussen jullie. Als 't echt niet lukt, 'kweet dat 't moeilijk is en niemand is zoals hem maar je moet hem dan maar proberen te vergeten en verder gaan met je leven [ gaat allemaal langzaam vanzelf ] Okay, heel verhaal, maarjah. xx |
Citaat:
|
Nooit exen een tweede kans geven.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |