![]() |
Beauty & the Nerd
De Vlaams / Nederlandse versie van Beauty & the Nerd. Wat vinden we ervan?
België loopt voor qua uitzendingen volgens mij, ik heb op die site al gezien wie er als eerste uitgaat. Hier is vandaag de eerste aflevering. http://www.vtm.be/beautyenthenerd/gfx/denerds_groep.jpg The Nerds & http://www.vtm.be/beautyenthenerd/gf...utys_groep.jpg The Beauty's & http://www.vtm.be/beautyenthenerd/gf...resentatie.jpg Mathias & Renate |
Ik had het stukje voor de eerste reclame gezien. Vond een van de nerds (Pieter?) nog best schattig :o
Maar verder ga ik het niet volgen, heb de Amerikaanse versie ook nooit echt gezien. |
De Amerikaanse versie was wel tof :D Ben benieuwd hoe deze Nederlandse versie loopt en of er nog wat nerds ontmaagd worden. :p
|
ik vind die jongens niet bijster knap, vooral die tweeling staat me tegen. (ik bedoel dat ik weinig potentie zie, bij de amerikaanse versie zag je nog dat er wat van gemaakt kon worden)
maar misschien heb ik het helemaal mis... ik denk ook dat die meisjes zich dommer voordoen dan ze zijn. |
Ik vind het minder leuk dan de Amerikaanse versie, somehow.
|
Ik heb de Amerikaanse versie niet echt gevolgd, maar ik vind het tot nu toe wel grappig.
|
Ik vond het wel grappig. Die tweeling ken ik trouwens, heb er ooit tijdens mn vorige studie nog wat colleges mee gehad :o
|
Lol, heb het zo net voor de eerste keer gezien. Ik heb de Amerikaanse versie nooit gezien, dus of die leuker is zou ik niet weten.
Maar wat zijn die beauty's toch dom :| Ik vind die nerds wel grappig eigenlijk :D Vooral dat stukje op die dansmat, en in de disco, sommige zijn wel schattig :o |
Whehe, ik mag hopen dat die beauty's lopen te acteren, die antwoorden die ze gaven... ;\
Maarja, verder wel grappig voor een keer. |
Ik zag het vandaag toevallig en ik ga het wel volgen als ik niks beters te doen heb.
Die meisjes zijn wel teh dom en ik wil het shirt van die ene gast met 'there's no place like 211.1.1.1' maar dan met een IP-adres dat ik zelf mag kiezen (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer komt het nu weer op tv eigenlijk? Morgen? Of volgende week ofzo... Sorry ik heb geen tv-gids :( |
Oh, daar was ik niet nerd genoeg voor :( Het adres uit mijn post was ook een gok stiekem, want ik had niet precies gezien wat 'ie er op had staan.
@ poor twisted me: Het was vanavond. ;) Of het herhaald wordt weet ik niet, maar: http://www.tvgids.nl ;) |
Die tweeling zaten bij mij op de middelbare school, en waren ook echt de nerds van de school (y)
|
De afleveringen komen elke maandag om 21.30u op RTL5.
De herhalingen zijn elke dinsdag om 20.30u op RTL7. :) |
Zal wel weer geacteerd zijn.
Ik ga het niet kijken. |
Mijn vriend kent die tweeling omdat hij eens dungeons and dragons met ze heeft gespeeld :D misschien had ik hem ook maar moeten opgeven voor het programma :p
En juist omdat het Nederlands is, vind ik het leuker dan de Amerikaanse versie, tot nu toe. En die ene Belgische jongen met dat sikje vind ik niet echt nerdig trouwens. |
Citaat:
|
Ik vond het wel vermakelijk (maar eigenlijk heel erg dat ik er naar zat te kijken).
Enkele observaties: - ik vond niet alle "Nerds" nerds (maar misschien ben ik er zelf wel eentje...;-). Verlegen is niet perse nerd, in mijn optiek. - wat een dommeriken, die Beauty's! Vooral die vragen over de Toren van Pisa, twee dozijn en het schrikkeljaar... De programma-redactie heeft vast veel moeite moeten doen om zulke domme meisjes te vinden die ervan overtuigd zijn dat dit moeilijke vragen zijn. Ik vind het trouwens ook zielig voor de Nerds, want die denken nu dat alle meisjes niets weten (ontmoet mijn vriendin!) - je gaat je inderdaad afvragen of het niet allemaal geacteerd is, maar ik denk toch dat dat niet het geval is, alleen maar omdat ik me niet kan voorstellen dat ze allemaal zo goed kunnen acteren! - in het voorfilmpje van één van de Beauty's (naam vergeten) hoor je dat ze zangeres wil worden maar ze zingt echt heel vals! Die zou de eerste rond van Idols niet eens doorkomen. - De exacte vakken komen weer in een kwaad daglicht te staan (maar goed dat er geen classicus bij zat . |
die Pieter is idd niet zo 'nerd', en zo zijn er nog wel een paar.
