![]() |
Guild Wars #3
De derde, eindelijk. :p
|
|
Halloween was wel leuk ja, 2 pumpkin heads gehaald, toen geen zin meer. Opgefokt gedoe rond die king:p
|
Ik heb m'n pc gewoon 16 uur laten draaien toen ik sliep, naar een tentamen was en gewoon weg was van huis .. nu zit ik alleen met 4 witch's hats voor m'n Dervish, 1 voor m'n Wammo en ik heb zonet nog even m'n pumpkin hat gehaald. Ben al lang blij dat ik werd gedisconnect, anders zat m'n inventory er vol mee.. Armor is natuurlijk ook niet te verkopen dankzij het mooie customized regeltje :( .
|
Nightfall net binnen. direct een dervish aangemaakt. :cool:
|
Doe het lekker rustig aan dit keer. Geen gerush zoals in Factions.
Mijn Paragon en Dervish zitten nou bij missie 5. Zo'n beetje alle quests gedaan die er te vinden zijn en de nodige elite skills al gecapped. Alle 5 avatar forms voor mijn Dervish al gecapped. (y) Met Avatar of Balthazar blijf je tenminste in leven als je gespiked wordt door een groepje. XD Ik zelf vind Nightfall echt stukken beter dan Factions, kan misschien komen om dat ik voornamelijk een PvE speler ben. De meeste missies in Factions waren nou niet echt de moeite waard om meer dan 2x te doen. Factions was wel iets moeilijker dan Nightfall tot nu toe, je kunt alle missies halen met Heroes/Henchies, althans dat hebben wat guildmembers gezegt die de mainquest al hebben voltooid. :p De meeste armors die ik tot nu toe heb gezien in Nightfall vind ik nou ook niet echt geweldig, die ik Cantha waren stukken origineler. Laatste 15k armor wat je kan halen als je de laatste quest hebt voltooid, is voor alle classes zwaar overdreven. Overal uitsteeksels ed. :( Voor de rest een top game. :D |
Citaat:
Tussen de release en 31 okt vielen mobs degene aan met de hoogste AL, nu gaan ze meteen af op monks en andere squishy characters, ook al hou je ze eerst achter als je zelf Warrior bent. Ikzelf ben behoorlijk teleurgesteld door dit gebrek aan aggro management in PvE.. Misschien komt het doordat ik uit WoW kom en gewend ben aan warriors met taunt, maar dit is niet mijn idee van fun :( . Monsters zijn monsters, geen mensen.. |
Citaat:
Meestal helpt mijn protect monk netjes mee om mijn heal monk in leven te houden. Ik vond het bij de release al zo irritant dat alles op de warrior agrode,nu krijgen we tenminste een beetje tegenstand. (y) Het enige minpuntje aan de AI vind ik dat de healers nou constant weg rennen als je ze wil killen. (n) Zit je daar een beetje achter ze aan te vangen. Ik las ook net dat groepjes nou constant agro houden op je, dus dat ze niet meer na een paar meter terug rennen naar hun patrol route. :s Er zal nog wel het een en ander getweaked worden aan de AI de komende paar weken. |
Citaat:
Ze vallen je alleen nog aan als je solo bent, maar ook dat is tegenwoordig onmogelijk, want de monsters rennen al weg als je je vinger boven Cyclone Axe of Gladiator's Defense houdt. Dit is imo hetzelfde als wanneer Blizzard zou besluiten om Nefarian (WoW dus) willekeurig achter mensen aan gaat, en het liefst de priests. Ook al staat er een warrior hem vrolijk te sunderen :s . Ik wacht wel op de tweaks, tot die tijd vermaak ik me wel met Dark Messiah, NWN2, FEAR:EP en de Supreme Commander Beta... |
Klote, moet nu general worden, en daarvoor heb ik nog 1400 punten nodig.
|
met een lvl 20 asassin zijn die beginmissies best wel makkelijk
|
Citaat:
En ik moet nog ongeveer 900 punten halen, dan ben ik General. :cool: |
Citaat:
|
Heerlijke nieuwe build met mijn Paragon/Warrior:
14 Motivation 11 Spear Mastery 10 Tactics Dan de healing signet, 3 speer aanvallen, watch yourself, aura of restoration, zealous anthem en soldiers defence. Werkt heerlijk, ik doe damage, kan klappen hebben en support mijn party. (y) En dan te bedenken dat ik nog 2 levels te gaan heb en dus nog meer attribute points krijg. :cool: |
Citaat:
Edit : Aria of Restoration -- Chant. For 10 seconds, the next time each party member within earshot uses a Spell, that ally gains 40...88 Health. Die? |
dat denk ik ook ja.
ziet er uit als een fijne build. ga hem waarschijnlijk wel eens proberen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
song of restoration in plaats van aira of restauration en je hebt je build.
|
Citaat:
|
|
Ik heb jammer genoeg nog steeds niet veel tijd gehad voor GW 3. Teveel school, werk en social life op dit moment :(.
