Paranoide |
02-11-2006 03:16 |
Inlogproblemen.
Het zit zo.
Als je eenmaal ingelogt op scholieren.com dan worden je inloggegevens bewaard, zodat je de volgende keer niet hoeft in te loggen. Wanneer een andere user op dezelfde pc inlogt, moet 'ie eerst bovenin het venster uitloggen, waarna er cookies worden gewist en er opnieuw ingelogd kan worden. Deze user blijft dan ingelogd tot er weer iemand aankomt die diegene uitlogt, met zijn eigen account inlogt, etc.
Dat heeft jarenlang gewerkt, maar for some reason eh ja nu niet. :D
Een tijdje terug heeft iemand op deze pc ingelogd onder zijn eigen account. Maar in plaats van dat ik gewoon kon uitloggen en vanaf dat moment weer in mijn eigen account zat bij het betreden van het forum, zit ik nu elke keer in diegene z'n account.
Uitloggen en onder mijn eigen naam inloggen werkt wel gewoon, dan blijf ik ook gewoon ingelogd, maar kennelijk blijven die andere inloggegevens wel gewoon bewaard want als ik de browser opnieuw opstart dan zit ik weer in het verkeerde account.
Alle cookies wissen heb ik al geprobeerd, instellen dat er 0 kb beschikbaar is in het cachegeheugen voor het opslaan van eh whatever ook. Tevens ligt het niet aan de browser, want er hebben wel meer mensen gepost vanaf hun eigen account op deze pc, waarna het opnieuw (blijvend) inloggen met mijn naam gewoon mogelijk was.
Op zich kan ik wel een nieuwe account aanmaken in firefox en die voortaan gebruiken, maar dan zou ik alle bookmarks moeten overzetten en dat is moeite. ;) Ik zou ook gewoon elke keer dat ik hier kom kunnen uitloggen & weer inloggen, zoals ik reeds enkele maanden doe, maar ik vind dit vrij onhandig. Daarbij vergeet ik dikwijls dat ik nog moet uitloggen, dus wanneer ik ergens iets wil posten zie ik na 't posten pas dat het niet onder mijn naam is, waarna ik dat bericht moet verwijderen, uitloggen, inloggen, en het bericht opnieuw posten.
Het is allemaal niet van levensbelang, maar ik zou 't toch gaaf vinden als hier wat aan te doen valt. :] Wat mij dus op de vraag brengt, weet iemand hier waar dat aan zou kunnen liggen en hoe 't verholpen kan worden?
|