![]() |
Voor welke club zou jij zijn.....
..... als jouw favoriete club die je normaal supportert niet bestaat???
Dus voor wie zou je dan zijn? Als ik niet voor MVV zou zijn, zou ik voor PSV zijn. Ik kan het wel ergens anders opzoeken in Limburg, maar VVV is te ver, Fortuna heeft problemen en Roda vind ik sowieso nix. Dan ga ik maar naar de top 3 van de KPN Eredivisie en uit die drie zou ik PSV kiezen. |
als feyenoord en excelsior er niet waren
fc utrecht (want daar komt heel mijn familie vandaan |
Heerenveen, sympathiek ploegje
|
denk dat ik voor nac zou zijn, als Ajax niet bestond. Of de graafschap.
|
Citaat:
jij hebt verstand van zaken!! :D en antw op de vraag: kzou ut niet weten er is maar een cluppie in mijn hart en dat is NAC!! |
nac oid, vind ik wel sympathiek :)
|
Citaat:
|
Ik vind de Vikings wel een coole receiver hebben, Randy Moss. De Raiders zijn een ploeg vol traditie, net als de Bears. Die spelen op een manier die me aanstaat.
Nu zijn dit jaar de Texnas als nieuwe ploeg toegevoegd, dus is het wel lache om die dan als 'expansion-team' te volgen. Kijken hoe zo'n bij elkaar geraapt zooitje het er van af brangt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
denk dat het toch meer over voetbal gaat eigenlijk. als ajax niet bestond dan zou ik voor nac zijn, omdat mijn ma daar ook voor is
|
Citaat:
|
uhm... als er geen Ajax was zou ik voor PSV zijn.
|
sparta
|
Als PSV er niet was zou ik voor FC Twente zijn
|
als psv er niet was
zou ik voor SC heerenveen zijn :) |
Citaat:
Tuurlijk probeer ik wat te regelen met mijn werk dat ik vrij kan nemen, wil ik nie missen, nie alleen de wedstrijd, maar ben ook nog nooit in het stadion geweest. :) |
Citaat:
|
zonder Feyenoord zou ik voor RKC zijn. :)
|
er is maar 1 VOETBALclub in Nederland, en dat is:
FEYENOORD! |
Zonder PSV.. euhm EVV, in het immmer mooie JantjeLouwersstadion
|
zonder Feyenoord en Excelsior zou dat ADO DH zijn
|
Hmm.....geen?
Mijn hart ligt bij Feyenoord dus :p |
ik zie hier club namen als psv en ajax, mijn vraag is:
WAT HEEFT DAT MET VOETBAL TE MAKEN? |
ben voor Al-Ahly omdat dat gewoon onze beste club is.
http://www.eldawry.com/images/clubs/ahly/ahlylogo.jpg en anders, tja, misschien voor Zamalek. http://www.eldawry.com/images/teams/zamaleklogo.jpg |
ehhmz ik ben nu voor go ahead eagles (jaja die fans bestaan) als die er niet zo zijn zou ik denk ik weer fan van ajax worden alleen daar vinnik nu echt helemaal nix emer aan die ploeg
|
als n.e.c. niet zou bestaan wat ik me eigenlijk niet kan voorstellen
dan zou het denk ik graafschap worden.. of psv misschien |
Citaat:
Ik moet je nagven, je gevoel voor humor is van hetzelfde niveau als de voetbalkwaliteiten van Tomasz Raza... |
Citaat:
Tomasz Rzasa was echt wel goed!!!!! voor De Graafschap :p |
Citaat:
|
Citaat:
Tja, ik moet mezelf ook nageven, mijn gevoel voor humor is van hetzelfde niveau als de voetbalkwaliteiten van Rafael van der Vaart... |
Citaat:
mijn gevoel voor humor is hetzelfde als de vrijetrappen van pierre van hooijdonk |
Citaat:
Ik denk dat je je gevoel voor humor verward met je zelfoverschatting... |
Citaat:
Hebben ze ook eens een keer gewonnen. |
Citaat:
|
ik zou voor AJAX gaan spelen en dan verder groeien dan naar REAL MADRID
|
PSV dan maar
|
sparta :p
|
tja das nie zo moeilijk, dat wordt dan natuurlijk
Vitesse (y) |
Citaat:
Wacht maar tot je hun messen ziet.... |
voetbal?
|
Als psv er niet zou zijn zou ik voor ajax zijn. (ben sowieso niet zon superfan)
|
Citaat:
Je bedoelt de messen die ze smiddags in de haven ook gebruiken om hun bammetjes mee te smeren?? |
Hellas Verona :cool:
|
Als Ajax niet bestaat... Moeilijk. waarschijnlijk dan voor AZ ofzo. Ook in de buurt. En Twente vind ik altijd cool.
|
Als Ajax er niet zo zijn zou ik voor Sparta zijn...
|
Euhm ... Als m'n cluppie (MVV!) er niet zou zijn (en dat was bijna gebeurt :(!) , dan zou ik waarschijnlijk niet zoveel om voetbal hebben gegeven.
Als ik dan toch een favo club moest hebben , zou denk ik m'n voorkeur naar een Belgische club uitgaan.(Bijv. Standard Liege of Rc Genk). |
als ajax niet zou bestaan....WILLEM II stoere kerels :D
|
Als Feyenoord niet zou bestaan zou ik nergens voor zijn je kan maar van 1 ding houden he :p
|
Okeej das simpel, ik ben voor feyenoord omdat ik uit rotterda kom, anders zou het dus sparta of exelsior worden (dman kweenie eens of ik het wel goed schrijf...........schandalig!)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39. |