Maar jullie zijn er dus wel positief over? Wat zijn volgens jullie de grootste min- of pluspunten itt Prophecies en Factions? |
Citaat:
|
in ieder geval veel speeltijd (y)
|
Wel lvl 20, nog steeds niet veel gespeeld.
|
Eindelijk weer eens wat verder gegaan met Nightfall. Ik word er echt weer ingezogen. Ben nog steeds niet ver, maar begin eindelijk wat elites te krijgen. Ook begin ik het landschap meer te waarderen, ook al hoor ik er veel geklaag over (eentonig enzo).
Kourna 1 http://img90.imageshack.us/img90/135/kourna01yp1.th.jpg Kourna 2 http://img171.imageshack.us/img171/7...na02wu3.th.jpg Avatar of Melandru {E} http://img221.imageshack.us/img221/9...ndruec7.th.jpg Avatar of Balthazar {E} http://img299.imageshack.us/img299/9...azarkr6.th.jpg |
Alle forms verzameld :)
Avatar of Lyssa http://img63.imageshack.us/img63/201...yssaei6.th.jpg Avatar of Dwayna http://img63.imageshack.us/img63/601...aynahn4.th.jpg Avatar of Grenth http://img161.imageshack.us/img161/7...enthwd6.th.jpg Nu weer verder met het verhaal.. |
net guild wars gekregen voor sinterklaas
ff tjekkuh of ut wat is ;) |
Whoohoo, ik hbe het weer eens herontdekt. Heb mijn E/Me de deur uit gekicked en een E/Mo begonnen. In 2 dagen naar lvl 9, en kickass hoppa. Ze is erg zelfredzaam :).
Mijn vriend en ik spelen op mijn account allebij een ander karakter, hij Lamisha Baltin, ik Maeve Woulfchild, en dat is toch best lastig. We moeten perse bij hetzelfde guild, en onze storage delen. Heeft iemand enig idee hoe dit te omzeilen is? Wel gaaf was: In die dinges tussen de tutorial en de "echte wereld" was ik met een stel lamballen en kreeg ik een flesje witte dye. Dat bleek meer dan 6k waard te zijn, dus meteen de beste armor gekocht die ik kon vinden. Hoorah voor guildwars. Ohja, nog een vraagje: ik ben nu steeds dat pokkeend aan het lopen in old ascalon en regent valley. Zijn daar behalve ascalon city en ford dinges nog meet outposts? Want ik word een beetje tureluurs van dat stuk zolangzamerhand. |
trouwens voor iedereen die waardevolle items heeft die hij/zij niet meer nodig heeft mag je ze wel aan mij geven :p ;)
ben nu lvl 4 na een paar uurtjes spelen :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
beetje het zelfde sfeertje is denk ik :) middeleeuws fantasy dinges :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jee, thanks, ik zal voortaan ff kijken of er in en bapaald gebied iets ligt, en het dan proberen te vinden :).
|
Ik heb een Tyrian monk in Vabbi zitten. Ze heeft al heel wat gedaan.
Van Tyria redden, naar Cantha gaan en nu Elona. De AI is idd aangepakt door Anet en vind het beter dat de Mobs nu ook monks pakken. Zorgt ervoor dat je beter moet plannen en het gebied waar je bent optimaal moet benutten. |
lvl 11 motherfuckers ik ben de man :cool: :D (y)
|
Hehe, mijn vriend en ik hebben Nightfall gedingest voor kerst :P.
|
gedingest nog wel
|
dat hoor je niet vaak :p
nu weer lvl 13 maar k ben nu in een gebied waar al die tering monsters lvl 15 enzo zijn echt niet meer relaxt :eek: |
Citaat:
|
lvl 16 en eindelijk van dat eerste groote eiland af
zo dit topic is wel lekker bevolkt zeg |
En nu de rest nog. Je hebt nog een hele weg te gaan. :D
|
Mmh heb het een hele tijd al niet meer gespeeld, maar had wel ff zin om naar Ascalon en de Shiverpeaks gedaan dus heb daar nog wat explored. Oh en ik heb een verjaardagscadeau gekregen, een Burning TItan. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens ik heb gewoon een heel nieuw gebied ontdekt in Ascalon! Wist helemaal niet dat dat Dragon's Gullet bestond. :o Wat is jullie favoriete gebied, van alle chapters? |
kuunuvang (ik wist dat het zoiets was)
verder vind ik squnaa (ofzoiets ) valley toch wel het mooiste, ziet er gewoon vet uit. |
Dat is in Factions, toch?
Ik vind Ascalon de leukste omgeving, maar dat is vanwege de muziek en de sfeer, echt, ik krijg geen genoeg van dat gebied. De volgende guild wars mag van mij zich geheel in Ascelon afspelen, en hetliefst ook nog in het Ascalon dat je in de Pre-Searing zag, dat was ook wel érg mooi. Verder vind ik gebieden in Tyria ook mooier dan in Cantha en Elona, ook meer verschillende gebieden. Vind The Shiverpeaks, Ascalon, Kryta en Manguma allemaal prachtig, de mooiste gebieden uit het spel imo. |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |