![]() |
Foo Fighters - Skin and Bones
op 20 November komt er een akoustische live cd/dvd uit van de foo Fighters. Hij is nu al gelekt. Er staan echt geweldige versies van zowel nieuwe als wat oudere tracks op. Zelfs Marigold!!!
1. Razor 2. Over & Out 3. Walking After You 4. Marigold 5. My Hero 6. Next Year 7. Another Round 8. Big Me 9. Cold Day In The Sun 10. Skin And Bones 11. February Stars 12. Times Like These 13. Friend Of A Friend 14. Best Of You 15. Everlong |
PM mij even een YSI link.
dank! |
Citaat:
|
Cool!
Ik wil hem ook wel hebben. |
momentje, ik doe het via rapidshare, het worden 2 rar files
|
|
Citaat:
|
ts krijgt t druk.
|
doet me helemaal niks.
|
idem.
|
Op #altrock staan alle releases van ze OOIT. Voor de echte nerds!
|
Citaat:
|
waarom vind iedereen everlong zo geniaal?
|
ik ken niet alles van foo fighters , maar als ik het met de andere oude singles vergelijk (break out, learn to fly, next year) vind ik m vetter omdat ie niet zo naar het blije neigt. + vette clip
|
Vetheid. Die wil ik hebben.
|
Titeltrack erg mooi.
Ik had misschien nog wel DOA, end over end of Resolve erop verwacht van IYH. |
ik snap niet wat jullie allemaal zo goed vinden aan everlong, ik vind het nogal tegen vallen :(
|
ik snap niet waarom jullie mij allemaal voor jullie allemaal aanzien.
|
Goed nummertje
If everything could ever feel this real forever If anything could ever be this good again Dat komt van binnenuit. En In Your Honour één van de beste platen van vorig jaar. Best of you, een subliem stuk schrijfwerk! |
Ben benieuwd. Het vorige album heeft me inderdaad ook wel geraakt.
|
Citaat:
|
Hoewel foo fighters vet zijn en everlong een ubervet nummer is vind ik deze CD nogal tegenvallen. Ik begrijp dat het moeilijk is om orginaliteit naar voren te brengen in oude nummers maar alles verschrikkelijk rustig en extra emotioneel spelen vind ik niet niet echt heel cool op cd, om erbij te zijn is wat anders.
|
Hard.<3
|
Citaat:
Als de foo fighters je niks doen heb je namelijk niet hun beste nummers gehoord, of ben je nooit naar een concert geweest... |
Of doet het je niks.
|
Ik vind het cool dat in zulke topics het Nirvana woord niet meer valt.
Verpest ik het alsnog bij deze, maar goed. Doe mij maar het oude werk van Grohl. Hoe cool is die eerste plaat. Of die Pocketwatch demo's. Of Scream :) |
Citaat:
|
Wie zaad zegt, moet ook baard zeggen.
|
Citaat:
ik heb de foo fighters 3 live gezien en heb genoeg nummers van ze gehoord maar ik vind ze nog altijd kut, en nu dan? |
Ik heb ze begin dit jaar live gezien en dat rockte echt zeer goed. Met deze live cd laten ze wat mij betreft zien dat ze het ook acoustisch zeer goed doen. Ik kwam hier en daar al de vergelijking tegen met Nirvana's MTV unplugged en de geruchten dat My Hero als tribute aan Kurt Cobain geschreven is (om toch maar even de vergelijking met Nirvana te trekken en hopelijk een goede discussie te starten.)
Wie kan zich hierin vinden? Wie weet er wat er waar van is (graag een URL erbij als het even kan). Ik heb de cd nu een keer geluisterd en kan dus nog niet echt een goed oordeel vellen. Ik luister hem morgen nog een paar keer en dan horen jullie het van me. O ja en voor al de fuckfaces die niets beters te doen hebben dan FF of Nirvana afzeiken: Ga alsjeblieft ergens anders heen, ik zou het leuk vinden als we hier een cool topic van kunnen maken met een goede discussie over het onderwerp. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
kippenvel... vooral everlong
|
dave grohl moest het gewoon bij zn basgitaar houden toen ie bij Nirvana speelde.
|
Citaat:
|
Werkelijk... wat een kutcd. Na 2 meter sessies 1999 hebben ze naar mijn idee weinig interessante pakkende acoustische dingen opgenomen.!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59. |