![]() |
Sieraden
Hoi mensen, ik weet niet of het precies hier moet, maar ik heb een paar idee'en nog niet helemaal uitgebracht, maar meer unieke sieraden, zoals kettingen/ringen/armbanden enzo,
maar het geheim zit in de sieraad zelf, het uiterlijk is heel uniek en gedetailleerd, maar op het moment dat je het openklapt op de een of ander manier, is het een moordwapen.......... Dus een ring, met een embleem, die embleem is in 2 helften, die je niet zie natuurlijk/// op het moment dat je die openklapt, zijn het 2 van die chirurgische messen, 2 van die halve schijfen dus!!!! die naar voren steken, HAK HAK HAK :P En zo heb ik nog wel meer dingen, mare of het hier hoorrt zou ik niet weten, het heeft wel iets met artistiek te maken :P Iemand nog leuke idee'en??? |
you're serious??:confused: :|
|
tof... leuk... :/ ik denk dat de wereld daar beter op word.
|
maak een ketting en als je die dubbelklapt is het een handgeweer
een enkelbandje wat een granaat kan worden als je water erin toevoegd een lip-piercing dat met combo van je wenkbrauw piercing een steekwapen word. :rolleyes: x 624786578787878787878787878787878787878787878787878789 |
Citaat:
Die andere 2 zou ik niete weten |
Citaat:
Die ik gewoon voor de gein beetje uit wil werken, het heeft niets met de wereld te maken ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Nee joh, ik ga heus geen enkel bandje nemen met explosieven eraan ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Je maakt zoiets, het bestaat. Kans dat het in andere handen dan terechtkomt, bestaat vanaf die dag dan ook. En komop zeg, sieraden waar wapens uitkomen...seriously??! :rolleyes: |
Ten eerste tis voor mn eigen idee, ik ben een manga character aan het maken op de pc
En ik wil hem equippen met dodelijk wapens, dat ik het tot waarheid ga maken NEE Ik equip alleen mn manga character En dat iedereen dan gelijk ga denken dat ik het aan kinderen wil geven, of de werel ermee wil veroveren....... Als ik dat wou doen, kon ik net zo goed de JIhad joinen, ja toch |
m'okaaaaay :|
|
Zeg dat dan meteen. :(
|
:d
|
Citaat:
De Jihad stelt het vast en zeker zeer op prijs om iemand binnen de gelederen te hebben die zo'n fijne, creatieve gedachtengang heeft. Of hij het nou uitvoert irl of niet :rolleyes: |
Citaat:
Geef die mangapersoon van jou dan gewoon duidelijke wapens. Dit vind ik persoonlijk ongelofelijke onzin. En veel plezier slotje verderslotje. EDIT: dit stond nog op de kantine toen ik ging beantwoorden. :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmm wat doet iedereen opgefokt. :confused:
Ik vind het idee op zich niet echt boeiend, maar ook zeker niet zo schokkend als de meesten van jullie hier blijkbaar wel doen. Er is genoeg kunst waarin iets gevaarlijks/vies/engs wordt vermomd als iets moois. En deze shit komt echt pas in de handen van kinderen als er eerst een prototype wordt gemaakt, het vervolgens ontdekt wordt, het daarna in de massaproductie gaat en het zich vervolgens over de gehele wereld verspreid, dus maak jullie geen zorgen, dat duurt nog wel even. En ik doe niet aan rologen. |
Ik moest echt hardop lachen. :D (y)
|
Citaat:
http://drtenge.com/excess/lj5/2/mf_octo.jpg http://drtenge.com/excess/lj5/2/mf_chicken.jpg http://drtenge.com/excess/lj5/2/mf_yellowshoes.jpg PRR LIZ WOLFE PRRR |
Ik geef toch nog liever de voorkeur aan beesten gecombineerd met bloemen dan sieraden waar wapens of andere gevaarlijke objecten uit tevoorschijn getoverd worden :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17. |