![]() |
we ride together, we kill together, we DIE together
F U WERE KILLED TOMORROW, I WOULDNT GO 2 UR FUNERAL CUZ ID B N JAIL 4 KILLIN DA MOTHA FUKER THAT KILLED U!
..._...|..____________________, , ....../ `---___________----_____|] = = = = = D ...../_==o;;;;;;;;_______.:/ .....), ---.(_(__) / ....// (..) ), ----" ...//___// ..//___// .//___// WE TRUE HOMIES WE RIDE TOGETHER WE DIE TOGETHER send this GUN to everyone you care about including me if you care. C how many times you get this, if you get a 13 your A TRUE HOMIE peace |
om er gelijk maar even een nieuwe stijl lifestyle verantwoord topic van te maken, wat vind jij van de hedendaagse macho (urban) cultuur?
Pimping, bling bling, rhymes & ammo (whut whut, kenners weten whatsup), 20 " rim's, ices. En niet te vergeten TMF, MTV en de Box. Urban is de nieuwe alto. TS begint Ik vind het walgelijk. Maar ergens ook weer vermakelijk, leedvermaak is immers het leukste vermaak. |
In het kader van macholifestyle en urban vind ik dat Metal geen topics meer mag maken tussen de uren 0:00 en 7:00, en al helemaal niet als het zulke kuttopics zijn.
:):):):):) |
Eerst 2 posts met negertermen en in de laatste zin afzeiken, geniaal, zoiets kan alleen voor zessen 's ochtends. :D(Y)
|
Yo brother, what's hangin' baller! Don't make me loco and go 187 up yo' ass, motherfucker!
|
Ik bespeur een indirecte devotie richting G. Of heb je een nieuw imago?
Ontopic: Nee, 's niks. |
Om te janken. Zo'n cultuur in Amerika vind ik nog wel geloofwaardig, maar hier krijgt het zo'n Bolletjes Blues-bijsmaak.
|
gister fietste ik achter zo'n jochie en meisje van pakweg 11 jaar..
allemaal termen die ik hoorde was swa, prada, gucci enzo ... :P en stiekem moest ik grinnikken. |
ik kwam laatst met STP in groningen 2 macho turkjes tegen van 11 jaar ofzo, en één zei "muhn vaders BWM rijdt veel sneller dan die autow van jouw vaderrr". dat wilde ik even met jullie delen.
verder vind ik het kut. |
Citaat:
|
Swa's met een attitude, jeweettoch?
|
Ali B die beweert dat er achterstandswijken en ware gettos zijn in Almere Noord. Opvallend is dat steeds meer autochtone jongeren dat taaltje overnemen, ik zou creatieve straffen verzinnen als mijn kind ooit tegen mij 'swa wollah, anders ga ik je poffen' zou zeggen maar kinderen zijn dan ook heel erg lelijk dus dit is niet meer ontopic.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hell yes, destroy teh ghetto'z!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik moest er wel om lachen metal (Y)
|
Citaat:
|
Ik vind vooral de muziek van de urban stijl erg mieters.
|
gezellag
|
Ik zag vandaag een jongen die zijn tent aka broek in zijn sokken had gepropt (dat op zich is al betreurenswaardig, zonder tent) omdat er op de sokken in grote letters: 'G-UNIT' stond geschreven. Bijbehorende 10 kilo goud om zijn hals en G-UNIT petje natuurlijk.
Om te huilen. |
Citaat:
|
Soms ben ik blij dat de randmongolen van dit bijbehorend genre in mijn Brabantse dorp minimaal aanwezig zijn :)
|
Steeds vaker hoor ik van dat arabisch nederlands allochtonies voor mijn deur, als ik in bed lig ofzo. Van die coole mocro';s. En toevallig zag ik dat een paar van die gasten op onze muur een paar amateuristische tags geplaatst hadden. En in het klein (2x5)
MACRO=DOOD true thugs for life. :) |
Giechel. G unit is een parodie op het gangsterdom.
|
al die mongolen persoonlijk executeren (Y)
en kutttopic btw |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zag een keer op een deur staan "hamas disco" :confused:
|
Ik zag een keer op m'n werk "maroc telecom."
|
Ik ben down met de homies uit onze hoed
|
Mijn huisdealer was eerst een gabber en rascist en al het bijbehorende (kistjes, dingen zeggen als Turken terug naar Marokko!!1! en hardstyle luisteren) en sinds een jaar is hij nu helemaal opeens 'Gangster', mét 50 Cent ketting.
Maar z'n wiet blijft goed. |
vet topic, ik ben voor. :)
|
oh en op je achterwiel rijden op je fiets is helemaal cool :)
|
ik zie ik zie wat jij niet ziet
en het is metaal |
Citaat:
OT: /shrug |
Citaat:
|
ik vind marokkaanse puberjochies een beetje vreemd. ze noemen me altijd kuthoer als ik geen hoi terug zeg.
|
Citaat:
|
Dit topic doet me denken aan deze:
http://forums.handloads.com/uploads/...letterz_n_.jpg blijft leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
bedroevend..vooral het vrouw=object idee wat er vaak in terugkomt.
|
Je weet toch wat de Koran zegt!
|
' zeg hoi tegen alle vrouwen opdat zij hun schaamlippen wijd zullen spreiden' ?
|
Ja, zij het in iets andere bewoordingen. Vrouw is ondergeschikt aan de man.
Dus dat is de reden dat spange banga's en leipe mocro's niet-hoi-zeggende-bitches beledigen. |
ik weet wel dat vrouwen ondergeschikt bevonden worden, maar wat voor nut heeft het uberhaupt om tegen een vrouw (die qua kledingstijl niet eens de aandacht van dat soort jongens zou moeten trekken) zomaar hoi te zeggen?
ik zeg tenslotte ook niet tegen alle hondjes die ik op straat zie hoi omdat ik nog geen hondje heb en hondjes leuk vind. en dat is vanuit een islamitisch oogpunt gezien nog niet eens zo'n gekke vergelijking bedenk ik me :eek: |
Ach, die jongens vervelen zich gewoon. Dat komt omdat ze beseffen dat het in het land van herkomst een stuk spannender is, met al die bommen en geweren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |