![]() |
rebelse lifestyle
maak jij "gewaagde" topics of weblogverhaaltjes op het internet? flame je graag? beperk je dit gedrag dan ook tot het internet, of ben je in het dagelijks leven ook degene die bij elke opmerking een weerwoord bedenkt en lekker overal tegenaan schopt?
|
ik ben af en toe een beetje impulsief en laatst had ik een eenzijdig akkefietje met een maastrichtse kenau met cameltoe en toen zei ik, terwijl ik opstond ' ik wil niet bij een fashion-nono zitten' ook al vind ik fashion-nono een bespottelijk kutwoord maar ik kon mezelf niet bedwingen en toen kreeg ik op mijn flikker van botulismf. maar ze had een cameltoe. en ik spotte het al op vijf meter afstand en toen kwam ze bij me aan het terrastafeltje zitten HAALLOOOO dat doe je dus niet want dat is onbeschoft. met d'r drie kinderen.
|
Ik ben op het forum best netjes maar wil me zo nu en dan eens laten gaan. Twee keer (drie keer?) kreeg ik hiervoor een afkoelban, één keer was dat terecht.
In het echt ben ik niet bepaald rebels en wijs ik mensen - zie boven - wel eens op hun gedrag. :o |
In het echt hou ik van een (vervelend) grapje op z'n tijd. (lees: ieder uur.)
|
Citaat:
normaal ben ik overigens wel redelijk beschaafd en ik kwets meer mensen onbedoel door te eerlijk te zijn dan uit het expres bot zijn. OHJA dit topic ging over rebels zijn. Nou ik doe af en toe dingen die mijn ouders vast niet leuk vinden maar ik ben geen klein crimineeltje. het meest rebelse wat ik ooit gedaan heb is op schoolreisje in tsjechie van een stel vreemden drugs kopen maar ehhhh als dat alles is vind ik mezelf best een brave borst. |
Ik ben op internet zo braaf dat ik op een ander forum zelfs moderator ben en mensen wel eens attendeer op dat hun flamegedrag niet gewenst is. :(
|
ik spijbel als ik betere dingen te doen heb dan de les te volgen :eek:
|
ik ben heel rustig, ooit nog eens fb geweest dus dat was wel het toppunt. Ik heb geen raar gedrag op het internet, in het echt ook niet.
|
3 maal raden ;)
|
ik word door mn baas rebels genoemd maar ben het hier (whats new?) niet mee eens.
ik ben eigenlijk heel braaf(Y) |
Citaat:
Bwa, heb altijd wel een beetje de rebel uitgehangen, stiekem roken op school, schoppen tegen het uniform en bepaalde leraren. Ontsnappen van internaat en nachtfeestjes met alcohol geven. In de hogeschool heb ik danig geprofiteerd van het feit dat er geen controle meer was op aanwezigheid. Nu ben ik wat beschaafder en braver, sta elke dag om half 9 op om te gaan werken en probeer aardig te blijven op het forum ^^. Katten doe ik onder een uc. |
Ik ben rustiger op het forum dan in het echt. Gelukkig maar :)
|
Citaat:
|
De scheidslijn tussen rebels en retarded is doorgaans nogal miniem.
|
irl kom ik heel rustig en verlegen over maar soms zou ik gewoon het liefst iedereen in elkaar willen rammen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja maar rebellie is imo heel voorspelbaar. bovendien valt het maken van dat soort opmerkingen niet onder rebels doen, want dat is gewoon katten.
|
Citaat:
|
ik snap je punt niet.
|
Ik heb te veel gedaan wat god verboden heeft maar nu ben ik een nette beschaafde burger geworden. :cool:
|
Oh mijn god, ik schrijf rebelse verhaaltjes op de weblog van mijn vriendengroepje :eek: Verder vind ik me in het echt ook heel rebels omdat ik dada-snorretjes op de poster van Mark Foggo in Bad Taste heb getekent omdat ik blijkbaar bijzonder genoeg niet echt weg van hem ben. Mijn vrienden overigens wel hoor.
