![]() |
Ctrl + v topic! #65
Ja, maar weer eens deze...ik vind hem altijd leuk..dus ja;)
TS Begint: http://www.deadmonkeycomics.com/gall...mc/comic_c.jpg |
|
jouw moeder had dat toch ook, tig dezelfde mailtjes aan jou
|
|
|
|
Vuur en vuur is ware hartstocht.
|
Changed chat windows to lock in a scrolled-back position when new text arrives if you scroll up.
|
|
hannekebeek.ghl.ath.cx/Bla/X_Japan-Crucify_My_Love.mp3
|
Altijd prijs met Achmed
*van Rayman* |
|
Citaat:
|
His problem was he new thier was somebody rising to overthrow him.
His people even though they were loyal to him they felt he was getting to old and they needed a new leader. He was outrage by this, He thinks, well I found/save you all in this is what I get for it! The people continue to argue over this subject over and over again. Some people want him to stay where others want to overthrow him. One night two followers met in a secert ally. One said to the other, this old man can't not lead any more, he is a fool where is thoughts on the way we should live and continue is outrages!!! Then they thought why not just kill him? The other one said yes, yes we should hire a assassin to finsh him of for good. Since death as not yet came to him for he was a very powerful man. However the assassin they were talking about was highly know to be the greatist assassin know to man. a deadly force to wreckon with force to wreaken with as well. |
|
|
(k)
|
dood-eind.iso
|
P1010022.jpg
|
Uw stemadvies op basis van de stellingen over internationale samenwerking is:
PvdA partijlogo Uw algemene stemadvies is: GroenLinks |
0230. Sakai Kanako - [REC Character Song - Aka Onda #12] Chiisana Ginga
|
:|
|
dat meisje van donderdag en haar vrienden/innen waren zo saai, dat ik gewoon op een stuk papier differentiaalvergelijkingen ben gaan pennen....
|
|
Malleus Maleficarum
|
*** . wie jojo? zegt (21:01):
wil jij mee naar jojo? met *** en mij ofzo {***} zegt (21:03): ga *** dan *** . wie jojo? zegt (21:04): hij wilt wel |
wee nienja zegt:
tsja ik moet nog wat bulshittigs voor kakistos verzinnen |
|
|
zegt:
dat hij nog wat flikt zegt: dan jesus zegt: laat god hem helpen zegt: ik snij zn keel door zegt: en ruk zn ogen eruit zegt: en smeer zn bloed op mn gezicht |
|
Nee, ik zie er niet tegenop maar ik vind het wel spannend :o
|
Niks.
|
Voor een dam gelden dezelfde verplaatsingsregels als voor enkele stenen, met één uitzondering: een dam mag voorwaarts en achterwaarts worden verplaatst.
|
oja volgens eigen zegge kan cecile voor geen meter koken.
|
0k2mw8Nlc/eOVD4rDbSTs7G7JKgSM00q18gVr1luenEt
13AYM0niAZE2Wpja7OV2F/5R+fadhUgfeYc23qPYzFv+ cUSq2X95LUnC/F+7woaH4u/8iBNjw2ddXeWLulAF63eu FjNKKc7KWSMo235+XgZ5HigOQXhJ53uU3V5oEaCSK/7+ KXb2R8YAP6RL5Qy4Jm5rFixfd0JbbslYdJPL+PDmw |
|
Wilt u naar Landal Mont Royal met het openbaar vervoer reizen dan kunt u het beste de trein nemen naar station Traben-Trarbach. De reistijd vanaf Utrecht bedraagt +/- 5 uur. Vervolgens kunt u een taxi nemen, deze rit duurt +/- 5 minuten. Reserveren kan bij taxicentrale Bucke (tel. 0049-6541 56 12). De kosten van een taxirit bedragen +/- € 8,00. Dit bedrag wordt, bij afgifte van de kwitantie, op aankomst- en vertrekdag door het park vergoed.
Voor uw navigatiesysteem kunt u de volgende straatnamen gebruiken: 'Zum Mont Royal' of 'Feriendorf Mont Royal' |
De lift bereikte de begane grond en we stapten uit, waarna we allemaal dezelfde kant op liepen, naar de fietsenstalling, een veld met rijen fietsenrekken die nooit leeg waren, sterker nog, altijd vol leken te staan, en waar steeds net niet genoeg plaats was voor iedereen die door de smalle ruimte tussen de fietsen wilde lopen. De regen miezerde naar beneden, maar het deerde me niet, het was warm genoeg en m’n kleren zouden gauw weer droog zijn.
|
YP Jarajapu, C. Oomen, V. V. Uteshev, H.J. Knot. Eur J Pharmacol. 2006 Oct 10;547(1-3):116-24. Epub 2006 Jul
L.A. Goldsmith and H.P. Baden, Uniquely oriented epidermal lipid. Nature 225 (1970), pp. 1052–1053. |
Je topic dient een onderwerp en een text hebben. Druk op 'back' en verbeter je topic.
|
uck up
|
Ondernemen: Combineren van de productiefactoren met het doel daarmee winst te maken.
Organisatie: Een geordende groep mensen die samenwerkt om bepaalde doelen te bereiken. Ondernemers: Organisaties die naar winst streven. Deelnemers: participanten Ondernemen zorgt voor: - persoonlijke motieven - maatschappelijke behoeften - werkgelegenheid Winst en verlies bepalen de toedeling (allocatie) van de productiefactoren, dus bijv. hoe duur en hoeveel van alles gebruikt wordt. Meten ondernemingsgrootte: 1) totale omzet optellen 2) aantal werknemers tellen 3) waarde nemen van de effectenbeurs à aantal aandelen X beurskoers 4) bedrijfstak 5) toegevoegde waarde à waarde eindproduct – ingekochte hulpgoederen – hulpstoffen – diensten van derden Ondernemingsplan bestaat uit: 1) Balans : overzicht van bezittingen, schulden en eigen vermogen op een bepaald moment 2) Begroting: verwachte opbrengsten, kosten en winst. 3) Resultatenrekening: overzicht van kosten, opbrengsten en winst over een bepaalde periode. Liquiditeit: totaal aan vlottende & liquide middelen Schulden op korte termijn Bij meer dan +1 zijn er voldoende liquide middelen Solvabiliteit: Bezittingen tegenover de schulden. Totaal activa Totale vreemde vermogen 1,5 a 2 is goed voor een bedrijf. Rentabiliteit: Nettowinst uit gewone bedrijfsuitoefening Gemiddeld gedurende verslagjaar werkzame vermogen. |
C.R. Groep B1.4 IOP2 (DOT)
Mekelweg 2 2628 CD Delft |
FF een vraagje over de Transparantheid van verschillende marktvormen.
Klopt dit: Monopolie - - Monopolistische concurrentie - Volkomen concurrentie + Oligopolie - - Hoe moet dit anders zijn? |
Anne Pagonakis
|
|
|
omg purr en dierentuinblijdorpknuffels voor jou :p
|
*****8@hotmail.com
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02. |