En omg, het iq van de meiden. Volgens mij doet o.a. die Ramona (die ook won bij de basisvaardigheden) zichzelf echt dommer voor, maar ik geloof wel dat sommigen echt een heel laag iq hebben. vermakelijk programma (y) en ik vind het tot nu toe nog even leuk als de Amerikaanse, misschien wel leuker omdat dit Nederlands/Belgisch is. |
Ik denk ook dat Ramona niet zo dom is. Ik vind haar wel een beetje oud voor dit programma! Verder vond ik sommige nerds helemaal niet zo lelijk. Maar de knapste is er alweer uit. Ben zijn naam alweer vergeten :o
|
ja idd, de knapste nerd is er al uit..
Die tweeling is wel ernstig hoor! En die beauty's.. Weer leuk om te kijken dus ;) :D |
die Marcia doet HBO en Fanny Havo (op dr 21e? :s )k weet niet meer wat voor vragen&antwoorden zij hadden, maar meeste lijkt me totaal niet havo-eindexamenniveau :rolleyes:
|
Citaat:
En als je een beetje middelbare school hebt doorlopen ga je echt niet zulke antwoorden geven. |
Vind het zeker een grappig programma! (y)
vraag me wel af of de beautys echt zo dom zijn, vooral die oudste.. (ramona..??) Maar als ik het kan, ga ik het zeker vaker kijken.. Voel ik me zelf weer wat slimmer.. hehe :o |
Jammer weer. De Amerikaanse versie was leuk, vooral toen de Nerds een make over kregen. :cool:
Nederlandse versies verpesten het altijd, kijk maar naar HNTM. :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond die jongen (een van die tweeling dus :P ) zo lief tijdens die eliminatie ronde, hij stelde dat meisje telkens gerust :) Ik vond het erg grappig :) |
Citaat:
|
Ik vind het eigenlijk allemaal hele normale jongens :o Maar dat zegt misschien wat over mijn vriendenkring :D De tweeling zit er wel nerdig uit, maar de rest vind ik echt heel normaal. De meisjes vind ik echt ver over de top qua domheid :|
|
Ik vind een van die meisjes ook helemaal niet mooi trouwens. Net een travestiet.
|
ik vond de amerikaanse versie ook leuker maar dat zie je meestal met die dingen
ik denk ook dat de meiden hun domheid faken. in amerika was dat tenminste niet zo. het opleidings niveau van de amerikaanse High schools ligt egt veels te laag |
Het is echt stuitend hoe dom sommige mensen kunnen zijn. Anders dan intelligentie zit er geen grens aan hoe dom je kunt zijn, dat blijkt hier maar weer uit.
|
Citaat:
|
De leukste "nerd" is er al uit :(
Maarré ik ben benieuwd! Maar die meiden hè... |
Citaat:
|
heb t net ff gekeken, best grappig.
maare, het alfabet heeft toch nog steeds 26letters? dat mens gaf 25 als antwoord en kreeg er een punt voor :confused: |
Ik verstond ook 25 maar de rest hier thuis zei dat ze wel 26 zei. Want ik dacht/weet ook dat het alfabet 26 letters heeft
|
Die tweeling :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond Pieter wel een hottie :o (die met dat sikje) |
Ik ken iemand (hier bij de beauty's de derde van rechts) maar ja, ze is ook echt een dom blondje ja :o
Verder vind ik er een aantal nog niet eens zo heel mooi. En Renate is goed (Y) |
Citaat:
|
Ik heb het alleen gekeken omdat ik die tweeling "ken" van de universiteit. Wat mij opviel: Sinds wanneer heeft het alfabet 25 letters??? Was hier trouwens ook als blunder bij "De wereld draait door".
|
Citaat:
|
Ik vond het super tof :) leuker dan de Amerikaanse. Veel echter... ontroerend ook wel, die schattige stijlloze jongetjes.
en damn, hoe weinig algemene kennis kan je hebben :cool: |
Ik dacht dat ik het verkeerd had verstaan bij die 25. Maar inderdaad, ze zei echt 25 :confused:
|
Daar was ik ook al verbaasd over, had het idee dat ik dom was dat ik dat niet wist :D
|
Ik begon al een beetje aan mezelf te twijfelen, mn vriendin lachte me uit omdat ik 26 zei :o (n)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |