![]() |
Vanaf woensdag wordt het koud! (winter)
Winterjas weer aan, kachel hoog, extra laken op bed, trui aan, lekker lang douchen, sochtends uit je warme nest die koude in.. enz enz enz!
Dusss de stelling isss: Ik houd van die lekkere kou! |
Nee :(
|
Hell no! :|
|
JA
|
Anders, namelijk.
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Jonge wilde eendjes begin november, dat kan natuurlijk niet. |
soms wel hoor :o
|
Winterweer is tof. Maar alleen als het sneeuwt.
|
Wij stelletje verwaande hollanders met onze hr-ketels.
|
Ik houd niet van kou, wel van
- Sneeuw - Van buiten in de kou naar binnen komen en dan lekker warm wordne met kop thee (of iets dat daarop lijkt) - Sinterklaas, kerst, oud en nieuw - Vroeg donker (='gezellig' en komt denk door het bijna-winter-gevoel dat 't geeft :o) |
Ik heb het nu al koud. :o Ik weet niet hoe de verwarming werkt. ;x
Ik hou wel van sneeuwballengevechten en elkaar inpeperen met sneeuw <3 Thee drinken bij de warme kachel Naar buiten kijken terwijl het sneeuwt |
Nee.
|
Ik vind het wel lekker dat ik weer op de bank kan zitten met een mok warme chocomel, een mooie film en een kingsize trui. Of op het station staan te wachten en dan helemaal weg kunnen kruipen in mijn winterjas. Maar zo is het ook lekker om in de zomer je gezicht te warmen in de zon en tot laat buiten te zitten.
|
*haat winter*
:mad: ik haat die gore kou. nee, doe mij maar lekker zomer. |
Citaat:
|
woensdag koud?
het is nu al koud :| en dat is niet leuk... geef mij de zomer maar! |
Oneens.
Lang leve de zomer! |
Ik houd niet van de kou.. maar wel van mijn winterjas.
|
pff bah, helemaal geen zin in, maar we maken het wel gezellig.
|
Er is voor mij maar 1 positief punt en dat is dat ik m'n bier buiten kan zetten i.p.v. in de koelkast.
|
Citaat:
|
De negatieve kanten van de winter wegen imo niet op tegen de positieve, die hier bijna allemaal al genoemd zijn.
Schaatsen + snowboarden wil ik nog wel even noemen. |
Ik hou van de winter :D
|
Ik hou alleen van kou als ik óf op wintersport ben óf thuis zit, waar het warm is en ik de deur niet meer uit hoef.
|
Citaat:
|
Vanaf woensdag? Ik heb het al ijskoud sinds het begin van september. Zelfs als alle anderen het behaaglijk hebben, heb ik het vaak koud. M'n handen en voeten zijn dan ook letterlijk ijsklompen. En nou overdrijf ik helemaal niet. :( :s
|
Hier ligt al vanaf vorige week een mooi pak sneeuw en is het ijzig koud (rond de -6) maar op een goede manier :o(y).
Het was wel heel bizar dat het gisteren om 16.30 donker werd. |
Ik ga dood.
|
herfst <3
winter <3 overigens hadden we de warmste september in 300 jaar én waarschijnlijk de warmste oktober in 75 jaar (en de warmste juli in 100 jaar, met daar tussen gezellig de natste augustus in 100 jaar) |
De winter heeft af en toe zijn charmes, zoals kerst, sinterklaas, de gezelligheid en de sneeuw. Kou is af en toe op zijn tijd ook wel oké. Toch ga ik liever voor de zomer, herfst en lente!
|
Alle seizoenen hebben wel iets aparts wat me bevalt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, dank je wel..... Behalve dicht tegen de vriendin aankruipen...
|
Jah. behalve als ik op de fiets zit en ik doornat regen, dan is het wat minder. Maar ik vind het altijd wel gezellig.
|
Citaat:
Straks ga je 's ochtends weg in het donker en kom je in het donker thuis en halverwege tot eind december is het zo raar licht buiten. Winter <3 Edit: ik zie net bij de weerberichten dat het na woensdag steeds weer één graad warmer wordt :( |
ik vind de winter het gezelligst ;)
|
Kou is vervelend.
|
Als die mensen die nu roepen dat ze van kou houden straks gaan zeuren...
|
Citaat:
Middagtemperatuur (°C) 11 7/10 8/10 8/10 9/12 Woensdag tot zondag. :o |
Citaat:
min: 7, 3, 5, 7, 7, 7 max:9, 10, 11, 12, 13, 13 :( maar ik wil je wel heel graag geloven :o |
Citaat:
|
Nee, ktnxbye.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind kou niet zo erg. :o Maar regenprut wel.
|
het waaide hier vannacht zo hard dat ik er wakker van werd
|
Citaat:
|
Heel Friesland is ondergelopen :eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19. |