![]() |
griepepidemie
als je in het nieuws hoort dat er een griepepidemie uitbreekt/ is uit gebroken, meld je je dan ziek op je werk/school, ook al ben je niet 'echt' ziek?
Ik heb het nog nooit gedaan, maar hou het wel als stok achter de deur :o :nono: |
nee ik naai mn baas niet en ik vind mn werk leuk
|
Citaat:
daar ook niet? |
Of ik me ziekmeld heeft nooit iets te maken met een aankomende griepgolf. Daar had ik eigenlijk ook niet echt over nagedacht.
|
Nee. Want dat is kansloos.
|
nee. Ik werk niet (en zo wel, dan zou ik dat alsnog niet doen) en als ik wegblijf van school heb ik daar toch alleen mezelf mee.
|
Als ik niet ziek ben, dan niet. Maar meestal word ik ook getroffen, dus ja, dan wel.
|
college missen is wat anders. dat doe ik al als mn bed zo lekker ligt :o
|
Precies, als ik geen zin heb om te gaan, ga ik niet, dan gebruik ik een epidemie niet als excuus :o
|
ja
|
Tuurlijk niet
Ik meld me alleen ziek wanneer ik ook écht ziek ben. Niet omdat er een epidemie op komst is. |
Nee, ik meld me alleen ziek als ik ook echt ziek ben.
|
Citaat:
|
Ik ben dan waarschijnlijk echt ziek, want ik ontspring de dans nooit :(
|
het heeft geen zin om mezelf ziek te melden, alleen omdat er een zogenaamde griepepidemie uitbreekt. Daar heb ik alleen mezelf mee. En op mijn werk doe ik het ook niet nee.
maar het zal ongetwijfeld ontzettend veel gebeuren. Daarom vind ik ook dat ze dat soort dingen nooit van te voren openbaar moet maken. |
nee, ik meld me niet af om zoiets. wel als ik aanvoel 'kut, als ik NU ga werken, dan ben ik de rest van de week ziek!'. en das in 4 jaar tijd maar een keer geweest. ik baal er wel van, dat afmelden van werk... niet werken, minder geld, baas niet blij.... fuck it.
|
ik ben nu ziek:( en ik WOU dat ik gewoon lekker kon werken. ik meld me ook nooit ziek als k t niet echt ben.
Gelukkig ben k ook niet zo vaak ziek,dat scheelt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04. |