Ik zal maar niet van het Ik ben een nassibal-incident vertellen... :p :o |
Citaat:
Ik ben niet rebels, want daar ben ik een veel te grote schijterd voor. Het schijnt zelfs dat ik snoezig ben :confused: |
Ik heb af en toe mijn buien, maar doorgaans ben ik erg braaf, sociaal en meegaand. :) :) :)
|
the most evil thing I've ever done is een raampje ingooien van een leegstaand kraakpand :(
|
een leegstaand kraakpand..kan dat?
|
ik vind het stiekem leuk om mensen op de kast te jagen en irritant te doen.
en ik haat de mensheid en dan vooral de onderste lagen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Over verlaten gebouwen gesproken :)
Ik heb op mijn zestiende samen met 2 vriendinnen overnacht in de Zeelandhalle ( is een fabriek geweest geloof ik met enorme ruimtes) en dat was best eng want het was vochtig en er liepen muizen rond en alles kraakte en omg achteraf gezien vraag ik me echt af waarom :( ? dat is denk het meest rebelse wat ik tot nu toe in mijn leven heb gedaan ook omdat ik tegen mijn ouders had gelogen :eek: dat we bij iemand bleven logeren maar dat ging niet door en we wilden per see uit en toen dachten we OOOH dit is toch niemands huis :) |
Ik scheld in het verkeer en als ik iets irritant vind (bijvoorbeeld mensen die voordringen) dan ga ik daar hardop over roddelen zodat ze het duidelijk verstaan. Dus dat is wel leuk. :). Verder heb ik vroeger niks extreem rebels uitgehaald, wel veel gespijbeld en dingen gedaan zonder toestemming van mijn ouders.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vroeger ben ik wel rebels geweest ja! altijd rotgeintjes uithalen, fietsen in de gracht flikkeren, dronken worden met een vriendje en toen waren we pas 10, geld jatten...pfft. nu ben ik helemaal niet rebels, ook niet op internet, al ben ik wel een typ van kont-tegen-de-crib
|
Citaat:
|
ik loop aan één stuk door te vloeken schelden en te kankeren op vanalles en nogwat.
|
toen ik laatst op het vliegveld wat van een voordringende vader zei, schold hij me uit :(
|
Citaat:
|
Ik was vroeger rebels, op de middelbare school vooral. Maar dat mocht, puberaal rebels zijn we allemaal wel geweest, denk ik. ;)
|
ik word echt een beetje moe van de standard manier waarop beginposts op lifestyle worden geformuleerd.
|
Ik ben nooit rebels.
WAT EEN KUTTOPIC!!!!1! |
Ik heb trouwens wel een 'rebelse' periode gehad waarin ik met wat vrienden op allerlei plaatsen in ging breken. Zo zijn we een aantal keer over de muur van een openbaar zwembad geklommen en hebben we binnen zitten blowen en verstoppertje gespeeld. :confused:
Ook ben ik over de boog van de loopbrug in Maastricht geklautert toen die nog niet geopend was, ben ik in de parkeergarage onder het Vrijthof geweest toen ze die nog aan het herbouwen waren, ben ik in een leegstaand deel van een fabriek/kraakpand geklommen via een mast van zo'n 15 meter hoog en ben ik in een betaalde speeltuin gesneakt om trampoline te springen. |
Citaat:
|
Citaat:
pwnt! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: Rebels? Eh nee, mij te conformerend. |
Citaat:
oh ik ben weleens beticht van het schenden van graven en erop dansen en dat soort ongein, toen ik met een paar neefjes en nchtjes een graf ging bezoeken. een vrouw had de politie gebeld. ik was toen zes en ik vond het maar raar dat ik vanaf die dag kon zeggen dat ik ' met de politie in aanraking ben geweest' want ergens was dat wel een beetje zo. |
Citaat:
In de trein heb je in de spits vaak veel mensen die op de balkons blijven hangen in plaats van even uitstappen of door te lopen om het in- en uitstappen te versoepelen. Doorgaans zijn er dan mensen die er chagrijnig en klagend door heen gaan banjeren, in plaats van anderen even te zeggen: "Als u even uitstapt, dan kunnen de mensen achter mij en ik er makkelijk uit." Effectiever en prettiger dan zinloos je ergernissen te spuien. |
filatelie
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |