![]() |
Penis
Wat ik me afvraag (nee niet de ideale penis) is of veel mannen een echte rechte penis hebben? Ik heb de indruk dat deze rechter wordt met ouder worden. :rolleyes: Ervaringen?
|
Hij wordt inderdaad met ouder worden rechter, tot je veertigste, dan is ie op zijn rechtst en wordt ie weer krom de andere kant op. Hij gaat dus door de jaren heen van boven naar beneden.
|
Ik heb nou niet de ervaring dat ie rechter wordt ofzo..
en hoe bedoel je recht.. als in dat ie niet naar rechts/links wijst, maar naar het midden(navel) dus.. of dat er een kronkeltje in zit, zoals een dubbele knoop?:P Die van mij is volgens mij redelijk recht, in beide opzichten, maar het kan vast wel rechter ja. Nou ja, ik heb nog 19 jaar dan, als ik juice zo lees.. |
links naar centraal :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die van mij(n vriendje) zit ook links, en hijs 28..... ben benieuwd, ik zal iedere dag een foto nemen en vergelijken o.k. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap echt niets van de vraag :s
|
Citaat:
|
Citaat:
Als hij gewoon bedoelt dat hij in stijve toestand een beetje als een banaan kromt is er weinig aan de hand, als het maar niet te veel is. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Ik snap de topic niet. :( |
Citaat:
. x . xxx . xxx . xxx . xxx . xxx . xxxx . xxxx Zoiets :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Het al dan niet serieus nemen van je post heeft overigens niets met IQ of mongolen te maken, maar slechts met het karakter van 'hilariteit', wat bij iedereen verschilt, mongool. |
Citaat:
|
nee, je ogen worden gewoon slechter als je ouder word.
je begint dan te denken dat ie rechter en langer word :p |
Oh zo. Meestal staat hij wel redelijk recht als hij echt stijf is. Het is meestal zo'n halve ochtenderectie ofzo waarbij hij een beetje scheef staat.
|
:|
|
Citaat:
Citaat:
|
laat de dames hier maar een oordelen of jouwe krom is of niet :p zet maar foto ergens neer hahahaha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijne word alleen maar stijver :p
|
Ik heb wel een scheefe woorden maar mn piemeltje is zo lang als de mijter van je oom
|
Citaat:
|
ik heb een rechte maar ik zou je niet kunnen vertellen of dat bij de meeste mannen ook zo is
|
Definieer 'echt recht'.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
<Define>
| <- recht ( <- krom </Define> Zo? |
Citaat:
|
Hmm, zo goed zijn mn ascii skills niet /:
|
Volgens mij is dat gewoon aangeboren :rolleyes:
|
ligt eraan of je links of rechts dragent bent.
|
;)
|
slotje (op mijn eigen topic :o )
|
Citaat:
ik ben veertien en mijn lul staat met een erectie nog super stijl omhoog als ik hem verder dan recht naar voren duwt doet het zelfs pijn |
Ik ben 15 en die van mij staat schuin omhoog en het topje iets gebogen naar onder. en of die van lieverlee veranderd intereseert mij geen reet. nu is hij perfect duzzzz. jou probleeem snap ik niet en vraag is aan een vent van 40 zou ik zegge dan heeft hij misgien wel interes info. succes met je onderzoek :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45. |