![]() |
Dresscode
Ik heb binnenkort een feestje en de dresscode is W.
Oftewel een outfit die met een W begint, bv Western. Nu wil ik per se niet western, dus iemand met originele ideeen? |
Wentelteefjes.
Will Smith. Warner Brothers. Worstenpakje. |
Wie bedenkt dat soort onzin.
|
tegen mij?
|
Willie wortel
|
Nee, tegen de bedenker van feestjes met als dresscode 'W'
|
Themafeestjes zijn sowieso bijna altijd stom (N)
|
Dat vind ik ook, wat heb ik er nou aan om met iemand te praten die verkleed is als Wegenwacht of Woonwagenbewoner. :(
|
Workaholic :o
|
Walnootverkoper
Wit Wat-zit-mn-haar-toch-goed! Wil-jij-met-mij-dansen? Walkie Talkie Willem Wever Waarom-moet-het-met-een-W :confused: |
Citaat:
|
Winkelier
Wietdealer/verslaafde Wasserettemedewerkster |
Ga als waaghals, waanzinnige, waarheid, waarschuwingsbord, waarzegster, wadloper, wajangpop, walvis, wandelaar, wandluis, wansmaak, wantrouw, wapenbezitter, warboel, wasbeer, waterjuffer, watermeloen, waterrat, wedstrijdsporter, weduwe, weekdier, weemoed, weerman, weifelaar, wellust, welzijnswerker, wereldreiziger, wereldwonder, werkeloze, werkster, wervelwind, west-europeaan, wetenschapper, wiebelaar, wielrenner, wietroker, wijkagent, wijnkenner, wijsgeer, wildebras, windsurfer, winkeldief, witteboordencrimineel, wolf, wolkje, wonderkind, workaholic, worm, wortel, worst, wrak, wreedaard of wurger.
ook leuk: * "waarom heb jij je niet verkleed?" - "ik ben gewoon een watje" * "waarom zag ik je niet op het feestje gisteren?" - " ik was weg" |
Citaat:
|
Waar is Wally?
En je dan de hele tijd verstoppen :) |
Whaha:D geweldig.
Within Temptation? Willibrord Frequin? Wasbeer? Wazig Wimpie Wip Welwillend Wiet |
Wakker Worden
Wateenmoooishirt Waarzijnmijnschoenen wclown wpippi wlangkous wpiraat. |
of je kleedt je gewoon op je allermooist aan en als mensen dan naar je dresscode vragen zeg je:
'ik ben wauw!' :D (sorry, ben melig :o) |
white&black :gaap:
willie wonka wodka (en gewoon dronken zijn) |
Dank voor de reacties!
|
en ... welke wordt het
ps, dit was een vraag, geen antwoord :o |
Wietblaadje natuurlijk.
|
Wigger?
|
Wachtmeester.
|
Koploper, HAHA
-_- |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou als Wissel gaan en dan steeds een ander drankje drinken.
|
:cool:
|
Verkapt "verzin zo veel mogelijk woorden die beginnen met een W-topic". ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga als wijkagente. :cool:
|
Witch
|
Whore
|
Wasknijper
Wc Weegschaal Wereldbol Ik vind het wel leuk bedacht trouwens |
Weduwe en wielrenner zijn het makkelijkst uit te voeren denk ik.. dus dat zal het waarschijnlijk worden..
|
Wouter Bos, met een groot zeil op je rug.
|
Citaat:
|
Citaat:
winterwonderland (winterelfje ofzoo) warm wit (gewoon in t wit) warm wollig (al je kleren van wol enz) |
btw.. ik ken ook iemand die precies hetzelfde heeft.. woon je niet in harderwijk?
|
Nee, daar woon ik niet, maar diegene heeft afgelopen zomer dan wel dezelfde bijbaan gehad als ik, het is een eindfeest na het seizoen ;).
@Lisaaah: ik neem mijn vriend mee |
wegloper..
*zo zie je me en zo ben ik weer weg* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga om te pesten verkleed als een grote Z
|
Citaat:
|
hehe ik heb ook een feest met dit thema aankomende vrijdag :p personeelsfeestje!?? ;)
en ik vind het een stom thema dus ik ga niet verkleed uit protest !! en als iemand me vraagt wat ik ben zeg ik gwoon: weetniet! mja me voornaam begint ook met een w dus ja dan ben ik gewoon mezelf :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46. |